Er zijn ook huwelijken waar bijvoorbeeld de man travestiet blijkt te zijn. Is ook niet het ideaalplaatje voor kinderen maar er zijn huwelijken die dat er mee redden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:18 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik denk dat een rothuwelijk met rare uitstapjes van je moeder (bijna) net zo vervelend is voor een kind als een scheiding eigenlijk...Bij dit geval zie ik het iig ook niet echt meer goedkomen..
Klopt helemaal, ik baseer mijn mening ook puur op datgene wat hier geschreven staat. Maar ja, een eenzijdig verhaal blijft het sowieso.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou speelbal... TS heeft natuurlijk net zo goed aandeel in hoe het gelopen is. Hij kan z'n huwelijk prima noemen, maar wie weet heeft zijn vrouw al jaren aangegeven dat zij niet gelukkig is. Je hoort hier maar één kant.
'nouja dus een tijdje geleden ben ik begonnen andere mannen te neuken, en lekker dat het was! Maar mn man moet steeds minder van me weten, dus hoe kom ik nu aan geld?'quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:56 schreef jaha het volgende:
Ja dat heb je altijd op een forum he. Het zou wat zijn als zijn vrouw hier ook een topic start...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |