Monster is wel van Dr.Dre, dat is een pluspuntquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:33 schreef monkeybrain het volgende:
Die koptelefoons zijn wel origineel volgens een shop, alleen hebben ze in China een andere definitie voor dat woord![]()
Wat blijkt? De verpakking is een kopie maar de koptelefoon is origineel. Blijven doorvragen en dan krijg je het echte antwoordDaarmee bedoelen ze dus het speakertje binnenin de koptelefoon is origineel
![]()
Leuk verhaal en wellicht de waarheid. Een hoop merken kopen gewoon onderdelen van een fabrikant en vervolgens fabriceren ze hun eigen product. Je moet ook niet denken dat het speakertje binnenin de koptelefoon zijn gewicht in goud waard is en de rest van de onderdelen zijn ook belangrijk.
Monster is sowieso een vreselijk kut merk, waarom zou je überhaupt deze spullen willen hebben (of het moet heel goedkoop zijn).
En dat bestel jij gewoon even leuk:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:55 schreef meth1745 het volgende:
-opzouten, expleciet posten over verboden/illegale waar is verboden, dit staat toch echt duidelijk overal in de reeks/OP aangegeven dat dit verboden is.-
Weet je wat echt lullig is? Je kan volledig legaal veel sterkere lasers kopen, als "onderdelen". Moet je er wel zelf een batterij en schakelaar aan hangen...quote:
Mensen als jij verdienen het gewoon om gepakt te worden. Wat ben je in godsnaam van plan met al dat spul?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:55 schreef meth1745 het volgende:
Wacht nog op een zending met 5 pepper sprays en 2 tasers, en een Spyder III Pro Arctic laser. zal de laatste maar cancelen, beetje veel geld.
Cause he's on meth.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:00 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En dat bestel jij gewoon even leuk
Hamvraag natuurlijk; waar heb je de knuffel vandaan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:33 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
Jippie, eerste bestelling van DX binnen..
Een mooie knuffel voor t zusje:
Heeft niemand een idee?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:36 schreef TJV het volgende:
Ik ben op zoek naar zo'n online lamp zoals ze die ook bij radiostations hebben, zo'n groen ding dat aan gaat als je online gaat. Heeft iemand zoiets ooit bij de chineesjes gezien?
kan zijn, maar:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:49 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Weet je wat echt lullig is? Je kan volledig legaal veel sterkere lasers kopen, als "onderdelen". Moet je er wel zelf een batterij en schakelaar aan hangen...
alvast dank voor de medewerking.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:55 schreef meth1745 het volgende:
-opzouten, expleciet posten over verboden/illegale waar is verboden, dit staat toch echt duidelijk overal in de reeks/OP aangegeven dat dit verboden is.-
Pepper spray is in Duitsland legaal, de hoogspanningscircuits (de oplaadbare batterijen alleen al) in die tasers kan ik niet maken voor de prijs dat zij het verkopen (wil ze gebruiken voor een spudgun, vorig circuit is intern doorgebrand toen ik de externe electrodes te ver van elkaar hield), heb een tiental lasers waarmee ik experimenteer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:52 schreef Semmm het volgende:
[..]
Mensen als jij verdienen het gewoon om gepakt te worden. Wat ben je in godsnaam van plan met al dat spul?
Ik zou de discussie aan gaan, dat zal vast het hele beleid van Fok! op dat vlak helemaal omgooien..quote:
Nou grijp je kans en ga je gangquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik zou de discussie aan gaan, dat zal vast het hele beleid van Fok! op dat vlak helemaal omgooien..
In Nederland is het niet legaal, en aangezien wij ons aan de Nederlandse wet moeten houden, gewoon niet doen. In ieder geval niet in, via of door middel van dit topic c.q. FOK!. Zo moeilijk is het nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:50 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Pepper spray is in Duitsland legaal, de hoogspanningscircuits (de oplaadbare batterijen alleen al) in die tasers kan ik niet maken voor de prijs dat zij het verkopen (wil ze gebruiken voor een spudgun, vorig circuit is intern doorgebrand toen ik de externe electrodes te ver van elkaar hield), heb een tiental lasers waarmee ik experimenteer.
Ja, ik houd van gadgets, en nee, ik schaad er geen andere mensen mee. Spullen verbieden omdat sommige mensen er domme dingen mee kunnen doen? In Rusland is pepper spray legaal. In Slovenië mag je het hebben, maar niet tegen mensen gebruiken; in Zwitserland wel. In Spanje mag je het hebben, in Duitsland mag je het hebben als het "labeled for the purpose of defense against animals " is, maar niet bij betogingen.
Hier in België kan je heel het jaar door vuurwerk kopen; in Nederland zijn ze veel strenger. Misschien is daar een goede reden voor, maar wat betreft lasers bestaan er nauwelijks precedenten van misbruik die tot lichamelijke schade geleid hebben.
Je kan natuurlijk elk potentieel gevaar trachten uit te bannen, verplicht dan meteen valhelmen voor voetgangers en fietsers. Hoeveel mensen stierven er jaarlijks door gebruik van speelgoedwapens die echt leken? Minder dan het aantal doden onder treinen vermoed ik...
Link naar knuffel . Het is een figuur uit My Neighbor Totoroquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:14 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Cause he's on meth.
[..]
Hamvraag natuurlijk; waar heb je de knuffel vandaan?
And, this being fok: pics van je zusje?![]()
![]()
Een heleeeeeeeeeeeboel douche radio'squote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:54 schreef dotKoen het volgende:
Iemand een doucheradio gezien bij een van de toko's? Kan het zelf niet vinden. Liefst eentje met een zuignap.
Aha, thanks! Ik had de wat meer toegankelijke webshops bekeken. Eens even verdiepen hoe ik hier iets bestel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:03 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
[..]
Een heleeeeeeeeeeeboel douche radio's
Smeerlapquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:54 schreef dotKoen het volgende:
Iemand een doucheradio gezien bij een van de toko's? Kan het zelf niet vinden. Liefst eentje met een zuignap.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:05 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Aha, thanks! Ik had de wat meer toegankelijke webshops bekeken. Eens even verdiepen hoe ik hier iets bestel.
http://shop.ebay.com/i.ht(...)15&_stpos=1231&gbr=1quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:54 schreef dotKoen het volgende:
Ja, die indruk had ik al een beetje, bedankt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:12 schreef Semmm het volgende:
[..]
http://shop.ebay.com/i.ht(...)15&_stpos=1231&gbr=1
Nog aardig duur, denk dat je er beter 1 in Nederland kan kopen
http://www.drogisterij.ne(...)9640&partnercode=249
Die site is een beetje gedateerd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:11 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Iemand is zo leuk geweest een pagina over het bestelproces bij Taobao te maken... Hier het linkje:
http://sites.google.com/site/fokhelp/home
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |