Joh.quote:
quote:
Ik vinnum strontleleyck.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:11 schreef TeleluvR het volgende:
Peavey Matis, vet ding, nooit gezien!
http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=129320
Tof, een kruising tussen een Explorer en een V die wel redelijk gelukt is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:11 schreef TeleluvR het volgende:
Peavey Matis, vet ding, nooit gezien!
http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=129320
Die met die sunburst dat is een LP sunburst epiphone en dat ben ik niet, ik ben die andere met een LP gibson wine red.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
trouwens, welke gitarist ben jij als ik vragen mag.
en wie heeft die sunburst gitaar, welke gitaar is dat?
quote:
Hoe zou jij spelen als er een ninja in je kamer tetris staat te spelen op je SGquote:
Jammer dat ik die al hebquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb eventueel nog wel een RG370dxl voor je
Dan heb je een reservequote:
Hij was wel cool hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:19 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hoe zou jij spelen als er een ninja in je kamer tetris staat te spelen op je SG
geweldige korte filmquote:
Ik?quote:
Dat je de basis kennis van muziek akkoorden en toonladders van toetsen hebt scheelt wel, maar nu het gitaarspelen zelf nog onder de vingers krijgen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:25 schreef Braddie het volgende:
Nice.
Heb dus helaas nog een lange weg te gaan.
Precies.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:15 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dat je de basis kennis van muziek akkoorden en toonladders van toetsen hebt scheelt wel, maar nu het gitaarspelen zelf nog onder de vingers krijgen.
Ik kan dan helaas niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Wil je nog komen als Dikke Dennis bij ons optreden, Dean?Vind het wel een nette lay-out qua poster zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |