Helaas (net) niet volgens mij.... sta een klein stukje verder naar links.quote:
Dat was een metertje of 10-20 van ons vandaan heb wel vaak hooi tegen de mensen daar gezegdquote:Op woensdag 1 september 2010 22:16 schreef MaartenVanRossem het volgende:
[..]
Mien jong, je liep op maandagochtend met je chick naar de bussen, en we keken elkaar nog heel eventjes aanhihi wetende dat jij van fok was. Wij stonden bij die groene tipi
Ik heb jou ook echt belachelijk vaak zien lopen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dat was een metertje of 10-20 van ons vandaan heb wel vaak hooi tegen de mensen daar gezegd
Volgende keer beterquote:Op woensdag 1 september 2010 22:20 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Helaas (net) niet volgens mij.... sta een klein stukje verder naar links.
Mister S. als 'one man band'quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:00 schreef Wilco_BHZ het volgende:
foto's van mijn ixus 70
1 zingen met de buren op donderdag op de camping
[ afbeelding ]
Mister J S zong ook mee dus een zeldzaam gebeurenquote:
inderdaad op pleintje voor de grolsch bij vifit.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:40 schreef MaartenVanRossem het volgende:
Dat zaklopen he, waar de neuk was dat joh?Ik kan me die plek totaaaal niet herinneren.
Dit was zoooo vetquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:28 schreef SnuggLe het volgende:
Zelfde hierquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:57 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Dit was zoooo vetMooi optreden! Heb ook hoop gedownload en luister ik nu in de auto heerlijk!
Is die al zo vroeg klaar?quote:Op woensdag 15 juni 2011 07:49 schreef Blackviper het volgende:
Als het goed is is morgen de brug al weer klaar!
HEHEHEHEHHEquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:45 schreef friekin_ het volgende:
Wespensteken kunnen stiekem hilarisch zijn.
[ afbeelding ]
Kreeg in mei al een mailtje dat er gebouwd zou worden zondag 5 woensdag 8 en dinsdag 16 juni aan de lowlands brug spijkwegquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |