Haha, mafkees!quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zeker wel
[..]
Met wijsvinger en ringvingert (en event. pink erbij om het af te maken)
[..]
ben 'm nu ook weer aan het oefenen, maar het valt niet mee... raak telkens in de knoop met me vingers...quote:
Dat moet dus koptelefoonversterker zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:35 schreef guitarist het volgende:
Gisteren microfoonversterker binnengekomen, besteld bij de feedback. Vandaag komt er nog een 4 kanaals pre-amp binnen en dan ben ik voorlopig weer even klaar met GAS geven.
Sowieso is het zonder tquote:
Zeikertquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sowieso is het zonder t
Maar nee, gewoon met pink en wijsvinger
Nee, maar ik woon wel in Rotterdam en daar kunnen zelfs die geenstijllutsers iets aan doenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:30 schreef The_Dean het volgende:
Het is hier geen geenstijl, kneuzen
Die zullen vast wel goed isoleren of niet?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:31 schreef guitarist het volgende:
Te gekke koptelefoon gescoord voor 2,50.![]()
http://twitpic.com/2e25lj
Ey, zoiets ligt ook nog bij m'n ouders als het goed isquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:31 schreef guitarist het volgende:
Te gekke koptelefoon gescoord voor 2,50.![]()
http://twitpic.com/2e25lj
Nee, eigenlijk helemaal niet zo goed. Maar hij is gewoon geweldig. Ook draaiknopjes voor het volume aan elke kant.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:00 schreef blckbb het volgende:
[..]
Die zullen vast wel goed isoleren of niet?
Bij die van mij ookquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ey, zoiets ligt ook nog bij m'n ouders als het goed is
Kun jij dan ook Aprés ski muziek draaien zoals Dikke Dennis afgelopen weekend op Solar?quote:
Ik heb ook zo'n ding waarmee ik 's avonds/'s nachts gitaar speelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:07 schreef guitarist het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk helemaal niet zo goed. Maar hij is gewoon geweldig. Ook draaiknopjes voor het volume aan elke kant.
Tunerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Yes morgen een Loopstation halen en dan nog een wah of een ander leuk pedaal, tips?
Budget voor dat pedaal; ¤100
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |