Gos, je denkt me te kennen......................quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:43 schreef Nostradaamus het volgende:
[..]
Jaja boerenstrontlucht heb jij verstand van, dat weten we nu wel
Ik ben de grote Ziener, weet je nogquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:44 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gos, je denkt me te kennen......................
We hebben dus een eeuwige ban...................denkt hijquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:01 schreef Jian het volgende:
Ondertussen op de chat
opaatje: BQ-disana-Copy kut-Spuitj wil ik hier niet op hebben dus neem het de mod niet kwalijk!
Totdat de banlijst weer leeg isquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:04 schreef spuitje het volgende:
[..]
We hebben dus een eeuwige ban...................denkt hij
Fout!! Het is KOPIE KUT als je goed luistert naar Oop.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:01 schreef Jian het volgende:
Ondertussen op de chat
opaatje: BQ-disana-Copy kut-Spuitj wil ik hier niet op hebben dus neem het de mod niet kwalijk!
Heeft die ouwe het ook over mij? Ik heb die hele Drionpil nog nooit gezien. Buiten op screen shots hierquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:01 schreef Jian het volgende:
Ondertussen op de chat
Hij heeft echt geen leven?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Fout!! Het is KOPIE KUT als je goed luistert naar Oop.
Nu wel. Tot het moment dat hij de stream en de chat ontdekte niet maar nu kan hij fijn online mensen allerlei vreselijke dingen toewensen en dat doet hij ongeveer 12 uur per dag. Dan heb je een leven toch?quote:
En jij hebt misschien wel op een andere manier op die screenshot gereageerd dan hij had gehoopt . Bovendien is het hem een Drionpil noemen voor hem reden genoeg jou de rest van zijn leven te hatenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft die ouwe het ook over mij? Ik heb die hele Drionpil nog nooit gezien. Buiten op screen shots hier.
Ben maar niet bang, ouwe zemelaar: ik kom je chatje niet vereren met een bezoek. Zo beneath me.
Volgens hem wensen we hem allemaal dood...een te grote eer naar mijn mening!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:07 schreef danaqui het volgende:
Speciaal voor jullie, hij is er weer.
[ link | afbeelding ]
Die broek moet ook stijf staan van het vuil
Dus eigenlijk is het een hele lieve ouwe baas?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:44 schreef Gert het volgende:
Het was gisteravond best gemoedelijk hoor. Opa begon weer even met alle FOK!-users op een hoop te gooien, maar bood netjes z'n excuses aan Liesje aan omdat hij haar een mongool en een lijp wijf noemde puur omdat ze ook op FOK! post.
Hij heeft hier wat grove dingen over zichzelf gelezen, en vindt het lastig om te beseffen dat niet iederéén van FOK! hem de tering wenst, en dat het ook niet allemaal gemeend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |