Niet slechtquote:
Rnnz, ik wist niet dat je zo'n plank voor je hoofd hadquote:
Leuk, heb je foto's? Volgens mij is Neverland nog wel in het bezit van de MJ Estate, maar ik heb geen flauw idee wat die er mee willen doen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 03:37 schreef Telates het volgende:
Paar dagen terug bij Neverland geweest. Ik dacht dat ik de enige zou zijn maar het is zowaar een komen en gaan van mensen. Hoewel je alleen het hek kan zien vond ik het best indrukwekkend. Op alle stenen staan boodschappen aan Michael geschreven. Weet iemand trouwens wat er op dit moment met Neverland gebeurd? Er liepen namelijk nog wel wat bewakers rond.
Ja, ik heb ze maanden geleden al geblokkeerd omdat ze me bleven spammen met dingen die me geen drol interesseren. Ik wil alleen Michaelquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:02 schreef DrDentz het volgende:
AEG Live blijft me spammen over shows van DJ Tiesto en 'Winter Wonderland". De brutaliteit, weten ze dan niet dat we in een rouwproces zitten en niet naar Londen afreizen om iets anders dan MJ te zien.
Nummer is alweer zo'n 4 jaar geleden uitgelekt. Onder welke steen heb je gelegen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:26 schreef gifkwal het volgende:Dat hele nummer kende ik nog niet! Wat een vette vocals, ik vind dit tien keer vetter dan het doorsnee nummer op Invincible.
Mja streng zijn kan wel goed zijn voor kinderen, maar om ze nou in elkaar te raggen. Ik denk dat Michael met iets meer liefde misschien nog verder was gekomen.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:04 schreef Janena het volgende:
Wat een p*piep* van een filmer zeg, tjonge...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |