Leuk om te lezen!quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:39 schreef gifkwal het volgende:
Ik kwam dit leuke verhaaltje tegen over MJ's voorouders en de geschiedenis van de naam Prince:
http://twitpic.com/29geu1
Geniale openingszin toch?quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:26 schreef Rnnz het volgende:
'I may be young, but I know what it's all about'
Listening to The Jackson 5 @ Live at The Forum 1970.
'So one day I stepped up to her and said.. dadumdadumdadum'
![]()
Geniaal uitgevoerd dat live nummer! Is er meer van die show te krijgen, overigens? Naar mijn weten is er geen album oid van? Of mis ik iets?quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:26 schreef Rnnz het volgende:
'I may be young, but I know what it's all about'
Listening to The Jackson 5 @ Live at The Forum 1970.
'So one day I stepped up to her and said.. dadumdadumdadum'
![]()
Het hele concert staat op Spotify, dus ik neem aan dat er ook een 'fysiek' album van bestaat (als je niet weet wat Spotify is, kijk even in het MUZ forum hier op Fok!).quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:10 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Geniaal uitgevoerd dat live nummer! Is er meer van die show te krijgen, overigens? Naar mijn weten is er geen album oid van? Of mis ik iets?
Geloof dat de 'gebruikelijke Dangerous nummers' wel op beeld uitgebracht zijn (Jam, WBSS en zo), maar deze inderdaad niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:57 schreef SteelDogg het volgende:
Als hier de beelden van uitkomen word ik gewoon gek van blijdschap!Naar mijn mening de beste Billie Jean ever qua zang!
Ah gut, kut Boulevard.quote:
Het is wel een goed nummer jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Whatever Happens? Wat moeten we met die oude meuk?
Idd ja. Een HEEL goed nummerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het is wel een goed nummer ja
Volgens mij niet. Maar wel vet filmpje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:20 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Wauw.Staat dat op die DVD (die ik niet heb)?
Ik wil onuitgebrachte nummers horen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het is wel een goed nummer ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |