Monster is wel van Dr.Dre, dat is een pluspuntquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:33 schreef monkeybrain het volgende:
Die koptelefoons zijn wel origineel volgens een shop, alleen hebben ze in China een andere definitie voor dat woord![]()
Wat blijkt? De verpakking is een kopie maar de koptelefoon is origineel. Blijven doorvragen en dan krijg je het echte antwoordDaarmee bedoelen ze dus het speakertje binnenin de koptelefoon is origineel
![]()
Leuk verhaal en wellicht de waarheid. Een hoop merken kopen gewoon onderdelen van een fabrikant en vervolgens fabriceren ze hun eigen product. Je moet ook niet denken dat het speakertje binnenin de koptelefoon zijn gewicht in goud waard is en de rest van de onderdelen zijn ook belangrijk.
Monster is sowieso een vreselijk kut merk, waarom zou je überhaupt deze spullen willen hebben (of het moet heel goedkoop zijn).
En dat bestel jij gewoon even leuk:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:55 schreef meth1745 het volgende:
-opzouten, expleciet posten over verboden/illegale waar is verboden, dit staat toch echt duidelijk overal in de reeks/OP aangegeven dat dit verboden is.-
Weet je wat echt lullig is? Je kan volledig legaal veel sterkere lasers kopen, als "onderdelen". Moet je er wel zelf een batterij en schakelaar aan hangen...quote:
Mensen als jij verdienen het gewoon om gepakt te worden. Wat ben je in godsnaam van plan met al dat spul?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:55 schreef meth1745 het volgende:
Wacht nog op een zending met 5 pepper sprays en 2 tasers, en een Spyder III Pro Arctic laser. zal de laatste maar cancelen, beetje veel geld.
Cause he's on meth.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:00 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En dat bestel jij gewoon even leuk
Hamvraag natuurlijk; waar heb je de knuffel vandaan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:33 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
Jippie, eerste bestelling van DX binnen..
Een mooie knuffel voor t zusje:
Heeft niemand een idee?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:36 schreef TJV het volgende:
Ik ben op zoek naar zo'n online lamp zoals ze die ook bij radiostations hebben, zo'n groen ding dat aan gaat als je online gaat. Heeft iemand zoiets ooit bij de chineesjes gezien?
kan zijn, maar:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:49 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Weet je wat echt lullig is? Je kan volledig legaal veel sterkere lasers kopen, als "onderdelen". Moet je er wel zelf een batterij en schakelaar aan hangen...
alvast dank voor de medewerking.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:55 schreef meth1745 het volgende:
-opzouten, expleciet posten over verboden/illegale waar is verboden, dit staat toch echt duidelijk overal in de reeks/OP aangegeven dat dit verboden is.-
Pepper spray is in Duitsland legaal, de hoogspanningscircuits (de oplaadbare batterijen alleen al) in die tasers kan ik niet maken voor de prijs dat zij het verkopen (wil ze gebruiken voor een spudgun, vorig circuit is intern doorgebrand toen ik de externe electrodes te ver van elkaar hield), heb een tiental lasers waarmee ik experimenteer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:52 schreef Semmm het volgende:
[..]
Mensen als jij verdienen het gewoon om gepakt te worden. Wat ben je in godsnaam van plan met al dat spul?
Ik zou de discussie aan gaan, dat zal vast het hele beleid van Fok! op dat vlak helemaal omgooien..quote:
Nou grijp je kans en ga je gangquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik zou de discussie aan gaan, dat zal vast het hele beleid van Fok! op dat vlak helemaal omgooien..
In Nederland is het niet legaal, en aangezien wij ons aan de Nederlandse wet moeten houden, gewoon niet doen. In ieder geval niet in, via of door middel van dit topic c.q. FOK!. Zo moeilijk is het nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:50 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Pepper spray is in Duitsland legaal, de hoogspanningscircuits (de oplaadbare batterijen alleen al) in die tasers kan ik niet maken voor de prijs dat zij het verkopen (wil ze gebruiken voor een spudgun, vorig circuit is intern doorgebrand toen ik de externe electrodes te ver van elkaar hield), heb een tiental lasers waarmee ik experimenteer.
Ja, ik houd van gadgets, en nee, ik schaad er geen andere mensen mee. Spullen verbieden omdat sommige mensen er domme dingen mee kunnen doen? In Rusland is pepper spray legaal. In Slovenië mag je het hebben, maar niet tegen mensen gebruiken; in Zwitserland wel. In Spanje mag je het hebben, in Duitsland mag je het hebben als het "labeled for the purpose of defense against animals " is, maar niet bij betogingen.
Hier in België kan je heel het jaar door vuurwerk kopen; in Nederland zijn ze veel strenger. Misschien is daar een goede reden voor, maar wat betreft lasers bestaan er nauwelijks precedenten van misbruik die tot lichamelijke schade geleid hebben.
Je kan natuurlijk elk potentieel gevaar trachten uit te bannen, verplicht dan meteen valhelmen voor voetgangers en fietsers. Hoeveel mensen stierven er jaarlijks door gebruik van speelgoedwapens die echt leken? Minder dan het aantal doden onder treinen vermoed ik...
Link naar knuffel . Het is een figuur uit My Neighbor Totoroquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:14 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Cause he's on meth.
[..]
Hamvraag natuurlijk; waar heb je de knuffel vandaan?
And, this being fok: pics van je zusje?![]()
![]()
Een heleeeeeeeeeeeboel douche radio'squote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:54 schreef dotKoen het volgende:
Iemand een doucheradio gezien bij een van de toko's? Kan het zelf niet vinden. Liefst eentje met een zuignap.
Aha, thanks! Ik had de wat meer toegankelijke webshops bekeken. Eens even verdiepen hoe ik hier iets bestel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:03 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
[..]
Een heleeeeeeeeeeeboel douche radio's
Smeerlapquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:54 schreef dotKoen het volgende:
Iemand een doucheradio gezien bij een van de toko's? Kan het zelf niet vinden. Liefst eentje met een zuignap.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:05 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Aha, thanks! Ik had de wat meer toegankelijke webshops bekeken. Eens even verdiepen hoe ik hier iets bestel.
http://shop.ebay.com/i.ht(...)15&_stpos=1231&gbr=1quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:54 schreef dotKoen het volgende:
Ja, die indruk had ik al een beetje, bedankt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:12 schreef Semmm het volgende:
[..]
http://shop.ebay.com/i.ht(...)15&_stpos=1231&gbr=1
Nog aardig duur, denk dat je er beter 1 in Nederland kan kopen
http://www.drogisterij.ne(...)9640&partnercode=249
Die site is een beetje gedateerd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:11 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Iemand is zo leuk geweest een pagina over het bestelproces bij Taobao te maken... Hier het linkje:
http://sites.google.com/site/fokhelp/home
je bent een domme mangel dat je met die blauwe laser in je kamer loopt te schijnenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:50 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Pepper spray is in Duitsland legaal, de hoogspanningscircuits (de oplaadbare batterijen alleen al) in die tasers kan ik niet maken voor de prijs dat zij het verkopen (wil ze gebruiken voor een spudgun, vorig circuit is intern doorgebrand toen ik de externe electrodes te ver van elkaar hield), heb een tiental lasers waarmee ik experimenteer.
Ja, ik houd van gadgets, en nee, ik schaad er geen andere mensen mee. Spullen verbieden omdat sommige mensen er domme dingen mee kunnen doen? In Rusland is pepper spray legaal. In Slovenië mag je het hebben, maar niet tegen mensen gebruiken; in Zwitserland wel. In Spanje mag je het hebben, in Duitsland mag je het hebben als het "labeled for the purpose of defense against animals " is, maar niet bij betogingen.
Hier in België kan je heel het jaar door vuurwerk kopen; in Nederland zijn ze veel strenger. Misschien is daar een goede reden voor, maar wat betreft lasers bestaan er nauwelijks precedenten van misbruik die tot lichamelijke schade geleid hebben.
Je kan natuurlijk elk potentieel gevaar trachten uit te bannen, verplicht dan meteen valhelmen voor voetgangers en fietsers. Hoeveel mensen stierven er jaarlijks door gebruik van speelgoedwapens die echt leken? Minder dan het aantal doden onder treinen vermoed ik...
Nog 1 reactie dan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:50 schreef meth1745 het volgende:
Hier in België kan je heel het jaar door vuurwerk kopen; in Nederland zijn ze veel strenger. Misschien is daar een goede
reden voor, maar wat betreft lasers bestaan er nauwelijks precedenten van misbruik die tot lichamelijke schade geleid hebben.
Je kan natuurlijk elk potentieel gevaar trachten uit te bannen, verplicht dan meteen valhelmen voor voetgangers en fietsers. Hoeveel mensen stierven er jaarlijks door gebruik van speelgoedwapens die echt leken? Minder dan het aantal
doden onder treinen vermoed ik...
Mijn bestelling is ondertussen binnenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:18 schreef Laura 2000 het volgende:
Oke ik heb inmiddels als op Buyincoins besteld!
Voor 16 dollar heb ik:
2 usb iphone kabels
5 screenprotectors
4 cases
een extra batterij voor mn dslr
een wallplug voor mn iphone kabel
een simkaart eject ding
een extra externe iphone batterij
Ik ben blij !
Hoe lang duurt het ongeveer bij Buyincoins?
Link naar de oortjes? Laat ons even weten hoe ze bevallen als je ze hebt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:49 schreef mtchel112 het volgende:
heb de dr dre oortjes besteld gewoon om te proberen![]()
en ijk heb gisteren cartridges voor de e-cig binnengekregen vanille en marlboro smaakt goed moet ik zeggen
En in amerika mag je gewoon een wapen hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:50 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Ebay met free shippingquote:
Die kende ik nog niet! Ook even een berg screenprotectors en wat andere rommel gekocht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:18 schreef Laura 2000 het volgende:
Oke ik heb inmiddels als op Buyincoins besteld!
Voor 16 dollar heb ik:
2 usb iphone kabels
5 screenprotectors
4 cases
een extra batterij voor mn dslr
een wallplug voor mn iphone kabel
een simkaart eject ding
een extra externe iphone batterij
Ik ben blij !
Hoe lang duurt het ongeveer bij Buyincoins?
over welke laser gaat het ?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:40 schreef kloink het volgende:
had bij Focalprice een njjaaanjo cloon gekocht maar dat ding was softwarematig volledig de weg kwijt. Ik moest foto's van de verpakking maken en om het helemaal goed te doen heb ik maar een filmpje gemaakt.
Nou na veel gezeur eindelijk een RMA code gehad en ze vroegen om het ding retour te sturen. Ik heb ongeveer alle adresregels gebruikt die er maar te vinden waren op het formulier van TPG want het adres was echt MEGAAAA lang..gebouwen..staten..dorpen..steden alles moest erop.
Op hoop van zegen voor 12 euro de boel opgestuurd in het kader van "anders heb ik helemaal niets" en kreeg net berichtje dat de boel binnen is en ze het geld terugzetten op mijn paypall. Wel altijd naatje dat ik dan wat aan paypal kwijt ben maar och.
toch geinig om ook eens iets terug te sturen en te merken dat het echt aankomt...deed er overigens zo'n 10 dagen over vanuit nederland
TIKJE OFFTOPIC
Ik heb tijdje geleden groene laser gekocht en merk nu dat ie (als je op het knopje druk) heeeel even vol vermogen geeft en daarna HEEL snel afzwakt. Het maakt niet uit welke batterijen in gebruik. ....is dit gewoon een laser die klaar is?
sjit ..kan de order niet vinden..100mw groene penlaser van DX volgens mijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:08 schreef ultrakiller het volgende:
[..]
over welke laser gaat het ?
Is het illegaal in NL dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:27 schreef Michael-H het volgende:
Ik denk niet dat je dat door de douane krijgt....
ah . nja ik heb een groene 50mw laser van dx ( zo een zwarte op 2 AAA batterijen) ,daar heb ik ook het probleem van een te zwakke lichtstraal hoewel hij het soms wel goed doet. probleem heb ik ook met nieuwe batterijen erin.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:08 schreef kloink het volgende:
[..]
sjit ..kan de order niet vinden..100mw groene penlaser van DX volgens mij
Je bedoelt die laser waarvan ik zei dat ik de bestelling ging cancelen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:34 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
je bent een domme mangel dat je met die blauwe laser in je kamer loopt te schijnen
een reflectie in je oog en je hebt direct schade, die schade merk je pas jaren later
eigenlijk zou ik de politie moeten bellen met je domme gestuntel, om je tegen jezelf te beschermen, maar dat gaat mij dan weer net iets te ver
LS ? link ?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:20 schreef 08gnoT. het volgende:
Doet mijn 50mW LEDSTORE laser ook wel eens, als ik er een tik op geef doet hij het weer. Maar het is een bekend gebrek bij de lasers van goedkope webwinkels. Die geven alleen een 100mW peak en zwakken dan heel snel af naar max 30-40 of zo, ongeacht de batterij. Die van LS zijn nog het beste zeggen ze.
DSB?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:18 schreef jopiede het volgende:
[..]
Is het illegaal in NL dan?
Nog eff iets met paypal,
Ik ben dus nog steeds geblokkeerd, maar ik ga echt mijn ID niet opsturen. Nu vraag ik me af, of er een bank is die voor weinig geld (1euro p/m ofzo) een internet rekening heeft dus geen afschrijvingen of dergelijke dat ik daar gewoon geld heen stort van m'n main rekening en op de nieuwe rekening een nieuw paypal account ga runnen... Ze willen me rekening namelijk niet loskoppelen, ookal vraag ik daar nog om. Of zal het werken als ik mijn vader laat bellen?
Triodosquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:18 schreef jopiede het volgende:
[..]
Is het illegaal in NL dan?
Nog eff iets met paypal,
Ik ben dus nog steeds geblokkeerd, maar ik ga echt mijn ID niet opsturen. Nu vraag ik me af, of er een bank is die voor weinig geld (1euro p/m ofzo) een internet rekening heeft dus geen afschrijvingen of dergelijke dat ik daar gewoon geld heen stort van m'n main rekening en op de nieuwe rekening een nieuw paypal account ga runnen... Ze willen me rekening namelijk niet loskoppelen, ookal vraag ik daar nog om. Of zal het werken als ik mijn vader laat bellen?
Deel het eens met ons.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |