quote:Op zondag 8 augustus 2010 05:57 schreef Sehaninne het volgende:
Nee, hij kan beter van deze aardbodem verdwijnen.
En omdat je het niet terugkreeg van hem op fok wil je hem nu dood?quote:Op zondag 8 augustus 2010 06:19 schreef Sehaninne het volgende:
Die heb ik aangeboden een paar pagina's terug in dit topic.
En jij denkt, na maanden van advies, dat je nu wel tot hem door kan dringen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:10 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
En omdat je het niet terugkreeg van hem op fok wil je hem nu dood?
Schenkstroop doet niemand niks aan. Als je erover denkt, het enige wat hij doet is klagen op de internet en zijn mening geven over diverse zaken.
Schenkstroop moet of een afspraak met een psycholoog, of plastische chirurgie hebben en daarna toch een psycholoog gaan spreken.
Het kutte van een psycholoog spreken is dat de psychologen hem alleen maar gaan vertellen dat hij blij moet zijn met wie hij is en hoe hij blij moet zijn met wie hij is. Wat uiteindelijk de beste advies is, maar niet de advies die hij wilt horen.
Nee, denk ik niet. Hij wilt uiteindelijk in zijn veilige schulp blijven en zelfmedelijden hebben. Tja... als hij ermee kan leven moet hij vooral doen. Ik heb er niet zoveel last van, best wel interessante discussies komen van Schenkstroop topics.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En jij denkt, na maanden van advies, dat je nu wel tot hem door kan dringen?
Hij wil geen hulp, hij wil blijven verdrinken in zelfmedelijden zo dat hij in zijn veilige schulp kan blijven.
Het zou hem juist wel eens geluk op kunnen leveren als ie echt lilluk is.quote:Als Schenkstroop echt zo lelijk is als hij zegt, dan denk ik niet dat hij opeens een meisje kan krijgen door vrolijk en zekerder te worden
Ècht 99% van die bullshitonderzoeken komt uit Groot-Brittaniëquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:24 schreef mspoez het volgende:
[..]
Het zou hem juist wel eens geluk op kunnen leveren als ie echt lilluk is.
Waar krijgen mensen die shit vandaan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:24 schreef mspoez het volgende:
[..]
Het zou hem juist wel eens geluk op kunnen leveren als ie echt lilluk is.
Ja, dat wel. Maar dat is het dus ook, ik denk die onderzoek speciaal gemaakt zijn zodat mensen zich beter gaan voelen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:58 schreef mspoez het volgende:
Maakt niet uit waar het over gaat, er is altijd een onderzoek te vinden dat die stelling bewijst, toch?
Hij moet gewoon oprotten met zijn kutgedrag, wat bestaat uit 1) zelfmedelijden dus 2) het kapen van topics waardoor alle aandacht weer op hem gericht wordt, waardoor het centrale onderwerp totaal verandert; hij draagt niets bij aan het topic en heeft niets interessants te vertellen 3) het trieste zoeken naar empathie bij anderen (op het internetquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:10 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
En omdat je het niet terugkreeg van hem op fok wil je hem nu dood?
Schenkstroop doet niemand niks aan. Als je erover denkt, het enige wat hij doet is klagen op de internet en zijn mening geven over diverse zaken.
Schenkstroop moet of een afspraak met een psycholoog, of plastische chirurgie hebben en daarna toch een psycholoog gaan spreken.
Het kutte van een psycholoog spreken is dat de psychologen hem alleen maar gaan vertellen dat hij blij moet zijn met wie hij is en hoe hij blij moet zijn met wie hij is. Wat uiteindelijk de beste advies is, maar niet de advies die hij wilt horen.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:26 schreef Sehaninne het volgende:
[..]
Hij moet gewoon oprotten met zijn kutgedrag, wat bestaat uit 1) zelfmedelijden dus 2) het kapen van topics waardoor alle aandacht weer op hem gericht wordt, waardoor het centrale onderwerp totaal verandert; hij draagt niets bij aan het topic en heeft niets interessants te vertellen 3) het trieste zoeken naar empathie bij anderen (op het internet) 4) het negeren van hulp van iemand die hem hoogstwaarschijnlijk kan helpen zonder naar een waardeloze psycholoog te gaan 5) geen moeite nemen om iets aan zijn situatie te veranderen.
Dus ja, van mij mag hij dood.
Ja. Dat ook wel.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:42 schreef Sehaninne het volgende:
Nee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sums it all up.
Post dan TOP en niet GDquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:10 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem toch wel knapper dan de gemiddelde Nederlander.
Is dit nou serieus...quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:13 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Post dan TOP en niet GD
[ afbeelding ]
Zijn uitstraling
Of Taeyang onder het mom van klein en niet gespierd.
[ afbeelding ]
Tot zover mijn nuttige bijdrage.
Ja denk dat meer mensen voor de chinezen zouden gaan... Kom op zeg. Ze stralen niet eens een klein beetje seks uit...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |