van mij liever nietquote:
ik ben niet weg geweestquote:
ik zie genoeg van de wereldquote:
kunnen we elkaar de hand schudden ik ook nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef Panda72 het volgende:
Bah morgen weer an die arbeit helemaal geen zin in
oh dat zie ik morgen wel, of ik zin hebquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef Panda72 het volgende:
* Panda72schud handquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
kunnen we elkaar de hand schudden ik ook niet
Ben ik de enige dan, die aan zondag een hekel heeftquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef Panda72 het volgende:
Ik weet nu al dat ik geen zin heb dat heb ik namelijk in mijn glazen bol gezienquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh dat zie ik morgen wel, of ik zin heb
Ik wel want maandag is weer het begin van een werkweekquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ben ik de enige dan, die aan zondag een hekel heeft![]()
Ik vind het werken op maandag nooit zo erg
Ik ook, want dan ben ik vrijquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik wel want maandag is weer het begin van een werkweekVrijdag vind ik een leuke werkdag
En waar is daarquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:26 schreef Enfermera het volgende:
Hier heeft het vandaag bijna niet geregend, dus stuur alles maar hierheen hoor
Daar moet ik wel eens 20 minuten op het station wachten op mijn trein naar werk, als Leiden-Woerden platligt.quote:
wat gaan ze dan doen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:29 schreef Giertje het volgende:
ik moet morgen naar een beoordelingsarts ik heb er zo geen zin in
* MPG stuurt de regen van vanmiddag die kant op.quote:
mag ik gezellig gaan praten over mijn verleden en waarom ik een wajong uitkering nodig hebquote:
Ja jung, wie zijn handje ophoudt moet een verhaaltje vertellenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
mag ik gezellig gaan praten over mijn verleden en waarom ik een wajong uitkering nodig heb
ik vind het al erg zat dat ik het nodig heb maar anders kan ik gewoon niet naar schoolquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jung, wie zijn handje ophoudt moet een verhaaltje vertellen
ah, is het voor een nieuwe aanvraag dan, of voor een 'onderhoudsgesprek'?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:31 schreef Giertje het volgende:
mag ik gezellig gaan praten over mijn verleden en waarom ik een wajong uitkering nodig heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |