abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85056233
als je Inception een intelligente film noemt, dan bestaat je DVD collectie volgens mij alleen uit Steven Seagal titels.
<hr>
pi_85072664
Kijk, ik vond het een vermakelijke film, gaan zeker geen geniale film.

Het concept met droomwerelden e.d. bestaat al duizenden jaren, hoe weet je of je zelf nou in de realiteit leeft en niet in een droomwereld. Zo speciaal vind ik het thema niet, wel leuk om te kijken moet ik zeggen.
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:47:51 #53
289111 AlfredDeSnor
Meest irritante user
pi_85072901
Als je het op het eind van de film nog niet snapte wat er nou allemaal gaande was heb je de basisschool nooit afgemaakt.
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:48:26 #54
289111 AlfredDeSnor
Meest irritante user
pi_85072937
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:13 schreef Dawnbreaker het volgende:
als je Inception een intelligente film noemt, dan bestaat je DVD collectie volgens mij alleen uit Steven Seagal titels.
Steven Seagal is een baas.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:11:24 #55
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_85086629
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:48 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Haha wat een kankerfaler ben jij zeg. :')

Echt supertriest ben jij zeg, ik mag toch godverdomme een mening hebben.

Er is niks met mijn hersenen, hij kon me gewoon niet boeien...
Ok, duidelijk een troll dus idd.
Conformists will be cast away by the tide of history
  Redactie Frontpage dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:32:31 #56
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_85087308
Mensen die Inception overgewaardeerd vinden, vinden alle films in de IMDB top 250 overgewaardeerd? Inception staat daar nl. op no.3, tussen de Godfather en Godfather II.

Natuurlijk zijn alle films die veel mensen goed vinden maar jij juist niet, per definitie overgewaardeerd?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_85087375
Vond in een soortgelijk genre bijvoorbeeld The Machinist beter :)
pi_85087490
Ik ga hem kijken, puur voor de Donald Duck shizzle.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_85088553
Geweldige film.

Obvious trolls in dit topic moeten even laten blijken dat zij non-conformist zijn, en altijd een andere mening moeten hebben dan de rest. Of ze hebben een IQ dat gelijk is aan een schoenmaat en konden ze de film niet volgen.

Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85092093
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:32 schreef JeMoeder het volgende:
Mensen die Inception overgewaardeerd vinden, vinden alle films in de IMDB top 250 overgewaardeerd? Inception staat daar nl. op no.3, tussen de Godfather en Godfather II.

Natuurlijk zijn alle films die veel mensen goed vinden maar jij juist niet, per definitie overgewaardeerd?
ja nu ja, was met de release van avatar en the dark knight ook, beginnen nu allebei te zakken, en ik vermoed dat inception ook nog gaat zakken. In de top 250 hoort hij thuis, maar niet in de buurt van de top 25.
<hr>
pi_85092312
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:07 schreef NielsTriple het volgende:
Geweldige film.

Obvious trolls in dit topic moeten even laten blijken dat zij non-conformist zijn, en altijd een andere mening moeten hebben dan de rest. Of ze hebben een IQ dat gelijk is aan een schoenmaat en konden ze de film niet volgen.

[ afbeelding ]
Precies. Mensen moeten hier altijd extreem benadrukken hoe alternatief ze zijn en in welke mate ze een totaal andere smaak hebben dan de rest van de wereld. Alles wat populair is krijgt automatisch minimaal 10 klaagbaak topics ofzo :')
Patat Friet
pi_85092384
Goede film, niet zeuren.
Ga weg
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:49:34 #63
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_85092432
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:34 schreef McGilles het volgende:
Vond in een soortgelijk genre bijvoorbeeld The Machinist beter :)
Dat is echt een compleet ander type film.
2000 light years from home
pi_85095303
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:49 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat is echt een compleet ander type film.
In veel opzichten wel, maar het thema lijkt er wel op.
pi_85095423
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:52 schreef McGilles het volgende:

[..]

In veel opzichten wel, maar het thema lijkt er wel op.
Behalve dat The Machinist erom draait dat je (en de hoofdpersoon) niet weet wat echt is en wat niet, en in Inception heel duidelijk wél.
Verder is Inception een actiefilm en The Machinist niet.
Ga weg
pi_85095497
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:55 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Behalve dat The Machinist erom draait dat je (en de hoofdpersoon) niet weet wat echt is en wat niet, en in Inception heel duidelijk wél.
Verder is Inception een actiefilm en The Machinist niet.
Bij Inception weet niet iedereen wat echt is en wat niet. Maar je snapt wat ik bedoel.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:16:23 #67
102973 Liquidist
pi_85096456
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:46 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Precies. Mensen moeten hier altijd extreem benadrukken hoe alternatief ze zijn en in welke mate ze een totaal andere smaak hebben dan de rest van de wereld. Alles wat populair is krijgt automatisch minimaal 10 klaagbaak topics ofzo :')
_O- spijker op de kop :D
pi_85097321
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:06 schreef Sh0t het volgende:
OMG :') TS is te dom om de 'ietwat' complexe rode draad door het verhaal te begrijpen en vindt het daarom een slechte film :')
Ik vond 'm nog vrij simpel eigenlijk :')
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_85097376
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:32 schreef JeMoeder het volgende:

Zoals veel goede nieuwe films staan ze even heel hoog in de IMDB top 100, hij zal binnenkort wel gaan zakken
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_85098384
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:07 schreef NielsTriple het volgende:
Geweldige film.

[ afbeelding ]
Mensen die meelopen met de meme obvious trolls :') Dat is pas diep triest.
pi_85098387
Hype heet dat.
Ga weg
  donderdag 12 augustus 2010 @ 01:01:40 #72
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_85167754
Net terug van de bioscoop en ik vond de film echt goed. In het begin was het misschien een beetje vaag omdat je niet wist waar je precies zat (flashback, droom etc.) maar vanaf het moment dat ze in de trein zaten was het toch wel heel duidelijk te volgen.
Op het einde zie je duidelijk dat de tol uit balans raakt voordat het scherm op zwart gaat, hij is dus niet aan het dromen.

Verder vind ik de techniek en architectuur in de film helemaal geweldig! Prachtig gemaakt, zoals de trap van Penrose, of zoals in Parijs die gebouwen dubbelklapten. Ik vraag me ook nog steeds af hoe ze de scènes dat er geen zwaartekracht was zo goed met de computer hebben gemaakt en als het busje in droom1 van die helling rolt en Arthur in droom 2 tegelijkertijd aan het vechten is, die overgangen van vloer, wand, plafond etc.!
Super!
吴 曼 迪
  donderdag 12 augustus 2010 @ 01:50:24 #73
102973 Liquidist
pi_85169791
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:01 schreef megamandy het volgende:
Net terug van de bioscoop en ik vond de film echt goed. In het begin was het misschien een beetje vaag omdat je niet wist waar je precies zat (flashback, droom etc.) maar vanaf het moment dat ze in de trein zaten was het toch wel heel duidelijk te volgen.
Op het einde zie je duidelijk dat de tol uit balans raakt voordat het scherm op zwart gaat, hij is dus niet aan het dromen.

Verder vind ik de techniek en architectuur in de film helemaal geweldig! Prachtig gemaakt, zoals de trap van Penrose, of zoals in Parijs die gebouwen dubbelklapten. Ik vraag me ook nog steeds af hoe ze de scènes dat er geen zwaartekracht was zo goed met de computer hebben gemaakt en als het busje in droom1 van die helling rolt en Arthur in droom 2 tegelijkertijd aan het vechten is, die overgangen van vloer, wand, plafond etc.!
Super!
Jup.. :) iemand die het ook snapt.. en niet de zaal verlaat met "wtf zitten ze opeens in een wintergebied".. Dat is hetzelfde als zeggen dat je bief niet smaakt terwijl je niet door hebt dat je andijvie zit te eten. Dan ben je gewoon een kneus en is het allemaal wat te moeilijk voor je :')
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:36:29 #74
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_85184019
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:01 schreef megamandy het volgende:
en als het busje in droom1 van die helling rolt en Arthur in droom 2 tegelijkertijd aan het vechten is, die overgangen van vloer, wand, plafond etc.!
Super!
Ik zag pas een filmpje hoe ze dat hebben opgenomen. Gewoon een hotelgang nagebouwd en rond laten draaien :D

[ Bericht 0% gewijzigd door BoerBert op 12-08-2010 13:38:52 (TYPO :X:X) ]
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:37:43 #75
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_85184072
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:36 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Ik zag pas een filmpje hoe ze dat hebben opgenomen. Gewoon een hotelgang nagebouwd in rond laten draaien :D
Ofcourse, nu vraag ik mij echt af hoe ik daar zelf niet op ben gekomen :X
吴 曼 迪
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')