Hup hup. Giet er wat caffeine in, en gaan!quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:17 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben zelf eerlijk gezegd ook nog niet echt wakker genoeg om een sprintje in te zetten.
Dat bedacht ik me ook net.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:35 schreef Poepoog het volgende:
O nee Arcee is ook wakker, jongens pak maar in, dit gaat hem niet worden voor ons.
Jezus, je plaatst toch enkel inhoudelijke vragen en antwoorden op dit forum.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:36 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ik wilde even de actueelste post plaatsen en dan de ID bekijken.
Dubbelquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook net.![]()
Die zet natuurlijk alles op alles om ook onsterfelijk te worden.
Sinds TVP niet meer mag soms.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:37 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Jezus, je plaatst toch enkel inhoudelijke vragen en antwoorden op dit forum.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:38 schreef Cynix ® het volgende:
Zinloze TVP's worden verwijderd.![]()
Vooral als dat mij helpt om eeuwige roem te vergaren.
Mijn dochter zit ook te schreeuwen om drinken, maar dit is natuurlijk een once in a lifetime moment.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:40 schreef Cynix ® het volgende:
Kan ik nog gauw een nieuw bakkie koffie zetten of mag ik het toetsenbord nu niet meer loslaten?
Ok.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:42 schreef FastFox91 het volgende:
Elke post is uniek en eigenlijk dus een once in a lifetime moment. Ga dus maar weg.Concurrent minder.
Onzin, dit is niet te timen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:35 schreef Poepoog het volgende:
O nee Arcee is ook wakker, jongens pak maar in, dit gaat hem niet worden voor ons.
Je begrijpt dat dat een verkapte manier was om iedereen weg te krijgenquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Onzin, dit is niet te timen.
Dat ik er vaak een heb komt omdat ik vaak meedoe.
Nee, ik dacht dat je mij zo goed vond.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:46 schreef Poepoog het volgende:
Je begrijpt dat dat een verkapte manier was om iedereen weg te krijgen
Eigenlijk welquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat je mij zo goed vond.
Je weet dat ik je altijd steunde in je strijd.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:48 schreef Cynix ® het volgende:
Nu er nog weinig crew actief is kan ik misschien redelijk ongemerkt mijn kansen *kuch* iets verhogen.
Ik had eigenlijk ook het idee dat jij toeval uit kunt sluiten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Onzin, dit is niet te timen.
Dat ik er vaak een heb komt omdat ik vaak meedoe.
Bij dit soort ultieme krachtmetingen bestaat er helaas geen 2e plaats.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:49 schreef Poepoog het volgende:
Je weet dat ik je altijd steunde in je strijd.
Vergeet mij dus niet!
PM je bankrekening maar.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bij dit soort ultieme krachtmetingen bestaat er helaas geen 2e plaats.
Maar ik zal kijken wat ik kan doen.
Geilquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:53 schreef Cynix ® het volgende:
Ik neem de koffie inmiddels al intraveneus in.
Op zich wel, maar ik loop hier ook bijna 11 jaar te klaplopen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ik na bijna 11 jaar fokken wel recht heb op een miljoenen post.
id 4036quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik loop hier ook bijna 11 jaar te klaplopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |