vroegah, toen alles beter was...quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:54 schreef neo2000 het volgende:
Ik ben en beetje Chinese gadgets/webshop moe aan het worden..Staan maar weinig leuke dingen meer als new additions op de site; het is eigenlijk bij de meeste van de sites steeds meer van hetzelfde. Laatste nieuwe toevoegingen zijn dan de tablets. Op zich wel interessant ware het niet dat die in geen enkel opzicht echt te vergelijken zijn met bijvoorbeeld netbooks qua gebuiksmogelijkheden en vooral performance (naar mijn mening dan) dus dat is nog niet echt interessant.
Tevens voegt de toevoeging van allerlei sexgadgets + lingerie aan de lopende band naar mijn idee ook niet echt veel toe; maakt het net ff wat minder leuk om op je werk even tussen de new arrivals te gluren als er op 1 pagina al 8 felgekleurde dildo's je tegemoet komen. Toch een beetje jammer als er net een collega voorbij komt lopen. Kweenie, maar zichzelf onderling onderscheiden doen ze zich ook niet echt meer. "Vroegah" had jack nog al eens grappige nieuwe rommel, maar tegenwoordig is het grappige en nieuwe er wel af naar mijn idee.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |