duidelijk nietquote:
hij gaat bordjes schietenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:24 schreef Panda72 het volgende:
intressant reisschema wat ga je daar allemaal precies doen?
quote:
rustigquote:
stationsbordjes daar maakt fles foto's vanquote:
rustig. Hoe gaat het met jou Maantje?quote:
ach zoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stationsbordjes daar maakt fles foto's van
Jaa, ook goedquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
rustig. Hoe gaat het met jou Maantje?
nee hoor, ik deel ze morgen allemaal weer uitquote:
Altijdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jaa, ook goedIk vermaak me hier nog wel op FOK! Jullie ook?
Heb je er voor mij eentje met een trein gebakken?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee hoor, ik deel ze morgen allemaal weer uit![]()
Thijs krijgt er eentje met in 4 kleuren '2' en een zonnetje, een bloem en een auto erop
Ja, natuurlijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:51 schreef DaMart het volgende:
Heb je er voor mij eentje met een trein gebakken?.
Neem je hem de 15e mee dan voor me?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk![]()
Maar die trein heb ik er zelf opgemaakt he, met van die kleurtjes in tubes
Dan is hij toch niet meer goed joh..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neem je hem de 15e mee dan voor me?
trusten STquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
En dan ga ik nu strijken, douchen en slapen...
Morgen een drukke dag![]()
![]()
![]()
Welterusten snoetjes!
dat is altijd leuk voor kinderenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee hoor, ik deel ze morgen allemaal weer uit![]()
Thijs krijgt er eentje met in 4 kleuren '2' en een zonnetje, een bloem en een auto erop
Fijne dag morgen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
En dan ga ik nu strijken, douchen en slapen...
Morgen een drukke dag![]()
![]()
![]()
Welterusten snoetjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door goldfinger1963 op 07-08-2010 23:56:43 ]Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |