En als je getrouwd bent, kun je niet meer daten?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:18 schreef Enfermera het volgende:
Daten als in hier gezellig kletsen, sure
Zoals je in mn fobo kan zien ben ik getrouwdal bijna 2 jaar.
Dus helaas.
Ja ik ook. Schrik er ieder jaar weer van bij het gezamenlijke kerstdiner. Je hebt een groepje verstokte vrijgezellen en een groepje waar echt een steeds serieuzere roedel kinderen achteraan looptquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Komt meer voor dan je denkt, ken genoeg oud klasgenoten die al getrouwd zijn.
Eh... Moet ik je het principe van trouwen even uitleggen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als je getrouwd bent, kun je niet meer daten?.
Ik date weleens met Es70quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als je getrouwd bent, kun je niet meer daten?.
Ben pas 23, dus mijn generatie ligt toch net wat anders.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Schrik er ieder jaar weer van bij het gezamenlijke kerstdiner. Je hebt een groepje verstokte vrijgezellen en een groepje waar echt een steeds serieuzere roedel kinderen achteraan looptafgelopen jaar hadden we er 11 geloof ik. Nou is de jongste van onze generatie inmiddels ook 33 of zo geloof ik
Ja doequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:34 schreef Enfermera het volgende:
Eh... Moet ik je het principe van trouwen even uitleggen?
Es70 is getrouwd en heeft 4 kinderen (KWARTETquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja doeJe schijnt er nogal veel vanaf te weten
![]()
[..]
Es70 is getrouwd en heeft 4 kinderen (KWARTET) trouwens
quote:Wettelijke vereisten
Afhankelijk van de wetten van het land gelden er bepaalde voorwaarden om te kunnen trouwen. Zo komen de volgende voorwaarden voor: De partners, bruid en bruidegom genoemd moeten:
* Geboren zijn; aan te tonen met een geboortebewijs
* In leven zijn; aan te tonen met een specifiek document.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trouwen
Tis wel vet, ff stukje wat daar staat;
[..]
Ja wat denk je dat er gebeurt voor je geboren word?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat wordt lastig Fha![]()
Ze zeggen tegen mij altijd "Vreters worden niet geboren maar gemaakt"
Geen ideequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja wat denk je dat er gebeurt voor je geboren word?
Echt he.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat wordt lastig Fha![]()
Ze zeggen tegen mij altijd "Vreters worden niet geboren maar gemaakt"
Ik vind het echt een heel bijzondere voorwaarde.quote:
Suikertaartje is ook getrouwd, en wij hebben ook een date gehad... op het strand zelfs... in de zee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Eh... Moet ik je het principe van trouwen even uitleggen?
Dan wordt je eerst gemaaktquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:41 schreef Fha het volgende:
Ja wat denk je dat er gebeurt voor je geboren word?
Waarom is "schijnhuwelijk" een woord denk je? Meer dan genoeg "mensen" dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind het echt een heel bijzondere voorwaarde.
En ik ben reuze benieuwd hoeveel mensen daar tot nu toe niet aan konden voldoen
Ja, maar ik eindigde dan ook enorm hoog in de FOK!slet-verkiezingenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:49 schreef DaMart het volgende:
Suikertaartje is ook getrouwd, en wij hebben ook een date gehad... op het strand zelfs... in de zee.
En AXE gedeelt!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:49 schreef DaMart het volgende:
Suikertaartje is ook getrouwd, en wij hebben ook een date gehad... op het strand zelfs... in de zee.
Daaromquote:
Dat is het inderdaad.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind het echt een heel bijzondere voorwaarde.
En ik ben reuze benieuwd hoeveel mensen daar tot nu toe niet aan konden voldoen
Sexyquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GODVER WAT VERTEL JE ME NU MART??!!??!![]()
Ja, ik dacht het ook wel even te doen voor weinigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad.![]()
En zo'n geboortedinges kost ook nog fucking veel geld. Trouwen, sowieso![]()
Of je moet op maandagochtend 9uur gaan. Maar dan nog.
God god, wordt er ook eentje wakker hoorquote:
En maar blijven zeggen dat er hier koffie en thee wordt gedronken, je zou al gaan twijfelen naar wat sterkers.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
God god, wordt er ook eentje wakker hoor
Ja hallo, daar wil ik je gewoon niet ELKE keer mee confronteren!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
God god, wordt er ook eentje wakker hoor
Voor niks komt de zon opquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht het ook wel even te doen voor weinig![]()
Mislukt
quote:
Kijk haar lief zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hallo, daar wil ik je gewoon niet ELKE keer mee confronteren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik ben inmiddels aan de drank hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:54 schreef Solique het volgende:
[..]
En maar blijven zeggen dat er hier koffie en thee wordt gedronken, je zou al gaan twijfelen naar wat sterkers.
Doe waar je zin in hebt hoor, je bent welkomquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:02 schreef Enfermera het volgende:
Zal ik serieus nog wat neerzetten over mezelf of hebben jullie allemaal al in mn fobo gekeken?
Ik moet mijn burgerlijke staat ook nog updaten ja... nog even aan het idee wennen en zo. Maar het is ook pas een week of vijfquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GODVER WAT VERTEL JE ME NU MART??!!??!![]()
Right now if you can't love me babyquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:03 schreef DaMart het volgende:
Ik moet mijn burgerlijke staat ook nog updaten ja... nog even aan het idee wennen en zo. Maar het is ook pas een week of vijf![]()
.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:03 schreef DaMart het volgende:
Ik moet mijn burgerlijke staat ook nog updaten ja... nog even aan het idee wennen en zo. Maar het is ook pas een week of vijf![]()
.
Allebeiquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:02 schreef Enfermera het volgende:
Zal ik serieus nog wat neerzetten over mezelf of hebben jullie allemaal al in mn fobo gekeken?
Ja ook, die diagrammetjes zijn wel coolquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk haar lief zijn
GhehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Wie? Griept 'm, griept 'm!quote:
Okie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe waar je zin in hebt hoor, je bent welkom
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |