Dat hoeft niet te betekenen dat hij precies zoveel minuten maandelijks gebruikt.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:02 schreef jna het volgende:
[..]
ja lijkt me slim als je 550 smsjes per maand verstuurd
Bart is een player, dan heb je datquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat verstuur je ze non-stop of wa?
Kej.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bart is een player, dan heb je dat
quote:
Vodafone prepaid + zorgeloos sms blox. Kan gewoon hoor. (275 minuten dan weer nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:02 schreef jna het volgende:
[..]
ja lijkt me slim als je 550 smsjes per maand verstuurd
Het is 275 belmin OF 550 smsje dus 1 belmin zijn 2 smsjes.. Maar ik bel amper dus 75belmin zijn voor mij al genoegquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vodafone prepaid + zorgeloos sms blox. Kan gewoon hoor. (275 minuten dan weer niet)
Komt goed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:42 schreef The_Dean het volgende:
Moet de kabel [de witte] nog even achter het kastje frommelen en er loopt een dikke zwarte van de TV naar de laptop [film kijken]. Dan ligt er nog een losse adapter van mijn externe HD die ik nog in een lade moet gooien.
Dus
Vertel mij watquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar vanaf waar je begon is het stukken verbeterd.
Zekers. Zijn nog niet helemaal klaar hier, nog genoeg te doenquote:
waar hou ik liever even achter voor als ik ooit een rant ga houdenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar?En wat moet je gaan doen?
Dat is een hele verbetering!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:34 schreef The_Dean het volgende:
Eerst:
[ afbeelding ]
Toen:
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |