Steven Seagal is een baas.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:13 schreef Dawnbreaker het volgende:
als je Inception een intelligente film noemt, dan bestaat je DVD collectie volgens mij alleen uit Steven Seagal titels.
Ok, duidelijk een troll dus idd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:48 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Haha wat een kankerfaler ben jij zeg.
Echt supertriest ben jij zeg, ik mag toch godverdomme een mening hebben.
Er is niks met mijn hersenen, hij kon me gewoon niet boeien...
ja nu ja, was met de release van avatar en the dark knight ook, beginnen nu allebei te zakken, en ik vermoed dat inception ook nog gaat zakken. In de top 250 hoort hij thuis, maar niet in de buurt van de top 25.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:32 schreef JeMoeder het volgende:
Mensen die Inception overgewaardeerd vinden, vinden alle films in de IMDB top 250 overgewaardeerd? Inception staat daar nl. op no.3, tussen de Godfather en Godfather II.
Natuurlijk zijn alle films die veel mensen goed vinden maar jij juist niet, per definitie overgewaardeerd?
Precies. Mensen moeten hier altijd extreem benadrukken hoe alternatief ze zijn en in welke mate ze een totaal andere smaak hebben dan de rest van de wereld. Alles wat populair is krijgt automatisch minimaal 10 klaagbaak topics ofzoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:07 schreef NielsTriple het volgende:
Geweldige film.
Obvious trolls in dit topic moeten even laten blijken dat zij non-conformist zijn, en altijd een andere mening moeten hebben dan de rest. Of ze hebben een IQ dat gelijk is aan een schoenmaat en konden ze de film niet volgen.
[ afbeelding ]
Dat is echt een compleet ander type film.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:34 schreef McGilles het volgende:
Vond in een soortgelijk genre bijvoorbeeld The Machinist beter
In veel opzichten wel, maar het thema lijkt er wel op.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is echt een compleet ander type film.
Behalve dat The Machinist erom draait dat je (en de hoofdpersoon) niet weet wat echt is en wat niet, en in Inception heel duidelijk wél.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:52 schreef McGilles het volgende:
[..]
In veel opzichten wel, maar het thema lijkt er wel op.
Bij Inception weet niet iedereen wat echt is en wat niet. Maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:55 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Behalve dat The Machinist erom draait dat je (en de hoofdpersoon) niet weet wat echt is en wat niet, en in Inception heel duidelijk wél.
Verder is Inception een actiefilm en The Machinist niet.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:46 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Precies. Mensen moeten hier altijd extreem benadrukken hoe alternatief ze zijn en in welke mate ze een totaal andere smaak hebben dan de rest van de wereld. Alles wat populair is krijgt automatisch minimaal 10 klaagbaak topics ofzo
Ik vond 'm nog vrij simpel eigenlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:06 schreef Sh0t het volgende:
OMGTS is te dom om de 'ietwat' complexe rode draad door het verhaal te begrijpen en vindt het daarom een slechte film
Zoals veel goede nieuwe films staan ze even heel hoog in de IMDB top 100, hij zal binnenkort wel gaan zakkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:32 schreef JeMoeder het volgende:
Mensen die Inception overgewaardeerd vinden, vinden alle films in de IMDB top 250 overgewaardeerd? Inception staat daar nl. op no.3, tussen de Godfather en Godfather II.
Natuurlijk zijn alle films die veel mensen goed vinden maar jij juist niet, per definitie overgewaardeerd?
Mensen die meelopen met de meme obvious trollsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:07 schreef NielsTriple het volgende:
Geweldige film.
Obvious trolls in dit topic moeten even laten blijken dat zij non-conformist zijn, en altijd een andere mening moeten hebben dan de rest. Of ze hebben een IQ dat gelijk is aan een schoenmaat en konden ze de film niet volgen.
[ afbeelding ]
Jup..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:01 schreef megamandy het volgende:
Net terug van de bioscoop en ik vond de film echt goed. In het begin was het misschien een beetje vaag omdat je niet wist waar je precies zat (flashback, droom etc.) maar vanaf het moment dat ze in de trein zaten was het toch wel heel duidelijk te volgen.
Op het einde zie je duidelijk dat de tol uit balans raakt voordat het scherm op zwart gaat, hij is dus niet aan het dromen.
Verder vind ik de techniek en architectuur in de film helemaal geweldig! Prachtig gemaakt, zoals de trap van Penrose, of zoals in Parijs die gebouwen dubbelklapten. Ik vraag me ook nog steeds af hoe ze de scènes dat er geen zwaartekracht was zo goed met de computer hebben gemaakt en als het busje in droom1 van die helling rolt en Arthur in droom 2 tegelijkertijd aan het vechten is, die overgangen van vloer, wand, plafond etc.!
Super!
Ik zag pas een filmpje hoe ze dat hebben opgenomen. Gewoon een hotelgang nagebouwd en rond laten draaienquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:01 schreef megamandy het volgende:
en als het busje in droom1 van die helling rolt en Arthur in droom 2 tegelijkertijd aan het vechten is, die overgangen van vloer, wand, plafond etc.!
Super!
Ofcourse, nu vraag ik mij echt af hoe ik daar zelf niet op ben gekomenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:36 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik zag pas een filmpje hoe ze dat hebben opgenomen. Gewoon een hotelgang nagebouwd in rond laten draaien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |