En maar blijven zeggen dat er hier koffie en thee wordt gedronken, je zou al gaan twijfelen naar wat sterkers.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
God god, wordt er ook eentje wakker hoor
Ja hallo, daar wil ik je gewoon niet ELKE keer mee confronteren!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
God god, wordt er ook eentje wakker hoor
Voor niks komt de zon opquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht het ook wel even te doen voor weinig![]()
Mislukt
quote:
Kijk haar lief zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hallo, daar wil ik je gewoon niet ELKE keer mee confronteren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik ben inmiddels aan de drank hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:54 schreef Solique het volgende:
[..]
En maar blijven zeggen dat er hier koffie en thee wordt gedronken, je zou al gaan twijfelen naar wat sterkers.
Doe waar je zin in hebt hoor, je bent welkomquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:02 schreef Enfermera het volgende:
Zal ik serieus nog wat neerzetten over mezelf of hebben jullie allemaal al in mn fobo gekeken?
Ik moet mijn burgerlijke staat ook nog updaten ja... nog even aan het idee wennen en zo. Maar het is ook pas een week of vijfquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GODVER WAT VERTEL JE ME NU MART??!!??!![]()
Right now if you can't love me babyquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:03 schreef DaMart het volgende:
Ik moet mijn burgerlijke staat ook nog updaten ja... nog even aan het idee wennen en zo. Maar het is ook pas een week of vijf![]()
.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:03 schreef DaMart het volgende:
Ik moet mijn burgerlijke staat ook nog updaten ja... nog even aan het idee wennen en zo. Maar het is ook pas een week of vijf![]()
.
Allebeiquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:02 schreef Enfermera het volgende:
Zal ik serieus nog wat neerzetten over mezelf of hebben jullie allemaal al in mn fobo gekeken?
Ja ook, die diagrammetjes zijn wel coolquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk haar lief zijn
GhehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Wie? Griept 'm, griept 'm!quote:
Okie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe waar je zin in hebt hoor, je bent welkom
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |