Wen er maar aan, Lowlands is één groot reclame bord geworden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:26 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Waarom is er zoveel reclame? Ik vind een bar die zuiver om marketing draait nu niet echt het toonbeeld van authenticiteit, en dat is toch wat ik zoek als ik naar Lowlands ga, en Coca Cola meisjes, en een Jack Daniels bar? Whiskey is lekker hoor, maar om er nu zon vulgair commercieel sausje overheen te gooien.
Kan kloppen, wij stonden 100 meter verder op langs de achterste brandgang van camping 3.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:27 schreef bl0emetjE het volgende:
Dat meisje met de hanekam kwam ook een keer langs bij de magnietbar!
Werkte jij daar?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:02 schreef smoeske het volgende:
Wel allemaal met mijn telefoon gemaakt deze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dusquote:
Ik sta niet op deze foto's hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:52 schreef friekin_ het volgende:
Blackviper was lekker. Gezien @ Magnetic Man
Ik stond vooraan, ik heb je gezien jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:15 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ja dus
[..]
Ik sta niet op deze foto's hoorMaar het zou zomaar kunnen dat je mij gezien hebt kwam per dag toch wel een aantal keertjes op het podium.
Nog paar foto's dan:
haha lachenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik stond vooraan, ik heb je gezien ja
Ja. Je herkent me aan de AAAAAHHHHH.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:16 schreef Blackviper het volgende:
[..]
haha lachenVolgende keer ff roepen he!
Zij was ook onze buurvrouw in 2009, en dit jaar stond ze ook weer dichtbijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:27 schreef bl0emetjE het volgende:
Dat meisje met de hanekam kwam ook een keer langs bij de magnietbar!
Wel op een of andere manier de foto's met ons delen dan he!quote:Op woensdag 1 september 2010 16:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zij was ook onze buurvrouw in 2009, en dit jaar stond ze ook weer dichtbij
Mijn wegwerpcamerafoto's ontwikkel ik pas over een paar maanden, dan ben je de situaties weer meer vergeten en is het veel leuker
Als er dan een Lowlandstopic is in MUZ kan het daar, en anders volgend jaar als dit subforum weer open isquote:Op woensdag 1 september 2010 17:54 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Wel op een of andere manier de foto's met ons delen dan he!
He die ambulance ken ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:02 schreef smoeske het volgende:
Wel allemaal met mijn telefoon gemaakt deze.
[ afbeelding ]
Mijn mooiste moment @ LLquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:15 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ja dus
[..]
Ik sta niet op deze foto's hoorMaar het zou zomaar kunnen dat je mij gezien hebt kwam per dag toch wel een aantal keertjes op het podium.
Nog paar foto's dan:
[ afbeelding ]
Publiek los op plastic man.
en dan geen faka zeggenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:10 schreef MaartenVanRossem het volgende:
[..]
Zitten daar ook campingfoto's bij, want jullie stonden vlak bij ons
Mien jong, je liep op maandagochtend met je chick naar de bussen, en we keken elkaar nog heel eventjes aanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |