Helemaal mee eens.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:39 schreef creno het volgende:
en wie kom ik tegen als het al af is gelopen op 't rembrandtplein ? Ang3l en TMM. Wat is amsterdam toch een rare stad, feest om 12u al afkappen, bij ons ging de nacht gewoon met muziek en al door tot 3uur.
Was de Soho nog niet leeggeroofd door Heineken dan!?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:35 schreef creno het volgende:
wij waren de soho nog binnengegaan, daar was muziek, en boven redelijk rustig, maar al snel bleek waarom, die bar was dicht.
Gezien het feit dat Steve en ik al om 6 uur zaten te eten in een Pizzeria ergens en we om 8 uur naar huis gingen: neequote:Op zondag 8 augustus 2010 12:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar heb ik uiteindelijk ook echt iets gemist?
Ja, vond het ook al vroeg stil. Gelukkig was Jimmy Woo nog open. MayDay moest draaien om 1.00 uur.quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Hoofdstad
Gaypride
Zaterdagavond
En buiten alles om 12 u stil.
Plus de kroegen al om 2 uur dicht.
Alleen nog wat clubs open tot 5 ergens, met dikke entree.
Is dit nu een internationaal en groot feest?!
Nou ja ik weet natuurlijk niet hoe jullie samen pizza eten. Misschien is dat wel heel erg spannend om te zien of zoquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gezien het feit dat Steve en ik al om 6 uur zaten te eten in een Pizzeria ergens en we om 8 uur naar huis gingen: nee
Wees blij dat het er in is gebleven dan....quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:27 schreef Vlarp het volgende:
Pfff... het was erg *hips* gisteren! En dan niet eens op de pride, want daar zijn we weg geregend.
Met Steve en Tomasso Rotterdam nog in gegaan gisteren, Lef, Bliss en Strano. Ik weet nog vaag dat ik in de Strano was, wat ik er gedronken heb, geen idee! En ik weet dat we ergens iets gegeten hebben, maar ook echt geen idee wat!
En nog fokkers gespot... of ben je incognito gegaan......quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:23 schreef mike_hunt het volgende:
Vanavond naar Rapido en daarna afterparty.Als ik toch het gayleven ga verkennen nu ik in Nederland ben, moet ik het wel goed doen.
Ja dat genieten van het uitzicht ken ikquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:30 schreef Vlarp het volgende:
Ik had m'n schoonouders voor het eerst op bezoek
We zijn naar de Kop van Zuid geweest, lekker uitgewaaid en van het uitzicht genoten.
Hij hoefde niet te werkenquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja dat genieten van het uitzicht ken ik
Gelukkig weet ik alles nog.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:27 schreef Vlarp het volgende:
Pfff... het was erg *hips* gisteren! En dan niet eens op de pride, want daar zijn we weg geregend.
Met Steve en Tomasso Rotterdam nog in gegaan gisteren, Lef, Bliss en Strano. Ik weet nog vaag dat ik in de Strano was, wat ik er gedronken heb, geen idee! En ik weet dat we ergens iets gegeten hebben, maar ook echt geen idee wat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |