SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kun je gewoon alle wedstrijden prima kijken!![]()
Geen accounts, geen speciale programma's.... gewoon kijken ^^
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:13 schreef horned_reaper het volgende:
Ik snap jullie niet.... viamaar bij Link 1 voor Groningen - Excelsior zit wel goed, maar geen commentaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kun je gewoon alle wedstrijden prima kijken!![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:13 schreef horned_reaper het volgende:
Ik snap jullie niet.... viaKlopt idd, goede siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kun je gewoon alle wedstrijden prima kijken!![]()
![]()
Klopt.... dat verschilt per eredivisie wedstrijd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar bij Link 1 voor Groningen - Excelsior zit wel goed, maar geen commentaar
TVU werkt prima hoor, met commentaarquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:16 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Klopt.... dat verschilt per eredivisie wedstrijd.
Soms heb je Brits commentaar, soms niets.
Maargoed, het is beter als niets ^^
Morgen wordt dat vervangen door Ajax of Roda JC.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:59 schreef horned_reaper het volgende:
Mooi... Groningen staat nu eerste in de lijst
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Morgen wordt dat vervangen door Ajax of Roda JC.
Hoe de fuk kan Roda JC ooit eerste komen te staan morgen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Morgen wordt dat vervangen door Ajax of Roda JC.
Ik denk niet dat je dat wil wetenquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:49 schreef Miele84 het volgende:
[..]ben echt benieuwd hoe oud de kneus is die achter deze username schuilgaat.
quote:Op zondag 19 september 2010 12:11 schreef Tommy2K het volgende:
Altijd netjes eredivisielive gekeken, nu zit ik in het buitenland, kan het daar niet. Pff... genaaid. Nu dus maar streamen... die vipstand website is het best begrijp ik? Ik neem aan dat die stream daar zo start?
Dus als je ff een account aanmaakt bij een van deze:quote:[b]
[..]
Betfair
Unibet
Bet365
Betclic
Bet-at-home
Hebben de rechten al gekocht. Alleen nog niet alle wedstrijden. Dit weekend:
[ afbeelding ]
Overal (buiten USA En NL) dus te bekijken.
vipstand is gewoon het makkelijkst ja.... daar kun je wereldwijd alles kijken... het start direct, geen accounts....quote:Op zondag 19 september 2010 12:11 schreef Tommy2K het volgende:
Altijd netjes eredivisielive gekeken, nu zit ik in het buitenland, kan het daar niet. Pff... genaaid. Nu dus maar streamen... die vipstand website is het best begrijp ik? Ik neem aan dat die stream daar zo start?
Das waar, maar denk dat het kwaliteit anders is.quote:Op zondag 19 september 2010 12:18 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
vipstand is gewoon het makkelijkst ja.... daar kun je wereldwijd alles kijken... het start direct, geen accounts....
quote:Op zondag 19 september 2010 12:32 schreef turnazz het volgende:
vipstand werkt bij mij niet..
bet365 laat de wedstrijd niet in mijn regio zien..kutkankerhoerenkachel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze doet het echt niet?
Hij knalde eruit bij mij toen feyenoord 'scoorde'. Nu staat er dat ie offline is.quote:Op zondag 19 september 2010 12:50 schreef Radioheader het volgende:
Doet NVS1 het goed bij jullie, bij mij geeft hij heel vaak een heel erg blokkerig en onscherp/wazig beeld.
Same herequote:Op zondag 19 september 2010 13:02 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Hij knalde eruit bij mij toen feyenoord 'scoorde'. Nu staat er dat ie offline is.
quote:Op zondag 19 september 2010 12:38 schreef horned_reaper het volgende:
[..]Die kijk ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze doet het echt niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |