Bollequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is de "dit is verdomme geen krabpaal Bolle!" deken
![]()
Bollequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:53 schreef Fha het volgende:
Nieuwe relaxte slaaphouding ontdekt
[ afbeelding ]
Maar copyright, ik mag geen foto maken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:53 schreef Fha het volgende:
Nieuwe relaxte slaaphouding ontdekt
[ afbeelding ]
Maar copyright, ik mag geen foto maken
[ afbeelding ]
Klopt. En tijdens het koffie (of thee) leuten praten we over vanalles en nogwatquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:02 schreef Enfermera het volgende:
Helleu
Ik dacht ik kom hier eens kijken, zag in de OP dat het hier wel eens over koffie/thee gaatKlopt dat?
[..]![]()
Nou precies, als ik al bang moet zijn voor dat beest heeft Fha heleMAAL geen reet in te brengen natuurlijk, dat snap jequote:
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:02 schreef Enfermera het volgende:
Helleu
Ik dacht ik kom hier eens kijken, zag in de OP dat het hier wel eens over koffie/thee gaatKlopt dat?
[..]![]()
Killerkat jonguh, ik zweer het jequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou precies, als ik al bang moet zijn voor dat beest heeft Fha heleMAAL geen reet in te brengen natuurlijk, dat snap je
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Killerkat jonguh, ik zweer het jeMijn kat daarentegen heeft een voorliefde voor behang krabben
Als ik ooit nieuw behang tegen de muur wil hebben, kan ik jouw kat dus inhuren om het oude te verwijderen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Killerkat jonguh, ik zweer het jeMijn kat daarentegen heeft een voorliefde voor behang krabben
Hoiquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:02 schreef Enfermera het volgende:
Helleu
[..]![]()
Je hebt de plek achter de bank wel gezien toch?quote:
Als je een paar maanden de tijd hebt welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik ooit nieuw behang tegen de muur wil hebben, kan ik jouw kat dus inhuren om het oude te verwijderen?
Misschien werkt die ook wel voor de badkamervloer van Symp danquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik ooit nieuw behang tegen de muur wil hebben, kan ik jouw kat dus inhuren om het oude te verwijderen?
Jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt de plek achter de bank wel gezien toch?
[..]
Als je een paar maanden de tijd hebt wel![]()
Misschien toch een nieuw behangetje plakken, maar dat is zoveel werkquote:
pssst... structuurverf.....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien toch een nieuw behangetje plakken, maar dat is zoveel werk
quote:
Guzellug!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt. En tijdens het koffie (of thee) leuten praten we over vanalles en nogwat.
Yay!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klopt helemaalDus schuif aan en neem een bakkie
Ja, anders zou het wel erg saai worden tochquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi
Ermmm ja, in principe klopt dat wel ja. Maar we hebben het ook over andere dingen hoor.
Volgens mij in alle mogelijke kleuren die je maar kan bedenken, en het zal vast duurder zijn dan gewone verfquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is dat er ook in kleurtjes? En is dat duur?
verfmengmachine ftwquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is dat er ook in kleurtjes? En is dat duur?
Beste uitvinding ooit inderdaadquote:
Dat, en Ikeaquote:
Ja maar we hadden het even niet over etenquote:
Jij he. Echt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar we hadden het even niet over eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |