quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:41 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet echt nog even terugschakelen naar het normale leven merk ik en ik laat de vermoorde baby discussie wat aan me voorbij gaan. Maar brrrr...![]()
![]()
Van mijn katten mag ik trouwens niet meer op vakantie: Satsu at niet als de buurtjes het eten gaven en Yoko heeft blaasontsteking gekregen dus daar mocht dinnetje nog voor naar de DA. Ze is nu bijna klaar met haar kuurtje.![]()
En inmiddels is iedereen bij me langs geweest voor een kroel en een knuffel (Satsu lag binnen 5 minuten op zijn favo plek onder zijn dekentje op de bank) en ligt het nu in diverse stadia van gelukzaligheid in de woonkamer te slapen.
![]()
[/egopost]
Ze zullen wel heel blij zijn dat je weer thuis bentquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:41 schreef Cat22 het volgende:
En inmiddels is iedereen bij me langs geweest voor een kroel en een knuffel (Satsu lag binnen 5 minuten op zijn favo plek onder zijn dekentje op de bank) en ligt het nu in diverse stadia van gelukzaligheid in de woonkamer te slapen.
![]()
Nee, maar het al wel klaargemaakt. Ik ruik de lucht van het eten dus al maar moet nog eventjes wachtenquote:
quote:
Wie?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
En das dus Heleentje.
Mooie vrouw nogquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
En das dus Heleentje.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit gooide Heleen van Royen op d'r Twitter ofzo. Stond op GeenStijl
Geinig mens hèquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Net nog '24 uur met' met haar gekeken, omdat Pisces het er over had. Was leuk!
Eet smakelijkquote:
Hoe oud is ze, weet jij dat?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ziet er idd niet verkeerd uit nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |