abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:31:26 #101
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_85078234
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:34 schreef SalimRMAF het volgende:
Speciale FOK! Korting?@!

Ik wil graag korting op het volgende:

http://www.focalprice.com(...)d_Netbook_Black.html

Heeft iemand een couponcode ervoor? :p
Spijtig genoeg moet ik je mededelen dat een speciale Fok coupon code door technische beperkingen van focalprice niet mogelijk is. Ik betreur dit zeer, ik zal mijn best doen om gewoon een lading met coupon codes proberen te krijgen maar kan niets beloven :7

Btw, wat en gelul :o ze hebben 5OOFONFP ook, dus ik zeg,, dat moet ook voor FOK KUNNEN ^O^
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_85079746
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:41 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ze leveren uit voorraad, versturen via Nederlandse post, BTW is verplicht, en nog een berg andere belastingen. Dit wil ik geen oplichterij noemen i.t.t. dropship websites met aso prijzen en dubieuze accounting.
15,20 ongeveer ex BTW. Verzenden komt er nog apart bij (4,95) en dus mag je gerust concluderen dat ze het product voor een behoorlijk hoge prijs te koop aanbieden. Zeker als je nagaat dat op Taobao de goedkoopste 15 Yuan is en dat dus geen wholesale is via hun eigen kanalen...
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 08:22:40 #103
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_85083185
Heb je taobao.com ook in het engels? Ze hebben daar iets wat ik nodig heb maar op geen van andere shops hebben ;(
pi_85083519
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 08:22 schreef Keiichi het volgende:
Heb je taobao.com ook in het engels? Ze hebben daar iets wat ik nodig heb maar op geen van andere shops hebben ;(
Nee
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 08:56:29 #105
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_85083571
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 01:11 schreef Skiet het volgende:

[..]

15,20 ongeveer ex BTW. Verzenden komt er nog apart bij (4,95) en dus mag je gerust concluderen dat ze het product voor een behoorlijk hoge prijs te koop aanbieden. Zeker als je nagaat dat op Taobao de goedkoopste 15 Yuan is en dat dus geen wholesale is via hun eigen kanalen...
Het spul inkopen, importbelasting, inpakken, risico van voorraad, website beheren, huur, verzekeringen, accounting, inkomstenbelasting, colportagewet, wettelijke garantie etc. etc.

Tijd is niet erg goedkoop in Nederland en je hebt veel lange vingers die in de pap roeren. De eigenaar van de shop wilt ook meer dan het minimumloon verdienen anders kan ie net zo goed iets anders gaan doen.

Ik vind het ook om te huilen maar dat is de bureaucratische rotzooi en opgeblazen overheid waar men voor kiest. Je hebt miljoenen mensen aan de tiet van de overheid hangen en die stemmen vervolgens voor meer tepels ^O^
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:34:05 #106
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_85087347
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 08:22 schreef Keiichi het volgende:
Lees de OP aub :O

Gewoon productlink ff mailen naar Jack en dan krijg je zo de prijs inc shipment naar je huis teruggestuurd :Z
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_85088446
Heeft iemand wel eens bij deze webshop besteld?
http://www.wedowholesale.com/

Zitten wel leuke dingen bij mischien dat iemand ervaring heeft met deze shop
ver weg is duur betaald maar wel lekker
pi_85097812
Iemand een aanrader waar ik het beste

- kleine laptopspeakertjes
- iPhone screenprotector
- Camera screenprotector
- Flinke SD kaart

kan kopen?
Moet het wel voor 1 september in huis hebben want dan ga ik een half jaar naar het buitenland.... Help?
pi_85097962
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:52 schreef Laura 2000 het volgende:

- iPhone screenprotector
- Camera screenprotector
- Flinke SD kaart

kan kopen?
Moet het wel voor 1 september in huis hebben want dan ga ik een half jaar naar het buitenland.... Help?
Eerste 3 dingen bij BIC en de SD kaart gewoon hier in NL.

Denk ik :P
pi_85098685
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:52 schreef Laura 2000 het volgende:

- iPhone screenprotector
- Camera screenprotector
- Flinke SD kaart

kan kopen?
Welke iPhone? Heb namelijk voor de 3G/3GS nog een paar losse screenprotectors liggen, dus als je ze zoekt en zekerheid wilt dat ze op tijd aankomen mag je er wel eentje hebben voor een euro ofzo.
pi_85099182
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:09 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Welke iPhone? Heb namelijk voor de 3G/3GS nog een paar losse screenprotectors liggen, dus als je ze zoekt en zekerheid wilt dat ze op tijd aankomen mag je er wel eentje hebben voor een euro ofzo.
3G. Lijkt me prima :) Ik PM!
pi_85099258
Ik vergeet trouwens te vermelden dat ik ook nog een extra lader voot m'n iPhone nodig heb, met wall plug. :)
pi_85100902
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:22 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik vergeet trouwens te vermelden dat ik ook nog een extra lader voot m'n iPhone nodig heb, met wall plug. :)
http://www.focalprice.com(...)_Pin_Plug_Black.html zoiets ? , kan je gewoon je usb kabeltje in steken .
pi_85102011
Oke ik heb inmiddels als op Buyincoins besteld!

Voor 16 dollar heb ik:

2 usb iphone kabels
5 screenprotectors
4 cases
een extra batterij voor mn dslr
een wallplug voor mn iphone kabel
een simkaart eject ding
een extra externe iphone batterij

Ik ben blij !
Hoe lang duurt het ongeveer bij Buyincoins?

[ Bericht 1% gewijzigd door Laura 2000 op 10-08-2010 18:02:46 (T waren dollars, geen euros ) ]
pi_85102823
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:18 schreef Laura 2000 het volgende:

Voor 16 euro heb ik:

2 usb iphone kabels
5 screenprotectors
4 cases
een simkaart eject ding

Ik ben blij !
Ik laat het wel even weten van mijn huidige bestelling maar volgens BIC zelf zou het 2 tot 3 weken duren. Vorige keer kwam hij aan toen ik op vakantie was, dus dat zal wel ongeveer kloppen.
pi_85103184
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:18 schreef Laura 2000 het volgende:

Voor 16 euro heb ik:

2 usb iphone kabels
5 screenprotectors
4 cases
een simkaart eject ding

Ik ben blij !
waar heb je die iphonebatterij gevonden?
Tap tap tap
pi_85103798
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

waar heb je die iphonebatterij gevonden?
Hier: http://www.buyincoins.com(...)gs-product-1249.html

Er is ook nog een andere maar die is Sold Out.
:)
pi_85103979
Als ik het goed begrijp is het beter om gewoon een SD kaart in NL te kopen?

hmmm ik heb vorig jaar een Kingston Micro SD met adapter gekocht in Thailand. En die is op onverklaarbare wijze gestorven dus was ik 80% van m'n foto's kwijt. :(
pi_85104025
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:01 schreef Laura 2000 het volgende:

hmmm ik heb vorig jaar een Kingston Micro SD met adapter gekocht in Thailand. En die is op onverklaarbare wijze gestorven dus was ik 80% van m'n foto's kwijt. :(
Die in NL kan je vertrouwen. China wil wel eens neppe dingen sturen :')
pi_85104030
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:01 schreef Laura 2000 het volgende:

pi_85104055

[ Bericht 100% gewijzigd door Laura 2000 op 10-08-2010 18:04:38 (Blijkbaar kan ik niet meer fok!ken.) ]
pi_85104083
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:03 schreef Laura 2000 het volgende:

[..]

Er stond kingston op jah :')

Als iemand nog een idee heeft om die foto's te redden.... :')
pi_85104108
MyMemory.co.uk verkopen ze ook geheugenkaartjes. Die site is hartstikke betrouwbaar. Als het goed is zijn de kaartjes daar ook wel wat goedkoper dan hier.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:31:17 #124
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_85107636
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:36 schreef CherryLips het volgende:
Net besteld _O-
De wansmaak..! :') :D

Heb laatst ter test maar eens een bestelling geplaatst op lighake.com, van o.a. 2 dezelfde screenprotectors voor een nokia. krijg ik natuurlijk 2 verschillende thuis voor verschillende modellen. :') Zit nog te dubben of ik de moeite moet doen om een nieuwe screenprotector te krijgen voor 1 euro :')

quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:04 schreef Joene94 het volgende:
MyMemory.co.uk verkopen ze ook geheugenkaartjes. Die site is hartstikke betrouwbaar. Als het goed is zijn de kaartjes daar ook wel wat goedkoper dan hier.
is ook Groot Brittanië, en aangezien de neppe-geheugenkaartjes-scam zich slechts beperkt tot de Chinese markt zit je daarmee een heel stuk veiliger ja.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_85107799
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:31 schreef neo2000 het volgende:
Heb laatst ter test maar eens een bestelling geplaatst op lighake.com, van o.a. 2 dezelfde screenprotectors voor een nokia. krijg ik natuurlijk 2 verschillende thuis voor verschillende modellen. :') Zit nog te dubben of ik de moeite moet doen om een nieuwe screenprotector te krijgen voor 1 euro :')
Hmm, ik heb de laatste tijd enkele koptelefoons van Kanen gekocht voor vrienden, tot nu toe allemaal aardig snel en goed gegaan. Heb nu nog een koptelefoon voor mezelf gekocht, hoop dat het dus ook weer zo goed zal gaan verlopen. Ik koop de laatste tijd alleen nog maar producten die nergens anders te vinden zijn op Lightake (komt niet echt vaak voor), heb namelijk niet echt heel veel vertrouwen meer in de shop wat betreft levertijd en aftersales.
Taobao bestellingen blijf ik intussen wel gewoon maken, niet erg veel, maar wel een paar. Ik doe het vooral voor vrienden die erg veel geduld hebben (ik geef inmiddels aan dat het zo'n 2 maanden kan duren voordat ze het hebben).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')