Laat nog even honderd hersenscheten dan is dit topic vol en uit mijn actives.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:28 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb wel eens een moment van spijt, als ik in een tikkel bijt. Maargoed, dat is normaal in de semi-bikkeltijd.
Honderd hersenscheten stinken niet, maar ze doen soms wel een goede verstandhouding teniet.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Laat nog even honderd hersenscheten dan is dit topic vol en uit mijn actives.
Laat maar doven want niemand kan zich dit veroorloven.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Honderd hersenscheten stinken niet, maar ze doen soms wel een goede verstandhouding teniet.
nounou staal, wat een schandaal.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Laat maar doven want niemand kan zich dit veroorloven.
Groeten, Sint en Piet.
Want beter rijmen kan ik trouwens echt niet.
Bikkeltijd Centraal klinkt oook zo raar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Langzaam maar zeker eindigt dit als Bikkeltijd.
Volgende maar niet meer centraal om dat proces in stand te houden.
Semi is dit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bikkeltijd Centraal klinkt oook zo raar.
48 dagen later nog steeds nietsquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:53 schreef Tripleforce het volgende:
In dit topic is al 53 dagen niks gezegd, dus ik dacht laat ik eens iets zeggen...
Slotje?
quote:
quote:
Dit is semi maar wel schattig dat de oorspronkelijke user zich overal te goed voor voelt maar zich wel meldt zodra zijn reeksje, waar hij werkelijk nooit een discussie gestart heeft, defininief ten onder ziet gaan. Sad fuck.quote:Op zondag 31 juli 2011 03:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is ook al Bikkeltijd, die reeks is al jaren dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |