quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:05 schreef Skylark. het volgende:
Inception plot gestolen van Donald Duck
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=18581
Maar hoe hebben ze dat samengebonden pakket mensen zo zwevend in gewichtloosheid gefilmd, bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:36 schreef BoerBert het volgende:
Ik zag pas een filmpje hoe ze dat hebben opgenomen. Gewoon een hotelgang nagebouwd en rond laten draaien
Simpel. Gewoon de zwaartekracht even uitzetten. Duhquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar hoe hebben ze dat samengebonden pakket mensen zo zwevend in gewichtloosheid gefilmd, bijvoorbeeld?
Mensen die hangen aan wat touwtjes en dan een beetje editen...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar hoe hebben ze dat samengebonden pakket mensen zo zwevend in gewichtloosheid gefilmd, bijvoorbeeld?
Er bestaat ook nog geen dvd van dus dat gaat moeilijk, draait net een paar weken in de biosquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:53 schreef rubje het volgende:
ik zie alleen maar CAM versies en geen dvd rips, dus als iemand iets weet dan mag je pm sturen![]()
kan ik eindelijk ook die film beoordelen
Jij doorziet ook altijd alles.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:49 schreef Quickie_Butt het volgende:
Simpel. Gewoon de zwaartekracht even uitzetten. Duh
Aan touwtjes krijg je nooit die lome, trage beweging die je in gewichtloosheid hebt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:51 schreef Lexis het volgende:
Mensen die hangen aan wat touwtjes en dan een beetje editen...
Ik vind t wel knap hoor, echt absoluut briljant.
Op een bepaald moment worden ze ook aan elkaar gebonden en rondgedraaid, dat lukt ook niet met touwtjes.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij doorziet ook altijd alles.
[..]
Aan touwtjes krijg je nooit die lome, trage beweging die je in gewichtloosheid hebt.
Iedereen loopt elkaar te zoenen? Weet je zeker dat je de juiste making-of hebt gezien?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:00 schreef megamandy het volgende:
Op een bepaald moment worden ze ook aan elkaar gebonden en rondgedraaid, dat lukt ook niet met touwtjes.
Ik heb net een paar making-offs bekeken, daarin zie je inderdaad die hotelgang en de bar van het hotel kantelen maar die stukken in de hotelkamer en de lift kun je nergens terugvinden, alleen een "voorbereiding" waar ze de scène nog eens doornemen, maja daar loopt iedereen gewoon
Ja dat was ook mijn eerste gedachten, kun je bijvoorbeeld bij het John F Kennedy Space Center, maar volgens mij duurt dat maar iets van 30 sec + de kans op misselijkheid is groot dus ik denk niet dat ze dat 5x achterelkaar gedaan hebbenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Iedereen loopt elkaar te zoenen? Weet je zeker dat je de juiste making-of hebt gezien?
Van een andere film waar gewichtloosheid in voorkwam (weet niet meer welke) weet ik nog dat ze een vliegtuig in vrije val van grote hoogte hebben gebruikt, maar dan nog kun je alleen heel korte scenes schieten. Daar was deze scene te lang voor.
Dan gaat het haar weer vreemd golven, en gezichten die adem inhouden zijn ook overduidelijk dan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:14 schreef gevaarlijke-man het volgende:
Misschien in water? Ik noem maar wat.
Je hebt er denk ik overheen gelezen, maar:quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:27 schreef Ypmaha het volgende:
Kan God niet even in dit topic reageren?
quote:
Ja, maar dán gaan ze juist in z'n droom en dát filmen zequote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
maar volgens mij duurt dat maar iets van 30 sec.
Hier kun je het hele verhaal lezen http://disneycomics.free.(...)loc=D2002-033&s=datequote:Op maandag 9 augustus 2010 15:07 schreef emss het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Willie Wortel en Kwik, Kwek, en Kwak dit laten gebeuren? De zware jongens zitten vastgebonden en waarom zou Dagobert er mee in stemmen?
Fail. Het einde van de film is zo gedaan dat de kijker zelf mag 'bepalen' hoe het afloopt. Droomt hij nu wel of niet? Dat is het leuke aan de film.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:01 schreef megamandy het volgende:
Net terug van de bioscoop en ik vond de film echt goed. In het begin was het misschien een beetje vaag omdat je niet wist waar je precies zat (flashback, droom etc.) maar vanaf het moment dat ze in de trein zaten was het toch wel heel duidelijk te volgen.
Op het einde zie je duidelijk dat de tol uit balans raakt voordat het scherm op zwart gaat, hij is dus niet aan het dromen.
Verder vind ik de techniek en architectuur in de film helemaal geweldig! Prachtig gemaakt, zoals de trap van Penrose, of zoals in Parijs die gebouwen dubbelklapten. Ik vraag me ook nog steeds af hoe ze de scènes dat er geen zwaartekracht was zo goed met de computer hebben gemaakt en als het busje in droom1 van die helling rolt en Arthur in droom 2 tegelijkertijd aan het vechten is, die overgangen van vloer, wand, plafond etc.!
Super!
Nee,quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:52 schreef Skonk het volgende:
Heb die film nog niet gezien, maar gaat het nou over lucide dromen of wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |