abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 augustus 2010 @ 05:36:51 #276
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_84998531
Schenkstroop is een beetje depressief, men kan wel tips blijven geven maar als hij de motivatie niet heeft om ze op te volgen schiet het niet op natuurlijk.

In plaats van te bashen op Schenkstroop zou men begrip kunnen tonen voor z'n situatie en hem adviseren om naar een psycholoog te gaan. Zo oppervlakkig zijn zijn problemen niet, ook al doet hij dat wel vermoeden.
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
pi_84998576
Nee, hij kan beter van deze aardbodem verdwijnen.
  zondag 8 augustus 2010 @ 06:11:03 #278
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_84998612
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 05:57 schreef Sehaninne het volgende:
Nee, hij kan beter van deze aardbodem verdwijnen.
:o

Dat is niet erg aardig ;( .
Waar is de liefde, man ?!
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
pi_84998627
Die heb ik aangeboden een paar pagina's terug in dit topic.
  zondag 8 augustus 2010 @ 11:10:16 #280
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85001266
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 06:19 schreef Sehaninne het volgende:
Die heb ik aangeboden een paar pagina's terug in dit topic.
En omdat je het niet terugkreeg van hem op fok wil je hem nu dood?

Schenkstroop doet niemand niks aan. Als je erover denkt, het enige wat hij doet is klagen op de internet en zijn mening geven over diverse zaken.

Schenkstroop moet of een afspraak met een psycholoog, of plastische chirurgie hebben en daarna toch een psycholoog gaan spreken.

Het kutte van een psycholoog spreken is dat de psychologen hem alleen maar gaan vertellen dat hij blij moet zijn met wie hij is en hoe hij blij moet zijn met wie hij is. Wat uiteindelijk de beste advies is, maar niet de advies die hij wilt horen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_85003481
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 11:10 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Schenkstroop doet niemand niks aan. Als je erover denkt, het enige wat hij doet is klagen op de internet en zijn mening geven over diverse zaken.

Schenkstroop moet of een afspraak met een psycholoog, of plastische chirurgie hebben en daarna toch een psycholoog gaan spreken.

Het kutte van een psycholoog spreken is dat de psychologen hem alleen maar gaan vertellen dat hij blij moet zijn met wie hij is en hoe hij blij moet zijn met wie hij is. Wat uiteindelijk de beste advies is, maar niet de advies die hij wilt horen.
En jij denkt, na maanden van advies, dat je nu wel tot hem door kan dringen?
Hij wil geen hulp, hij wil blijven verdrinken in zelfmedelijden zo dat hij in zijn veilige schulp kan blijven.
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:04:13 #282
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_85004452
Heb je nou die foto al gemaakt Schenk?
Prrrrr
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:17:06 #283
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85004922
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 12:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En jij denkt, na maanden van advies, dat je nu wel tot hem door kan dringen?
Hij wil geen hulp, hij wil blijven verdrinken in zelfmedelijden zo dat hij in zijn veilige schulp kan blijven.
Nee, denk ik niet. Hij wilt uiteindelijk in zijn veilige schulp blijven en zelfmedelijden hebben. Tja... als hij ermee kan leven moet hij vooral doen. Ik heb er niet zoveel last van, best wel interessante discussies komen van Schenkstroop topics.

Maar nog steeds, als hij geld kan verzamelen om plastische chirurgie te doen, moet hij het vooral doen, vind ik.

Ik ben eigenlijk niet eens met de stelling dat uiterlijk niet uitmaakt. Als Schenkstroop echt zo lelijk is als hij zegt, dan denk ik niet dat hij opeens een meisje kan krijgen door vrolijk en zekerder te worden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_85004962
Ben ik het mee eens.
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:24:49 #285
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_85005210
quote:
Als Schenkstroop echt zo lelijk is als hij zegt, dan denk ik niet dat hij opeens een meisje kan krijgen door vrolijk en zekerder te worden
Het zou hem juist wel eens geluk op kunnen leveren als ie echt lilluk is.
Prrrrr
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:31:37 #286
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_85005437
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:24 schreef mspoez het volgende:

[..]

Ècht 99% van die bullshitonderzoeken komt uit Groot-Brittanië :')
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:48:39 #287
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85006081
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:24 schreef mspoez het volgende:

[..]

Waar krijgen mensen die shit vandaan?

Serieus, vraag je zelf ff. Hoe zou jij voelen als iemand tegen je zei: "Hey je bent lelijk, dus als je UITEINDELIJK een meisje vindt die nadat ze 50 mooi boys heeft gehad toch maar voor jou gaat settlen omdat jij haar niet zoveel stress bezorgd waardoor ze minder gaat zeuren, dus daardoor zal jij gelukkiger zijn!"
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:58:14 #288
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_85006368
Maakt niet uit waar het over gaat, er is altijd een onderzoek te vinden dat die stelling bewijst, toch?
Prrrrr
  zondag 8 augustus 2010 @ 14:10:53 #289
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85006811
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:58 schreef mspoez het volgende:
Maakt niet uit waar het over gaat, er is altijd een onderzoek te vinden dat die stelling bewijst, toch?
Ja, dat wel. Maar dat is het dus ook, ik denk die onderzoek speciaal gemaakt zijn zodat mensen zich beter gaan voelen.
pi_85007366
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 11:10 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hij moet gewoon oprotten met zijn kutgedrag, wat bestaat uit 1) zelfmedelijden dus 2) het kapen van topics waardoor alle aandacht weer op hem gericht wordt, waardoor het centrale onderwerp totaal verandert; hij draagt niets bij aan het topic en heeft niets interessants te vertellen 3) het trieste zoeken naar empathie bij anderen (op het internet :{) 4) het negeren van hulp van iemand die hem hoogstwaarschijnlijk kan helpen zonder naar een waardeloze psycholoog te gaan 5) geen moeite nemen om iets aan zijn situatie te veranderen.

Dus ja, van mij mag hij dood. :r
  zondag 8 augustus 2010 @ 14:32:08 #291
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85007567
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:26 schreef Sehaninne het volgende:

[..]

Hij moet gewoon oprotten met zijn kutgedrag, wat bestaat uit 1) zelfmedelijden dus 2) het kapen van topics waardoor alle aandacht weer op hem gericht wordt, waardoor het centrale onderwerp totaal verandert; hij draagt niets bij aan het topic en heeft niets interessants te vertellen 3) het trieste zoeken naar empathie bij anderen (op het internet :{) 4) het negeren van hulp van iemand die hem hoogstwaarschijnlijk kan helpen zonder naar een waardeloze psycholoog te gaan 5) geen moeite nemen om iets aan zijn situatie te veranderen.

Dus ja, van mij mag hij dood. :r

Het was bovendien toch geen serieuze topic, dit. TS heeft Aziatische jukbeenderen. Nou en?

Oh en Schenkstroop is niet begonnen, eigenlijk. Mensen begonnen op de eerste pagina al over schenkstroop te praten.
pi_85007909
Nee:

Sums it all up.
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:00:20 #293
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85008595
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:42 schreef Sehaninne het volgende:
Nee:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Sums it all up.
Ja. Dat ook wel.
pi_85015478
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:10 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem toch wel knapper dan de gemiddelde Nederlander.
Post dan TOP en niet GD :P

Zijn uitstraling :D

Of Taeyang onder het mom van klein en niet gespierd.

Tot zover mijn nuttige bijdrage.
pi_85015606
Het gaat om het hele plaatje, niet alleen een paar jukbeenderen... Een gezicht is toch niet alleen jukbeenderen? Als het bij je gezicht past en je verder als man een leuke vent bent ben je net zo goed aantrekkelijk.
pi_85017765
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 18:13 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ik vind G-Dragon leuker :D
pi_85017846
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:14 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ik vind G-Dragon leuker :D
Ok, ok, hijs stiekem ook erg leuk O+
  zondag 8 augustus 2010 @ 19:26:27 #298
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_85018228
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 18:13 schreef Miezziej het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zijn uitstraling :D

Of Taeyang onder het mom van klein en niet gespierd.
[ afbeelding ]

Tot zover mijn nuttige bijdrage.
Is dit nou serieus...

Zet dit even naast:

Keuze is snel gemaakt
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_85018380
1. Bah
2. Leuk
3. Bah
  zondag 8 augustus 2010 @ 19:33:35 #300
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_85018505
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:30 schreef Miezziej het volgende:
1. Bah
2. Leuk
3. Bah
Ja denk dat meer mensen voor de chinezen zouden gaan... Kom op zeg. Ze stralen niet eens een klein beetje seks uit... :)
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')