Ja, gelukkig wel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook niet
En pups zijn verwisselbaar
En zo een wil ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die vind ik er dan weer uit zien dat ze zijn uitgeschoten bij het zagen van de body.
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:25 schreef The_Dean het volgende:
Al een setje SD's besteld voor je LP??
Ik heb eventueel nog wel een RG370dxl voor jequote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:30 schreef Lienzz het volgende:
ibanez heeft toch echt zo'n mooi design, spreekt me gewoon erg aan
ik was van plan pas tegen kerstmis aan een andere gitaar te denken maar ik sta natuurlijk altijd open voor mooie aanbiedingen, dus ik wil er wel wat meer over weten...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb eventueel nog wel een RG370dxl voor je
Nee, die dingen wil ik al jaren, maar soms steekt het even de kop opquote:
Ok, chronische GAS dus!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, die dingen wil ik al jaren, maar soms steekt het even de kop op
Die kans is vrij grootquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:38 schreef Lienzz het volgende:
trouwens, ik zocht ff op, maar staat die (dx)L voor left-handed, want dat ben ik niet...
Jaquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En zo een wil ik ook
[ afbeelding ]
250quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:56 schreef The_Dean het volgende:
Ja, die is wel vet... maar om nou om te bouwen naar gitaar... of gaan bassen
Kostdat?
Nice, dat is Paul Gilbert op de gitaarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:18 schreef The_Dean het volgende:
En toch hé, wil ik ooit nog zo een:
[ afbeelding ]
Kijk dan hoe vet!
Oh echt?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:11 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Nice, dat is Paul Gilbert op de gitaar
Hij is in erg goede staat, ik moet hem alleen even poetsen en dan ziet hij er weer als nieuw uit.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:38 schreef Lienzz het volgende:
[..]
ik was van plan pas tegen kerstmis aan een andere gitaar te denken maar ik sta natuurlijk altijd open voor mooie aanbiedingen, dus ik wil er wel wat meer over weten...
staat, beschadigingen, custom work? hoe oud, veel gebruikt of niet, waarom doe je hem weg, hoeveel wil je ervoor?
Ja, inderdaad linkshandig. Maar je kunt dan toch gewoon linkshandig leren spelen? Dat is zelfs mij gelukt.quote:trouwens, ik zocht ff op, maar staat die (dx)L voor left-handed, want dat ben ik niet...
Joh.quote:
quote:
Ik vinnum strontleleyck.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:11 schreef TeleluvR het volgende:
Peavey Matis, vet ding, nooit gezien!
http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=129320
Tof, een kruising tussen een Explorer en een V die wel redelijk gelukt is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:11 schreef TeleluvR het volgende:
Peavey Matis, vet ding, nooit gezien!
http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=129320
Die met die sunburst dat is een LP sunburst epiphone en dat ben ik niet, ik ben die andere met een LP gibson wine red.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
trouwens, welke gitarist ben jij als ik vragen mag.
en wie heeft die sunburst gitaar, welke gitaar is dat?
quote:
Hoe zou jij spelen als er een ninja in je kamer tetris staat te spelen op je SGquote:
Jammer dat ik die al hebquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb eventueel nog wel een RG370dxl voor je
Dan heb je een reservequote:
Hij was wel cool hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:19 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hoe zou jij spelen als er een ninja in je kamer tetris staat te spelen op je SG
geweldige korte filmquote:
Ik?quote:
Dat je de basis kennis van muziek akkoorden en toonladders van toetsen hebt scheelt wel, maar nu het gitaarspelen zelf nog onder de vingers krijgen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:25 schreef Braddie het volgende:
Nice.
Heb dus helaas nog een lange weg te gaan.
Precies.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:15 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dat je de basis kennis van muziek akkoorden en toonladders van toetsen hebt scheelt wel, maar nu het gitaarspelen zelf nog onder de vingers krijgen.
Ik kan dan helaas niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Wil je nog komen als Dikke Dennis bij ons optreden, Dean?Vind het wel een nette lay-out qua poster zo.
Wat?quote:
6 jaar en niet veel verder dan powerchords?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:39 schreef The_Dean het volgende:
Pfff, ik denk nu zo'n 6 jaar.
En veel verder dan powerchords kom ik niet
Waarschijnlijk een Luie gitarist.quote:
BB King afkraken, lui noemenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een Luie gitarist.
Soort B.B.King, zittend op een stoel, gekke bekken trekken, en het emotie noemen
Dat was een grap.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:10 schreef blckbb het volgende:
[..]
BB King afkraken, lui noemen
Waarom denk je dat hij in een stoel zit? Omdat hij nog jong en kwiek, en bovenal dun isEn sorry hoor, maar in BB's muziek zit nog altijd veel meer emotie dan in Queen. I rest my case.
Zeker welquote:
Met wijsvinger en pinkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
6 jaar en niet veel verder dan powerchords?
Valt me wel tegen.
Ik kan wel een paar basic accoorden en juist geen powerchords.
Hoe pak ik die het simpelst?
Vooral iemand oordelen voordat je iemand kent.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een Luie gitarist.
Soort B.B.King, zittend op een stoel, gekke bekken trekken, en het emotie noemen
Haha, mafkees!quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zeker wel
[..]
Met wijsvinger en ringvingert (en event. pink erbij om het af te maken)
[..]
ben 'm nu ook weer aan het oefenen, maar het valt niet mee... raak telkens in de knoop met me vingers...quote:
Dat moet dus koptelefoonversterker zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:35 schreef guitarist het volgende:
Gisteren microfoonversterker binnengekomen, besteld bij de feedback. Vandaag komt er nog een 4 kanaals pre-amp binnen en dan ben ik voorlopig weer even klaar met GAS geven.
Sowieso is het zonder tquote:
Zeikertquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sowieso is het zonder t
Maar nee, gewoon met pink en wijsvinger
Nee, maar ik woon wel in Rotterdam en daar kunnen zelfs die geenstijllutsers iets aan doenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:30 schreef The_Dean het volgende:
Het is hier geen geenstijl, kneuzen
Die zullen vast wel goed isoleren of niet?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:31 schreef guitarist het volgende:
Te gekke koptelefoon gescoord voor 2,50.![]()
http://twitpic.com/2e25lj
Ey, zoiets ligt ook nog bij m'n ouders als het goed isquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:31 schreef guitarist het volgende:
Te gekke koptelefoon gescoord voor 2,50.![]()
http://twitpic.com/2e25lj
Nee, eigenlijk helemaal niet zo goed. Maar hij is gewoon geweldig. Ook draaiknopjes voor het volume aan elke kant.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:00 schreef blckbb het volgende:
[..]
Die zullen vast wel goed isoleren of niet?
Bij die van mij ookquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ey, zoiets ligt ook nog bij m'n ouders als het goed is
Kun jij dan ook Aprés ski muziek draaien zoals Dikke Dennis afgelopen weekend op Solar?quote:
Ik heb ook zo'n ding waarmee ik 's avonds/'s nachts gitaar speelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:07 schreef guitarist het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk helemaal niet zo goed. Maar hij is gewoon geweldig. Ook draaiknopjes voor het volume aan elke kant.
Tunerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Yes morgen een Loopstation halen en dan nog een wah of een ander leuk pedaal, tips?
Budget voor dat pedaal; ¤100
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |