Spijtig genoeg moet ik je mededelen dat een speciale Fok coupon code door technische beperkingen van focalprice niet mogelijk is. Ik betreur dit zeer, ik zal mijn best doen om gewoon een lading met coupon codes proberen te krijgen maar kan niets belovenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:34 schreef SalimRMAF het volgende:
Speciale FOK! Korting?@!
Ik wil graag korting op het volgende:
http://www.focalprice.com(...)d_Netbook_Black.html
Heeft iemand een couponcode ervoor? :p
15,20 ongeveer ex BTW. Verzenden komt er nog apart bij (4,95) en dus mag je gerust concluderen dat ze het product voor een behoorlijk hoge prijs te koop aanbieden. Zeker als je nagaat dat op Taobao de goedkoopste 15 Yuan is en dat dus geen wholesale is via hun eigen kanalen...quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:41 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ze leveren uit voorraad, versturen via Nederlandse post, BTW is verplicht, en nog een berg andere belastingen. Dit wil ik geen oplichterij noemen i.t.t. dropship websites met aso prijzen en dubieuze accounting.
Neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:22 schreef Keiichi het volgende:
Heb je taobao.com ook in het engels? Ze hebben daar iets wat ik nodig heb maar op geen van andere shops hebben
Het spul inkopen, importbelasting, inpakken, risico van voorraad, website beheren, huur, verzekeringen, accounting, inkomstenbelasting, colportagewet, wettelijke garantie etc. etc.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:11 schreef Skiet het volgende:
[..]
15,20 ongeveer ex BTW. Verzenden komt er nog apart bij (4,95) en dus mag je gerust concluderen dat ze het product voor een behoorlijk hoge prijs te koop aanbieden. Zeker als je nagaat dat op Taobao de goedkoopste 15 Yuan is en dat dus geen wholesale is via hun eigen kanalen...
Lees de OP aubquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:22 schreef Keiichi het volgende:
Heb je taobao.com ook in het engels? Ze hebben daar iets wat ik nodig heb maar op geen van andere shops hebben
Eerste 3 dingen bij BIC en de SD kaart gewoon hier in NL.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:52 schreef Laura 2000 het volgende:
Iemand een aanrader waar ik het beste
- kleine laptopspeakertjes
- iPhone screenprotector
- Camera screenprotector
- Flinke SD kaart
kan kopen?
Moet het wel voor 1 september in huis hebben want dan ga ik een half jaar naar het buitenland.... Help?
Welke iPhone? Heb namelijk voor de 3G/3GS nog een paar losse screenprotectors liggen, dus als je ze zoekt en zekerheid wilt dat ze op tijd aankomen mag je er wel eentje hebben voor een euro ofzo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:52 schreef Laura 2000 het volgende:
Iemand een aanrader waar ik het beste
- kleine laptopspeakertjes
- iPhone screenprotector
- Camera screenprotector
- Flinke SD kaart
kan kopen?
Moet het wel voor 1 september in huis hebben want dan ga ik een half jaar naar het buitenland.... Help?
3G. Lijkt me primaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:09 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Welke iPhone? Heb namelijk voor de 3G/3GS nog een paar losse screenprotectors liggen, dus als je ze zoekt en zekerheid wilt dat ze op tijd aankomen mag je er wel eentje hebben voor een euro ofzo.
http://www.focalprice.com(...)_Pin_Plug_Black.html zoiets ? , kan je gewoon je usb kabeltje in steken .quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:22 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik vergeet trouwens te vermelden dat ik ook nog een extra lader voot m'n iPhone nodig heb, met wall plug.
Ik laat het wel even weten van mijn huidige bestelling maar volgens BIC zelf zou het 2 tot 3 weken duren. Vorige keer kwam hij aan toen ik op vakantie was, dus dat zal wel ongeveer kloppen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:18 schreef Laura 2000 het volgende:
Oke ik heb inmiddels als op Buyincoins besteld!
Voor 16 euro heb ik:
2 usb iphone kabels
5 screenprotectors
4 cases
een extra batterij voor mn dslr
een wallplug voor mn iphone kabel
een simkaart eject ding
een extra externe iphone batterij
Ik ben blij !
Hoe lang duurt het ongeveer bij Buyincoins?
waar heb je die iphonebatterij gevonden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:18 schreef Laura 2000 het volgende:
Oke ik heb inmiddels als op Buyincoins besteld!
Voor 16 euro heb ik:
2 usb iphone kabels
5 screenprotectors
4 cases
een extra batterij voor mn dslr
een wallplug voor mn iphone kabel
een simkaart eject ding
een extra externe iphone batterij
Ik ben blij !
Hoe lang duurt het ongeveer bij Buyincoins?
Hier: http://www.buyincoins.com(...)gs-product-1249.htmlquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
waar heb je die iphonebatterij gevonden?
Die in NL kan je vertrouwen. China wil wel eens neppe dingen sturenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:01 schreef Laura 2000 het volgende:
Als ik het goed begrijp is het beter om gewoon een SD kaart in NL te kopen?
hmmm ik heb vorig jaar een Kingston Micro SD met adapter gekocht in Thailand. En die is op onverklaarbare wijze gestorven dus was ik 80% van m'n foto's kwijt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:01 schreef Laura 2000 het volgende:
Als ik het goed begrijp is het beter om gewoon een SD kaart in NL te kopen?
hmmm ik heb vorig jaar een Kingston Micro SD met adapter gekocht in Thailand. En die is op onverklaarbare wijze gestorven dus was ik 80% van m'n foto's kwijt.
De wansmaak..!quote:
is ook Groot Brittanië, en aangezien de neppe-geheugenkaartjes-scam zich slechts beperkt tot de Chinese markt zit je daarmee een heel stuk veiliger ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:04 schreef Joene94 het volgende:
MyMemory.co.uk verkopen ze ook geheugenkaartjes. Die site is hartstikke betrouwbaar. Als het goed is zijn de kaartjes daar ook wel wat goedkoper dan hier.
Hmm, ik heb de laatste tijd enkele koptelefoons van Kanen gekocht voor vrienden, tot nu toe allemaal aardig snel en goed gegaan. Heb nu nog een koptelefoon voor mezelf gekocht, hoop dat het dus ook weer zo goed zal gaan verlopen. Ik koop de laatste tijd alleen nog maar producten die nergens anders te vinden zijn op Lightake (komt niet echt vaak voor), heb namelijk niet echt heel veel vertrouwen meer in de shop wat betreft levertijd en aftersales.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:31 schreef neo2000 het volgende:
Heb laatst ter test maar eens een bestelling geplaatst op lighake.com, van o.a. 2 dezelfde screenprotectors voor een nokia. krijg ik natuurlijk 2 verschillende thuis voor verschillende modellen.Zit nog te dubben of ik de moeite moet doen om een nieuwe screenprotector te krijgen voor 1 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |