Dat gezeik over de lonen in China. De huur is daar waarschijnlijk ook veel lager. Ze weten niet beter.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:51 schreef neo2000 het volgende:
He, het lijkt wel of hier een inhoudelijke discussie over Chinese webshops aan de gang is!(
)
Uit vorige topic:
[..]
Werkomstandigheden bij de bedrijven in China zijn vaak redelijk slecht ja..
http://webwereld.nl/nieuw(...)-iphone-fabriek.html
Maar goed.. Wij hebben wel lekker goedkoop spulletjes. Zolang er daar geen revolutie komt om het communisme omver te werpen zal dat ook nog wel even zo blijven denk ik.
Dus jij kijkt niet eens meer op van bedrijven waarbij werknemers en-masse zelfmoord plegen? Normaalste zaak van de wereld? Hopen dat jij nooit ergens een leidinggevende functie krijgt dan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:02 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Dat gezeik over de lonen in China. De huur is daar waarschijnlijk ook veel lager. Ze weten niet beter.
Het helpt wel iets tegen de overbevolking.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dus jij kijkt niet eens meer op van bedrijven waarbij werknemers en-masse zelfmoord plegen? Normaalste zaak van de wereld? Hopen dat jij nooit ergens een leidinggevende functie krijgt dan.
Er zijn genoeg Chinezen daar, dat is een prima punt voor de wergever. En de vrijheid voor de Chinees om er een eind aan te maken moet je toch zeker wel aanspreken als moralist?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dus jij kijkt niet eens meer op van bedrijven waarbij werknemers en-masse zelfmoord plegen? Normaalste zaak van de wereld? Hopen dat jij nooit ergens een leidinggevende functie krijgt dan.
er werd daar per werknemer statistisch gezien minder zelfmoord gepleegd hoor. Het is een extreem groot bedrijf, dus per miljoen minder dan in nederland bijv.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Je moet soms voor 3 problemen 3 mailtjes sturen, want als je ze alle 3 in 1 mail zet, doen ze maar aan 1 probleem wat.
Dat was wel een apart verhaal, grote conspiracy verhalen over alle zelfmoorden in dat complex. Liggen in dat bedrijf met een half miljoen werknemers de zelfmoordcijfers een stuk lager dan het landelijk gemiddeldequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:05 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
er werd daar per werknemer statistisch gezien minder zelfmoord gepleegd hoor. Het is een extreem groot bedrijf, dus per miljoen minder dan in nederland bijv.
Ik ben niet zo'n rasmoralist hoor, maar goed.. Misschien ligt het aan mij en mijn empathieniveau dat ik enigzins begaan ben met het leven van andere mensen. En het enigzins 'vreemd' vind dat een werkgever het nodig vind netten te spannen om zo de werknemers die massaal van de hoge gebouwen af duiken op te vangen. Iets met symptoombestrijding.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:02 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Er zijn genoeg Chinezen daar, dat is een prima punt voor de wergever. En de vrijheid voor de Chinees om er een eind aan te maken moet je toch zeker wel aanspreken als moralist?
Taobao?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:21 schreef bartos het volgende:
Zijn er ook al chinesen in de wandbekleding gestapt?
grote schilderen, grote posters, of vinyl stickers?
Begint dementie je hersenpan al te perforeren ouwe?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:16 schreef Geranium_Opa het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)one-product-485.html
Zou deze echt zijn of namaak? In bol.com kost deze 159 euro.
Ik heb wel chinese webshop gezien die van die grote stickers voor op de muur had.. of is dat niet wat je zoekt?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:21 schreef bartos het volgende:
Zijn er ook al chinesen in de wandbekleding gestapt?
grote schilderen, grote posters, of vinyl stickers?
Het is wellicht wat naief om te denken ja, ze kunnen goed kopieren die chinezen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:49 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Begint dementie je hersenpan al te perforeren ouwe?![]()
Met zo'n prijsverschil is het gewoon nep, lijkt me simpel
Is gewoon een soort vergroot lens. Je kan er ook vuur mee maken met de zonquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:37 schreef Semmm het volgende:
Ik vond dit net op eBay, ik snap alleen nog steeds niet precies hoe het werkt maar toch wil ik het bestellen
Snapt iemand het?
edit: linkje is wel handig
http://cgi.ebay.com/220-P(...)D6561231237346541827
ja kan ook interessant zijn dus als je een linkje heb graag?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:47 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik heb wel chinese webshop gezien die van die grote stickers voor op de muur had.. of is dat niet wat je zoekt?
je krijgt een grote fresnell lens denk van 15" daar mee zou je dan het beeld kunnen uit rekken door hem voor de tv te zetten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:37 schreef Semmm het volgende:
Ik vond dit net op eBay, ik snap alleen nog steeds niet precies hoe het werkt maar toch wil ik het bestellen
Snapt iemand het?
edit: linkje is wel handig
http://cgi.ebay.com/220-P(...)D6561231237346541827
Op TaoBao vaak genoeg tegen gekomen, en nog niet eens duur ook. Heb het alleen niet aangedurfd, beetje jammer als zo'n vinyl sticker na 2 dagen van je muur af komt sodemieteren en en hele vettige laat op je muur achterlaat of zo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:47 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik heb wel chinese webshop gezien die van die grote stickers voor op de muur had.. of is dat niet wat je zoekt?
http://dinodirect.com/se-wallpaper/quote:Op zondag 8 augustus 2010 05:59 schreef bartos het volgende:
[..]
ja kan ook interessant zijn dus als je een linkje heb graag?
maakt me weinig uit wat het is. Zo lang ik het maar mooi vind en ja dat kan fok moeilijk weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |