Hij was het helemaal zat zei hij de volgende dag. Maar wat verwacht die man nu helemaal? Dat wanneer hij mensen de meest erge dingen toewenst dat er dan geen reactie komt? Hij is hele dagen met zijn kop op een stream, is bepaald niet zachtzinnig met zijn kritiek en verwacht dan dat iedereen dat slikt. En nee, Fok! ers zijn geen KK' ers, maar daar is hij inmiddels wel achterquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:49 schreef Toverheks het volgende:
opa was gisternacht inene weg zonder gedag te zeggen,waarom weet ik niet, floep en een streamlock. maar opa moet niet zeuren en dat heb ik al tegen hem gezegt, net wat gert zegt, niet alle Fokkers hebben een hekel aan hem, en Opa naait ook wel de boel op, want als je roept dat sommige voor de tram mogen leggen of andere dingen dan krijg je aktie reaktie.
Opa moet nog wel leren hoe internet plus stream waar jezelf de hoofdrol in vervuld allemaal werkt.
Ze hebben echt de pik op je spuitje.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hij was het helemaal zat zei hij de volgende dag. Maar wat verwacht die man nu helemaal? Dat wanneer hij mensen de meest erge dingen toewenst dat er dan geen reactie komt? Hij is hele dagen met zijn kop op een stream, is bepaald niet zachtzinnig met zijn kritiek en verwacht dan dat iedereen dat slikt. En nee, Fok! ers zijn geen KK' ers, maar daar is hij inmiddels wel achter
Er worden hier geen verwensingen gedaan hoor BETER LEZENquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:31 schreef kruiwagen het volgende:
Wat is het verschil tussen KK en Fok, op KK zie ik geen vewensingen naar andere mensen toe en hier wel!
Dus wie of wat is dan beter?
Dan ga je daarheen. Dat gejank over die andere forums is nou wel goed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:31 schreef kruiwagen het volgende:
Wat is het verschil tussen KK en Fok, op KK zie ik geen vewensingen naar andere mensen toe en hier wel!
Is dat zo?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan ga je daarheen. Dat gejank over die andere forums is nou wel goed.
Echt? Ik kan niet eens inloggen daar, gooit Jacq me er gelijk weer afquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:33 schreef Fok-teefje het volgende:
Spùitje wogt nu genoem op de Aup chat, die schènt dag en nach ingelog te zèn zegge ze
Moet je wel goed lezen, voor zover ik weet heeft niemand van hier die ouwe iets vreselijks toegewenst, noch iemand van de vaste bezoekers daar!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:31 schreef kruiwagen het volgende:
Huh?? Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:33 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ze hebben echt de pik op je spuitje.
<+herobinkman> Wim « za 07 aug 2010, 17:27 » Jarke, onder deze naam probeerde spuitje voor de 3e keer te reggen hier
<+herobinkman> Wim « za 07 aug 2010, 17:28 » en daarna mij nog mailen waarom ze er niet op kon
<+herobinkman> dus spuit heeft ook geen leven wim of zie ik dat nou verkeert
<+herobinkman> Wim « za 07 aug 2010, 17:28 » klopt, ze zit de hele dag op opa-chat
<+herobinkman> ja dat kunnen beheerders zien he
Auke, dus je ken nie inlogge, maah zit je wel opput balkon daah dag en nach?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:39 schreef spuitje het volgende:
[..]
Echt? Ik kan niet eens inloggen daar, gooit Jacq me er gelijk weer af
Pfff, je moet het toch ergens druk mee hebben, dus met uitvogelen wie op het balkon zit dan maar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:41 schreef Fok-teefje het volgende:
[..]
Auke, dus je ken nie inlogge, maah zit je wel opput balkon daah dag en nach?dat zegge ze te zien an je IP
Steekt het??quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is niet grappig en het is niet ontopic. Dus ja.
Geen idee, maar ik heb zomaar het vage vermoeden dat wanneer ik zou proberen in loggen met een noodvaart een ban krijg. En als ik nog eerlijker ben: heb geen behoefte meer nog in te loggen, laat ze daar samen die stream maar kapot maken, kunnen ze uitstekend zonder mij!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
En het is notabene Open-Trollenavond bij Opaaje... door hemzelf goedgekeurd gisteravond! En waar zitten die nou? Te licht nog?![]()
Dan komt ie morgen zeker helemaal niet uit bed...en de vrouw brengt hem dan vast bier op bed..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:16 schreef spuitje het volgende:
Een lui dagje??? Wat is voor hem een drukke dag dan?
In plaats van om 12 uur om 18 uur denk ik?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:24 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Dan komt ie morgen zeker helemaal niet uit bed...en de vrouw brengt hem dan vast bier op bed..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |