Weer geen seks?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:09 schreef BrandX het volgende:
mogguh.
al voor de tweede dag koppijn, maar nu aan de andere kant van mijn koppie
Ik wilde net voor mezelf een paracetamol gaan pakken. Kan ik jou er ook een aanbieden?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:09 schreef BrandX het volgende:
mogguh.
al voor de tweede dag koppijn, maar nu aan de andere kant van mijn koppie
keb er sinds vanmorgen 9 uur al drie naar binnenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde net voor mezelf een paracetamol gaan pakken. Kan ik jou er ook een aanbieden?.
Hier schijnt de zon. Wil straks misschien even gaan wandelen, maar dan moet eerst de was klaar zijn... het ziet er alleen wel naar uit dat een jas handig is buitenquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Bah wat een gaar weer. Ik zit gewoon met mn fleece trui aan
Ecbt he. Ik heb ook totaal geen zin om ook maar iets nuttigs te doen. Terwijl er natuurlijk genoeg te doen is in huisquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
die heb ik hier niet nodigquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Trevquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:32 schreef Trevland het volgende:
Middag Lui![]()
En hoe is jullie weekend dan tot nu toe?
De mijne zit er al weer bijna opquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Trev
mijn weekend is net begonnen
Helaas heb ik de mijne al gehadquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het mijne duurt nog een ruime week.
Dat wil ik je arme ruggetje niet aandoenquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:44 schreef marcb1974 het volgende:
Wie wil er even op mijn rug springen?
Laat ik maar niet doen want dan heb je helemaal geen rug meerquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:44 schreef marcb1974 het volgende:
ik heb nog tot woensdagmiddag weekendquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:44 schreef marcb1974 het volgende:
Juist wel, misschien werkt ie dan weer.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat wil ik je arme ruggetje niet aandoen
Ruilen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb nog tot woensdagmiddag weekend
echt nietquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Juist wel, misschien werkt ie dan weer.
Ik kan al 1,5 week niet werken, zitten is zeer pijnlijk, dus wie weetquote:
niet geschoten is altijd misquote:
en de fysio wil niet werken?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan al 1,5 week niet werken, zitten is zeer pijnlijk, dus wie weet
Zoiets als Fles, maar dan wat minder.
Niet op zondag, denk ik... tenzij dubbel tarief wordt betaaldquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en de fysio wil niet werken?
whehehequote:Op zondag 8 augustus 2010 13:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet op zondag, denk ik... tenzij dubbel tarief wordt betaald.
MPGquote:
Hihi. Het was zooooo leuk in het parkquote:
das zwaar klote.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan al 1,5 week niet werken, zitten is zeer pijnlijk, dus wie weet
Zoiets als Fles, maar dan wat minder.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het mijne duurt nog een ruime week.
Oehhhquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:40 schreef BrandX het volgende:
mijn weekend is morgen (of eigenlijk vanavond laat) weer afgelopen, maar over nog geen twee weken heb ik een weekend van wel een hele maand
ik ben vanaf 20 augustus tot 20 september gewoon vrij![]()
![]()
HEEEEERLIJK!!!!!!
lekker vakantievieren, lekker de bergen in, lekker dagjes uit in NL, enz en meer van dat enzo.
Ahwwquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi. Het was zooooo leuk in het park![]()
Gerend door de regen met Thijs samen, terwijl de rest onder parasols zat te schuilen![]()
En gelukkig was de bui zo over en werd het heerlijk weer, iedereen wil nog een keer terug
Morgenvroeg weer. Uur later dan gebruikelijk beginnen ook nogquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG.
Vandaag weer aan het werk, of mag je nog een dagje uitrusten?.
STquote:
Dankjewel liefjequote:Op zondag 8 augustus 2010 14:37 schreef MPG het volgende:
[..]
ST
Gefeliciteerd met de verjaardag van mini-meneer!
Je mag dus uitslapen!quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Morgenvroeg weer. Uur later dan gebruikelijk beginnen ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |