Ok ok, PAINT de dag in je leven dat je je telefoon kapot gooit waardoor je een nieuwe moet kopen, daarbij je auto parkeert in de stad in de parkeergarage en betaald met chipknip, maar net niet genoeg op je chipknip hebt staan, waardoor je je auto weer opnieuw moet parkeren om je chipknip op te laden om uit te kunnen rijden...maarrr...je rijdt je spiegel eraf tijdens de 2e keer uitrijden.quote:
Van wie ben jij een kloonquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:15 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon
Hij zei heeft mij na ge aaptquote:
Vind je het gek met zo'n opdrachtquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:25 schreef ry4life het volgende:
Nee, ik ben het niet zelf, maar kom het topic redden![]()
Niet mooi, want dat zou te lang duren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:46 schreef Remqo het volgende:
volgende: omdat KLB tijdelijk dicht is, paint hier je laatste frustratie
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:40 schreef Tripleforce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgende: PAINT de wachtrij voor KLB!
ik heb jouw fotoshops gezien, dan ga je me niet vertellen dat je paint skills zuigequote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:47 schreef ToT het volgende:
Pfff echt balen dat ik niet kan painten!![]()
Leek me wel leuk, een stoet van die roze ridders painten in een gehucht met maar een paar honderd huizen!
Serieus: voor photoshoppen heb je heel andere skillz nodig dan met painten!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:55 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
ik heb jouw fotoshops gezien, dan ga je me niet vertellen dat je paint skills zuige
Gaypride in Zaanstadquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:11 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgende: paint de Gay pride door jouw gemeente
Ik vraag me eerder af hoe lang het duurt voordat de volgende af is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:04 schreef Keselo het volgende:
Heb je daar nou 5 en een halve maand over gedaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |