Cool, thnx. Maar ik vroeg niet eens naaktpics..! Dat was de volgende stap.. Kiddingquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:49 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
[..]
Link naar knuffel . Het is een figuur uit My Neighbor Totoro
[ afbeelding ]
Sorry geen pics van zusje... Ze word denk ik erg verdrietig als ik zomaar foto's van haar op het net gooi...
De vuigerd!quote:
Denk dat een gemiddeld mes geen issues geeft hoor.. Keukenmessen e.d. worden al sinds jaar en dag gewoon wereldwijd verscheept. Bij een machete of een zwaard wordt het een ander verhaal. Volgens mij waren er hier ook al wat users die een keramisch mes bij DX besteld hadden wat gewoonweg goed aan komt. je moet alleen rekening houden met 2 dingen:quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:27 schreef Michael-H het volgende:
Ik denk niet dat je dat door de douane krijgt....
Ik had een huis van de week waar ik de post moest bezorgen, 12 pakjes uit Hong Kong. Van die kleine pakjes.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:15 schreef Sdm007 het volgende:
Net 5 pakjes binnen gehadpostbode keek me beetje gek aan
Die pakjes leveren geen reet op hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:40 schreef sandsucker het volgende:
haha is de tnt ook weer blijhoezo minder post de laatste jaren
???
Het is inderdaad toch een afspraak die ze maken? Dat ze gewoon de pakketjes afleveren die het land binnenkomen, en dat gebeurt dan ook in het land waarmee die afspraken zijn gemaakt met nederlandse pakketjesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Die pakjes leveren geen reet op hoor.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:03 schreef mstr het volgende:
Wat werkt die website van BIC toch fijn
dat is eerder om te huilenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:19 schreef Berend. het volgende:
Ik google op Buyincoins, en kreeg dit.
Ik moest lachen.
Is inderdaad echt één van de weinige websites (en dan dus niet alleen webshops) die ik als 'goed' zou omschrijvenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:03 schreef mstr het volgende:
Wat werkt die website van BIC toch fijn
Waren dat geen BMW velgen hahaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:07 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Cool, thnx. Maar ik vroeg niet eens naaktpics..! Dat was de volgende stap.. Kidding
[..]
De vuigerd!
[..]
Denk dat een gemiddeld mes geen issues geeft hoor.. Keukenmessen e.d. worden al sinds jaar en dag gewoon wereldwijd verscheept. Bij een machete of een zwaard wordt het een ander verhaal. Volgens mij waren er hier ook al wat users die een keramisch mes bij DX besteld hadden wat gewoonweg goed aan komt. je moet alleen rekening houden met 2 dingen:
* Koop je duurdere merken: is het echt en geen afgekeurde b kwaliteit o.i.d.?
* Gewicht. Kan mij voorstellen dat een heel messenblok (!) nogal zwaar is. Moest direct denken aan die andere user die even velgen wilde bestellen uit China..![]()
alsof iemand met een pistool naast em staat: en nu maak je een review van 10 minuten over NIETS, als je maar wel 10x BIC noemt!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:19 schreef Berend. het volgende:
Ik google op Buyincoins, en kreeg dit.
Ik moest lachen.
Hij kijkt ook de hele tijd op zijquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:59 schreef mickeyD het volgende:
[..]
alsof iemand met een pistool naast em staat: en nu maak je een review van 10 minuten over NIETS, als je maar wel 10x BIC noemt!
Zou zomaar kunnen. Op zich is het idee niet eens zo slecht, maar iedereen die denkt dat bedrijven staan te popelen om spullen die tientallen kilo's wegen wel even "gratis" voor je te verschepen naar de andere kant van de wereld heeft e.e.a. niet helemaal goed begrepen denk ik. En dan ook nog denken dat het rendabel is omdat de velgen daar misschien 100 euro goedkoper zijn.quote:
Roze lasers?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:18 schreef bijdehand het volgende:
Heb net wat dingen voor m'n luchtbuks besteldAls ze kwalitatief niet goed zijn dan gooi ik ze wel weer weg, zo duur was het allemaal niet.
En: roze lasers!
Ik heb er eentje besteld voor de Nokia N97. Laat wel even weten als ie binnen is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:27 schreef Palladium999.5 het volgende:
Zijn de replacement battery's nog een beetje te vertrouwen?
Zoals deze http://www.buyincoins.com(...)g5-product-2181.html
Zijn altijd andere verhalen over, de een zegt dat ze prima werken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:27 schreef Palladium999.5 het volgende:
Ach in de prijs die wij betalen zit natuurlijk gewoon een deel verzendkosten bij. Dus hoe zwaarder het product hoe meer ze rekenen als "free shipping" prijs.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:18 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Op zich is het idee niet eens zo slecht, maar iedereen die denkt dat bedrijven staan te popelen om spullen die tientallen kilo's wegen wel even "gratis" voor je te verschepen naar de andere kant van de wereld heeft e.e.a. niet helemaal goed begrepen denk ik. En dan ook nog denken dat het rendabel is omdat de velgen daar misschien 100 euro goedkoper zijn.
Meeste zal het gewoon wel goed doen, maar houdt er rekening mee dat het allemaal niet origineel is. Ik zou een vervangende accu voor bijvoorbeeld mijn gsm niet zo snel uit China halen, om de reden dat het geen origineel is, veel goedkoper is en dus waarsch. ook goedkopere danwel inferieure componenten gebruikt zijn. Voor iets wat je dagelijks gebruikt en dus gedeeltelijk van afhankelijk bent en met zeer grote regelmaat danwel bijna dagelijks oplaadt, zou ik liever geen mogelijk inferieur product kiezen. Voor bijvoorbeeld een nieuwe batterij van een draagbare spelcomputer die je toch maar sporadisch gebruikt en de levenduur niet zo belangrijk is, soit. Maar van je gsm bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:32 schreef Semmm het volgende:
[..]
Zijn altijd andere verhalen over, de een zegt dat ze prima werken.
De ander zegt dat ze smelten, kapot gaan en dat ze je telefoon slopen ofzo
Bij de verschillende sites wel. Maar bij TaoBao komt dat er echt nog wel bij, iets dat je wel kan merken aan de omrekening die vriend Jack af en toe hanteert in zijn "offertes"quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:11 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ach in de prijs die wij betalen zit natuurlijk gewoon een deel verzendkosten bij. Dus hoe zwaarder het product hoe meer ze rekenen als "free shipping" prijs.
Met afstandsbedieningquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:40 schreef mstr het volgende:
Voor als je een zuurpruim als vrouw hebt:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43102
Wat Neo zegt klopt natuurlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:27 schreef Palladium999.5 het volgende:
Gewoon op de voorpagina, daar verschijnen af en toe de nieuwe artikelen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:39 schreef Skiet het volgende:
Jammer dat BIC geen new arrivals deel heeft...
Buyincoins heeft er ook eentje. =)quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:08 schreef rub3n het volgende:
Iemand ervaringen met de volgende iPhone auto houders?
http://www.budgetgadgets.(...)-console-p-7472.html
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11689
Volgens mij zijn ze hetzelfde, maar waar kan ik hem dan het beste bestellen volgens jullie?
Besteld voor m'n moeder!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:40 schreef mstr het volgende:
Voor als je een zuurpruim als vrouw hebt:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43102
Ik neem aan dat je het hier over Foxconn hebt?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dus jij kijkt niet eens meer op van bedrijven waarbij werknemers en-masse zelfmoord plegen? Normaalste zaak van de wereld? Hopen dat jij nooit ergens een leidinggevende functie krijgt dan.
komt wss niet aanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:07 schreef rub3n het volgende:
Zojuist besteld: http://www.buyincoins.com(...)gs-product-1868.html
Benieuwd wanneer en of die aankomt!
Dat was een troll hoop ik? En zo niet, waarom?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:43 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
komt wss niet aandouane houdt alle pakketjes van bic tegen
Een laptop met TV-out gaat je niet lukken denk ik... ik zou een Dingoo A320 aanraden (kan heel erg goed overweg met video, en heeft TV-out) maar hij heeft nogal een klein scherm van zichzelf, dus misschien ook niet helemaal wat je zoektquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:50 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zoek een kleine laptop om video's op af te spelen met het liefste een TV-out. Lekker goedkoop, als hij maar goed overweg kan met video's. OS maakt me ook niet uit.
Welke site kan ik het beste kijken? Buyincoins hadden ze niet echt wat ik zocht.
Er moet wel een toetsenbord op zitten. Ik wil hem in mijn radiostudio gebruiken om snel dingetjes op te zoeken, maar ook om filmpjes (divx/youtube) door de tv out naar de videomixer te sturen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:54 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Een laptop met TV-out gaat je niet lukken denk ik... ik zou een Dingoo A320 aanraden (kan heel erg goed overweg met video, en heeft TV-out) maar hij heeft nogal een klein scherm van zichzelf, dus misschien ook niet helemaal wat je zoekt
Ahja. Dan ben ik bang dat je een goedkoop notebookje kunt vergetenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er moet wel een toetsenbord op zitten. Ik wil hem in mijn radiostudio gebruiken om snel dingetjes op te zoeken, maar ook om filmpjes (divx/youtube) door de tv out naar de videomixer te sturen.
De rest is niet belangrijk, puur audio/video en internetten. De rest gebeurt op de mac![]()
Eventueel mag VGA out ook, dan zet ik er een converter tussen, maar liever direct tv out.
Linux mag van mij ook (liever zelfs), als hij maar full screen een filmpje kan afspelen, dus zo'n 266mhz wordt niks.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:28 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ahja. Dan ben ik bang dat je een goedkoop notebookje kunt vergetenDe enigen die je echt kunt krijgen (die onder andere Suntekstore en Dealextreme hebben) draaien Windows CE, iets wat me toch niet echt geschikt lijkt. Je kunt nog taobao proberen eventueel.
Camera connection kit.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:09 schreef Skiet het volgende:
Wat is de beste site voor iPad gadgets? En wat zijn de must have gadgets voor dat ding?
ff hier meelezen:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:09 schreef Skiet het volgende:
Wat is de beste site voor iPad gadgets? En wat zijn de must have gadgets voor dat ding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |