quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:21 schreef -Hans- het volgende:
Domien on-air !Hoosiers - Choices
Heeft de NOS net een nieuwe weervrouw, maar volgens mij is die hartstikke zwanger. Wat een buik.
Even gekeken net op Twitter, maar het is meer mensen opgevallenquote:
Ik wilde je net even verwijzen naar deze site, maar toen zag ik de Twitter balk aan de rechterkant staan met daarin diverse waarschuwingen dat de uitzending niet op uitzending gemist komt te staan. Ach, anno 2010 hoeft dat geen probleem te zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:44 schreef Sersjee het volgende:
Ik baal wel een beetje da'k te laat thuis was om die docu over Freddie te zien. Maar ja, als je gezellig zit, gaat de tijd wel eens harder dan je denkt...
Ik hoop dat ie op Uitzending Gemist komt, anders wordt het zoeken geblazen.
Ik ga morgen wel even op zoek.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik wilde je net even verwijzen naar deze site, maar toen zag ik de Twitter balk aan de rechterkant staan met daarin diverse waarschuwingen dat de uitzending niet op uitzending gemist komt te staan. Ach, anno 2010 hoeft dat geen probleem te zijn. Maar goed, kan het je zeker adviseren om te gaan kijken want het is erg indrukwekkend.
Super ook dat ze het nog even hadden over het Barcelona album.. Die is ook zo goed. Absoluut een mustsee docu. Tsja, het eind.. heftig.
What ?! op zaterdagavond. Come on! hier bier + kaas en mosterd en beukende beatsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
SOD omg nu al weer fucking vet. En nu ga ik leren, kusje!
Neee ben nog niet eens op de helft dus moet wel, maar dit is wel de betere muziek ervoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
What ?! op zaterdagavond. Come on! hier bier + kaas en mosterd en beukende beats
Okay, nou succes dan maar! Ja, dit is wel een fraaie track om ff op te stampenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Neee ben nog niet eens op de helft dus moet wel, maar dit is wel de betere muziek ervoor.
programma zou hier online kunnen komen, maar zegt niks. http://player.omroep.nl/?aflid=11257869quote:
terugluisteren vanaf 14:30 en duurt 22 min Michiel komt ook aan bod.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nu op Radio 1: Ekdom over zijn dromen over spinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |