Ow, daar moet ik er ook nog 1 van.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:31 schreef brother52 het volgende:
Ik heb nog wel 2 stickers van Kramtried liggen.
Neen. Nog niet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Kun jij nu echt thuis een hele band opnemen Brian?
Ik bedoel, ook mics voor drummer etc.?
Iemand?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:45 schreef tony_clifton- het volgende:
Vraagje- stel dat ik onze gitarist zijn strat eens onder handen wil nemen, wat moet ik dan doen? Hij breekt ook elke repetitie minstens één snaar uit een pakje .010.
Wat ik weet - met een scheermesje voorzichtig over de frets gaan om braam te verwijderen en de brug checken, maar geen idee hoe ik dat doe...
Het is een standaard Fender MIM floating tremolo brug...
Even goed kijken waar de snaar breekt, als dat steeds op dezelfde plek is dan weet je iig waar het probleem zitquote:
Ik denk dat als je het signaal gaat boosten dat het dan meer gaat oversturen en dat helpt niet om feedback tegen te gaan. Misschien zou je wel een booster in de return kunnen doen? Als je een booster voorhanden hebt zou ik het gewoon even uitproberen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:49 schreef tony_clifton- het volgende:
Btw, op repetitie gebruiken we een oude L6 Spider II 75 watt als zangversterker -> gewoon microfoon met een jack erin, EQ neutraal en een beetje reverb erop. 'T probleem is dat hij niet echt luid genoeg is. Volumes staan op maximum, gain verhogen helpt niet aangezien je dan zot veel feedback krijgt (waarschijnlijk door die digitale rommel).
Enig idee wat kan helpen? Waarschijnlijk een cleanboost?
Ach, eigenlijk voldoet de L6 wel, 't is tenslotte niet voor mij ofzo...quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:40 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik denk dat als je het signaal gaat boosten dat het dan meer gaat oversturen en dat helpt niet om feedback tegen te gaan. Misschien zou je wel een booster in de return kunnen doen? Als je een booster voorhanden hebt zou ik het gewoon even uitproberen.
En als het niet lukt een actieve monitor kopen? Die zijn tweedehands volgens mij niet duur.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:06 schreef tony_clifton- het volgende:
60$ en eco friendly! Zombie Guitah
Good things are best told twice!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:52 schreef Bekaaier het volgende:
!
Zéér schokkend filmpje
Wie koopt er nou zoiets?
edit:
iedereen snapt toch dat je alleen gitaren mag molesteren als je een virtuose negroïde gitaargod bent die veel te vroeg overlijdt?
beetje moeilijk doen over een dubbelpost, terwijl we 'n hobby hebben die bestaat uit eindeloze herhaling...quote:
Dan doe je iets verkeerdquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:47 schreef Bekaaier het volgende:
[..]
beetje moeilijk doen over een dubbelpost, terwijl we 'n hobby hebben die bestaat uit eindeloze herhaling...
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:47 schreef Bekaaier het volgende:
[..]
beetje moeilijk doen over een dubbelpost, terwijl we 'n hobby hebben die bestaat uit eindeloze herhaling...
De zanger kan ook proberen een plek te vinden waar de microfoon zo min mogelijk feedback oppikt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:10 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk voldoet de L6 wel, 't is tenslotte niet voor mij ofzo...
Ik dacht alleen dat de feedback kwam door de 'digitale gain', en dat wanneer je input signaal een pak sterker is je dat ms niet zou hebben...
Dus ik ben de enige hier die alles zo vaak oefent dat het niet meer fout kan gaan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:13 schreef -Menn0- het volgende:
[..]![]()
Komen steeds meer mafkezen in het topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |