idd en idd, als je zo dom bent verdien je ook een dergelijke afloop, eigenlijk toch stiekem een goede actie. Op je werk ziekmelden en de stad in gaan is bijna net zo not done als iemand verlinken, je naait dan gewoon je werkgeverquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:24 schreef flying-dutchman het volgende:
wel een onwijze nsb actie (klikspaan boterspaan etc)
maar hoe fucking dom ben je als je dat zo gaat posten
2 domme naai-acties dus.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:44 schreef kaasplankje het volgende:
idd en idd, als je zo dom bent verdien je ook een dergelijke afloop, eigenlijk toch stiekem een goede actie. Op je werk ziekmelden en de stad in gaan is bijna net zo not done als iemand verlinken, je naait dan gewoon je werkgever
Allebei not done idd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:44 schreef kaasplankje het volgende:
idd en idd, als je zo dom bent verdien je ook een dergelijke afloop, eigenlijk toch stiekem een goede actie. Op je werk ziekmelden en de stad in gaan is bijna net zo not done als iemand verlinken, je naait dan gewoon je werkgever
Wij drinken ´s avonds geen koffie, enkel champagnequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, vraag Lein nog ff en als die het ook ok vindt dan wil ik wel op de koffie komen!
Moet je me nog wel ff vertellen waar het is.
Tandartsassistente die er ook nog eens redelijk normaal uit ziet. Geen prototype Tokkie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb voor het eerst in járen het weekend gevoelEven dit weekend koesteren, want volgend weekend heb ik nachtdienst.
Ik krijg bij dat babylijkjesbericht echt het gevoel dat het hier om een zwakbegaafde danwel hersenschade-familie gaat
Ja, familiedrama. Alhoewel de ouders niet meer verdacht worden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb voor het eerst in járen het weekend gevoelEven dit weekend koesteren, want volgend weekend heb ik nachtdienst.
Ik krijg bij dat babylijkjesbericht echt het gevoel dat het hier om een zwakbegaafde danwel hersenschade-familie gaat
o-kay....dat is toch een totáál ander beeld dan ik had verwachtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:46 schreef golfer het volgende:
Tandartsassistente die er ook nog eens redelijk normaal uit ziet. Geen prototype Tokkie.
[ afbeelding ]
De linker schijnt het te zijn.
Sorryquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We wisten al dat de mannen in de sc het met fatsoen niet zo nauw nemen
Of misschien is dat wel iets van mannen in het algemeen of zo.
Sensatiezucht. En het kan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:50 schreef ColdFeet het volgende:
Die linker is geen 25, toch? Veel ouder?
En ik vind dat gespeur online naar foto's en profielen van mensen eigenlijk heel erg not done
Ik wil ook wel 's middags langskomen indien dat schikt, want ik geloof dat zuslief voor me wilde koken 's avonds.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wij drinken ´s avonds geen koffie, enkel champagnemaar ik wil met liefde een bakje voor je maken heur. Ik vraag wel even aan Leinbabe of ´t uitkomt.
Peroxidestripje over de tanden en gaan met die banaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Tandartsassistente die er ook nog eens redelijk normaal uit ziet. Geen prototype Tokkie.
[ afbeelding ]
De linker schijnt het te zijn.
dan nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil ook wel 's middags langskomen indien dat schikt, want ik geloof dat zuslief voor me wilde koken 's avonds.
Zo niet, dan zien we elkaar vást binnenkort elders nog wel.![]()
Ik zou de woon-ambtenaar tegen de lekkages erbij halen.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:58 schreef golfer het volgende:
Ik zou de woon-ambtenaar tegen de lekkages erbij halen.
Heb jij eredivisie live?quote:
Ik heb het.quote:
Hm.quote:
Neuh. 17 euro pm is mij EL niet waard.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb jij eredivisie live?
Ik zit eraan te denken om voor 99 EUR streams te kopen voor het hele seizoen + UEFA Cup.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh. 17 euro pm is mij EL niet waard.
Streamsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Hoe kijk jij dan wedstrijden? Eredivisie Live via de kabel toch?
En ja, is 3-4 EUR de wedstrijd.![]()
Met als voordeel geen lag en geen Chinees commentaar vergeleken met Sopcast.
Ik dacht dat je een echte fan was.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:11 schreef borisz het volgende:
[..]
StreamsEn zo af en toe een leuke actie voor een paar maanden goedkoop kijken.
ik steek mn kop in het zand, ik wil het eigenlijk niet wetenquote:
quote:Ik wacht tot de vaatwasser klaar is. Dan kan ik pizzadeeg gaan maken
Alle taarten staan nu in de koelkast.
Ik heb hier alleen Ziggo als optie. KPN en tele 2 zijn geen optie want dan heb ik geen BBC.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt het vanaf 9,95 al krijgen:
http://www.eredivisielive.nl/
Ik moet bekennen dat ik voor sport 1 wel 17 euro over heb. Ik kijk liever naar Engels/Spaans/Duits voetbal dan naar de Eredivisie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een echte fan was.
Die is wat te cryptisch denk ik, Steerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meneer de ambtenaar, ik heb een district dat u mag komen afhandelen
Ach tov het buitenland valt het nog mee. Ik vind het wel vreselijk dat er een monopolie heerst op de digitale kabelmarkt. Dat zou eens doorbroken mogen worden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:27 schreef flying-dutchman het volgende:
ik vind het eigenlijk absurd dat die voetbal/sport zenders meer kosten dan je hele fucking basispakket
Dat hoef ik (gelukkig) niet zelf te doenquote:
Het is dor akkerland / een grazige weiquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
Die is wat te cryptisch denk ik, Steer
Wat professioneelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat hoef ik (gelukkig) niet zelf te doendaar is de bookkeeper voor. Ik deed 't eerst zelf, maar dan kwam er uiteindelijk ook weinig van terecht. Ik had 't beter meteen uitbesteed. Dat de cliënten nu te laat betalen heeft ondermeer te maken dat ik zelf altijd zo slecht heb aangemaand.
Haha, ik zal er eens over denken. Maar misschien is hij de volgende keer wel heel zakelijk, dan weet ik dat hij niks van me wilquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is dor akkerland / een grazige wei(streep door wat niet van toepassing is)
Ik ben ook altijd heel zakelijk als ik iets van de ander wil, juffrouw.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:40 schreef Windigo het volgende:
[..]
Haha, ik zal er eens over denken. Maar misschien is hij de volgende keer wel heel zakelijk, dan weet ik dat hij niks van me wil
Oh okè, dat zal ik onthoudenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd heel zakelijk als ik iets van de ander wil, juffrouw.
Ik denk dat het een babyratje isquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat ís dit voor een beest anyway
Jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
Wat professioneelUiteindelijk behaal je daar sneller je geld mee idd.
Hahahahaha... Lekker hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:12 schreef minilot het volgende:
Ik weet niet hoe blij jullie zijn dat het weekend is, maar ik begin met weekend (met behulp van een lieve slager) met een KOELKAST VOL PASTRAMI!![]()
![]()
Lekkere joodse vleeswaar. Aten we vroeger thuis heel veel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:12 schreef minilot het volgende:
Ik weet niet hoe blij jullie zijn dat het weekend is, maar ik begin met weekend (met behulp van een lieve slager) met een KOELKAST VOL PASTRAMI!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:21 schreef LieLie het volgende:
Ik heb een koelkast vol taart![]()
Een kom vol pizzadeeg![]()
En een oven vol gehaktballetjes
Jummie, bagelsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:19 schreef minilot het volgende:
Roemeens van oorsprong!
Maar meeverhuisd naar Amerika en daar tussen een bagel gepropt populair gemaakt door de Joodse gemeenschap.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:47 schreef Stereotomy het volgende:
Thanks allemaal
Ben zo blij nu.![]()
![]()
![]()
Eindelijk heeft het werken aan mezelf een beetje tastbaar nut gehad. Binnenkort Stereo mét zelfvertrouwen.
Win! Je moet je ambtenaar uitnodigen voor de housewarmingpary hoor! Juist ideaal! Zo'n los feestje is altijd relaxter dan een date.quote:
De organisatiequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Win! Je moet je ambtenaar uitnodigen voor de housewarmingpary hoor! Juist ideaal! Zo'n los feestje is altijd relaxter dan een date.
(Soms ook té.. Bij het verlaten van ons vorige huis hielden we een housecoolingpary en toen hadden we ineens een huis vol mensen waarvan we de helft niet kenden. Op een gegeven moment liep iemand mopperend de tuin door, scheldend op het feit dat de weecee verstopt was geraakt, en dat 'de organisatie er nog niks aan had gedaan'.
Ik en mijn lief: WTF?!![]()
Gezegd moet worden dat het een heel rijtje leegstaande huizen was, die allemaal vlak daarna gesloopt zouden worden, en dat we toen een beetje in een scène zaten waar feestjes gehouden werden in kraakpanden, maar TOCH!)
Pastrami van Katz Delicatessenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:19 schreef minilot het volgende:
Roemeens van oorsprong!
Maar meeverhuisd naar Amerika en daar tussen een bagel gepropt populair gemaakt door de Joodse gemeenschap.
Ik moest naar mijn werk! Dat is dertien kilometer fietsen, en daar wil ik dan wel een deuntje bij. Maar Het Brein was zó'n chaos vanmorgen..quote:
Ja, nu krijg ik ook weer trek.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:34 schreef ColdFeet het volgende:
Pastrami van Katz DelicatessenMet zelf-ingemaakte augurken en mosterd
Mja maar dan moet heel de CUL-SC ook komen want ik ken te weinig mensen om het 'los'' te laten voelenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Win! Je moet je ambtenaar uitnodigen voor de housewarmingpary hoor! Juist ideaal! Zo'n los feestje is altijd relaxter dan een date.
(Soms ook té.. Bij het verlaten van ons vorige huis hielden we een housecoolingpary en toen hadden we ineens een huis vol mensen waarvan we de helft niet kenden. Op een gegeven moment liep iemand mopperend de tuin door, scheldend op het feit dat de weecee verstopt was geraakt, en dat 'de organisatie er nog niks aan had gedaan'.
Ik en mijn lief: WTF?!![]()
Gezegd moet worden dat het een heel rijtje leegstaande huizen was, die allemaal vlak daarna gesloopt zouden worden, en dat we toen een beetje in een scène zaten waar feestjes gehouden werden in kraakpanden, maar TOCH!)
Ja, dat was wel even een merkwaardig moment. We hebben mensen maar aangeraden in een naastgelegen tuin hun verdere behoeften te doen.quote:
Je kunt allicht Anthraxx uitnodigenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:37 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja maar dan moet heel de CUL-SC ook komen want ik ken te weinig mensen om het 'los'' te laten voelen
Amaiquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, dat was wel even een merkwaardig moment. We hebben mensen maar aangeraden in een naastgelegen tuin hun verdere behoeften te doen.
Veel rotter was het dat we de dag erna hoorden dat de opzichter van de woningstichting nog één laatste check wilde doen.
Dat was waarschijnlijk het meest gênante moment van mijn leven. De goede man bleek een gereformeerde zeventigplusser en de muren stonden volgekalkt met obscure tekeningen en overal waren sigaretten uitgedrukt in de vloerbedekking en er lagen hier en daar nog zakjes met onbestemd spul.
Héél akelig.
Ik was vijftien toen ze hip waren en ik en mijn semi-goth vriendinnetje hadden wilde fantasieën over de zanger!quote:
Als Steer niet komt dan kom ik ook nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:37 schreef Windigo het volgende:
Mja maar dan moet heel de CUL-SC ook komen want ik ken te weinig mensen om het 'los'' te laten voelen
Ik doe mij dan wel voor als haar gestoorde neefjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je kunt allicht Anthraxx uitnodigen
The West Wing, dat is een aanrader om te kijken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
Was 'komt een vrouw bij de dokter' nou wel of geen aanrader om te kijken
En dan stiekem omdraaien hequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:59 schreef minilot het volgende:
Hihi. Feestje is vijf jaar geleden, maar ik krijg nog steeds kippevel van schaamte als ik de foto's van de volgende ochtend zie..
Al zijn sommige dingen olijker dan andere:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:59 schreef minilot het volgende:
Hihi. Feestje is vijf jaar geleden, maar ik krijg nog steeds kippevel van schaamte als ik de foto's van de volgende ochtend zie..
[ afbeelding ]
Nee, echt nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
Geenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je nog steeds van die leuke feestjes?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:59 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
herkenbaarquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:59 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Ha, daar maakte ik toen ook al geen gewoonte van hoor!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:08 schreef Windigo het volgende:
[..]
Heb je nog steeds van die leuke feestjes?
Veel plezier alvastquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:19 schreef Windigo het volgende:
Ik ga slapen, morgenochtend vroeg weg voor castlefest
Oh een vriendin van mij gaat daar ook heen. Geheel verkleed.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:19 schreef Windigo het volgende:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ohhhh jongens, mag ik nog éven jubelen over mijn tuin?De cherrytomaten, dat worden er echt véél
en prachtige sla en lavendel en ohh. Het maakt m'n dag, echt. En dat op een balkonnetje middenin de stad!
Oh wat super zeg! Ik zou daar ook helemaal gelukkig van wordenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ohhhh jongens, mag ik nog éven jubelen over mijn tuin?De cherrytomaten, dat worden er echt véél
en prachtige sla en lavendel en ohh. Het maakt m'n dag, echt. En dat op een balkonnetje middenin de stad!
Ja! Daar kan een mensch gewoon ff gelukkig van worden, ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:32 schreef ColdFeet het volgende:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:19 schreef Windigo het volgende:
Wel zwaaien hequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Tof
Foto?
Ik heb net zitten kijken naar een toffe lokatie om de intocht van de boten van SAIL 2010 te fotograferen. Ik heb wat gevonden. Misschien zondag even verkenningsrondje naar IJmuiden / A'dam
Veel plezier! Mn broer gaat daar ook naar toe met zn vriendinquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:19 schreef Windigo het volgende:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:59 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
mijn tomaten zijn een beetje zielig dit jaar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:32 schreef ColdFeet het volgende:
En dan kotsen ze m'n ziekenhuis onderquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net een spelletje gedaanThemehospital
Dat is meer dan 10 jaar oud whehehe.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:04 schreef Aure het volgende:
Haha ik ken dat spel helemaal niet Isa. Is het een soort ziekenhuissims?
Of meetenquote:
Patients are reminded NOT to die in the corridors. Thank You!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net een spelletje gedaanThemehospital
Dat is meer dan 10 jaar oud whehehe.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
Allemaal leuke ziektes ook. 'Bloated Head' (prikt een dokter een gaatje in het hoofd van een patiënt zodat die leegloopt) 'Uncommon Cold' en dat soort dingen.
King Syndromequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
Allemaal leuke ziektes ook. 'Bloated Head' (prikt een dokter een gaatje in het hoofd van een patiënt zodat die leegloopt) 'Uncommon Cold' en dat soort dingen.
Ja, zo heerlijk nostalgischquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:11 schreef Anthraxx het volgende:
Patients are reminded NOT to die in the corridors. Thank You!!![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
King Syndrome.
Remedy: Encourage the patient to sell his TV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:15 schreef Sarabi het volgende:
Klinkt leuk
Ben nog wel op zoek naar lekkere simpele gamesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit valt absoluut in de categorie simpel en fun
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dankjewelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dit valt absoluut in de categorie simpel en fun
Ja, beetje vervelend level omdat je maar 1 opleider hebt en voor de rest allemaal broekies, terwijl je óók een ziekenhuis moet runnen en research moet doen (wat alleen die ene opleider kan doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:15 schreef Anthraxx het volgende:
Het is al lang geleden blijkbaar. Ik kwam ook nooit voorbij het eerste level waarbij je artsen moet opleiden
.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:15 schreef Sarabi het volgende:
Klinkt leuk
Ben nog wel op zoek naar lekkere simpele gamesNiet haten, jeweetzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, zo raar is het dus niet dat ik mij al een tijdje niet helemaal 100% voel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ik mis Bullfrog spellen. Dungeon keeper was ook al zo briljant
.
Ik zit gewoon weer in een cirkel met domme gedachten en zou het zo makkelijk kunnen onderbreken maar dat durf ik weer nietquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zit gewoon weer in een cirkel met domme gedachten en zou het zo makkelijk kunnen onderbreken maar dat durf ik weer niet
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:19 schreef golfer het volgende:
Ik kreeg vandaag 'toevallig' het veel te laat door de ex-internist naar de endocrinoloog doorgestuurde medische dossier van mijzelf onder ogen. Die laatste man is nu met vakantie en heeft dus eigenlijk alleen naar mijn schildklier en de echo-uitslag gekeken.
Blijkt toch dat er wel iets meer aan de hand is en dat heeft mijn ex-internist dus verzuimd om voldoende te vermelden.JemigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, zo raar is het dus niet dat ik mij al een tijdje niet helemaal 100% voel.En internisten horen juist naar het geheel te kijken! Chirurgen en orthopeden etc zijn vaak maar op 1 klacht gericht en negeren àlle andere dingen, maar daar zijn internisten juist voor
Echt niet een normale gang van zaken hoor, golfer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Wees lief voor jezelf hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:21 schreef Sarabi het volgende:
Ik zit gewoon weer in een cirkel met domme gedachten en zou het zo makkelijk kunnen onderbreken maar dat durf ik weer niet
Dankjewelquote:
Ik zat daar vandaag nog over te klagen tegen de studieadviseurquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:19 schreef golfer het volgende:
Ik kreeg vandaag 'toevallig' het veel te laat door de ex-internist naar de endocrinoloog doorgestuurde medische dossier van mijzelf onder ogen. Die laatste man is nu met vakantie en heeft dus eigenlijk alleen naar mijn schildklier en de echo-uitslag gekeken.
Blijkt toch dat er wel iets meer aan de hand is en dat heeft mijn ex-internist dus verzuimd om voldoende te vermelden.Jeetje golfer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, zo raar is het dus niet dat ik mij al een tijdje niet helemaal 100% voel.
Vitamine D deficientie komt trouwens bij het grootste gedeelte van de bevolking hier in Nederland voor, met name in de winter. Met name als je ouder wordt is het zaak dat je wat bijslikt, om osteoporose te voorkomen.Confidence through competence
Mijn problemen zijn vooral lichamelijk maar ik zou makkelijk de onzekerheid kunnen wegnemen maar dat durf ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zat daar vandaag nog over te klagen tegen de studieadviseur
Beschuldig jezelf niet van dingen waarvan je een dierbare ook niet zou beschuldigen
Ik vertoon ook vaak uitstel / vermijdingsgedrag omdat ik bang ben voor een uitkomst. En dan vervang ik dat door allerlei enge dingen in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn problemen zijn vooral lichamelijk maar ik zou makkelijk de onzekerheid kunnen wegnemen maar dat durf ik dan weer niet.
Zoals ik ook liever niet naar de HA ga voor mijn maagpijn ga, omdat ik bang ben voor wat er uit komt
En hetzelfde met een paar moedervlekken die de laatste jaren groter zijn geworden die ik ook niet durf weg te laten halen.
Ja, preciesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vertoon ook vaak uitstel / vermijdingsgedrag omdat ik bang ben voor een uitkomst. En dan vervang ik dat door allerlei enge dingen in m'n hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat super lekker klinkt datquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:32 schreef ColdFeet het volgende:
Daar heeft ooit iemand nog een Nobelprijs voor gewonnenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij heb ik nog weleens iets geleerd over die bacterie, golfer... Dat ze dat niet meegenomen hebben in de behandeling, joh!
Hmmm....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:30 schreef Isabeau het volgende:
Je wilt niet weten wat artsen zo af en toe over de vloer krijgen door dat soort patiënten. Maar dan hebben ze iets vaak al jaren uitgesteld. En het is niet prettig om een etterende, ontstoken borst te zien (ruiken) waarbij de kanker 4 jaar geleden nog wèl te behandelen was.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:30 schreef Sarabi het volgende:
Ja, precies
En uiteindelijk wordt het daar alleen maar erger van.
Dat weet ik ook wel, maar er iets aan veranderen is niet zo makkelijk........Ga jij morgen eens gauw een testje halen zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En anders kom ik je er een brengen
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ga jij morgen eens gauw een testje halen zeg!En anders kom ik je er een brengen
En dat wil je niet, geloof mequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:32 schreef Sarabi het volgende:
Hmmm....
Je denkt ook altijd als het echt erg is dan ga ik wel, maar zelf ga je er natuurlijk steeds meer aan wennen en is die grens 'echt erg' steeds verder
Ik zal binnenkort eens wat foto's laten zien. Echt super is het, ik blijf me erover verbazen hoe makkelijk je allerlei groente&kruiden zelf kweektquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
wat super lekker klinkt dat![]()
Wil ik ook volgend jaar
Is het een optie om het je vriend te vertellen, zodat hij een test kan halen? Die drempel is toch al iets lager?quote:
Nee, serieus! Of er is niets aan de hand en kan je tenminste weer slapenquote:
Ja....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is het een optie om het je vriend te vertellen, zodat hij een test kan halen? Die drempel is toch al iets lager?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja....Dan wordt het: vraag je vriend een afspraak te maken bij de huisarts voor jou, en evt. samen heen te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samen dokteren is fijner. Vraag maar aan CF.
Ja....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nee, overgenomen door EA. De drijvende kracht heeft Lionhead opgericht en dat is vooral bekend van Black & White maar vooral Fablequote:
Allemaal leuke games!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:36 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, overgenomen door EA. De drijvende kracht heeft Lionhead opgericht en dat is vooral bekend van Black & White maar vooral Fable.
[..]
Ja....Maagpijn en misselijkheid is echt niet hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus wat dat betreft zou ik er maar niet wakker van liggen.
En pregnancy scares, dat kan zelfs de beste overkomenHet enige dat helpt is testen!
Daarom ben ik ook een beetje boos en baal ik ervan dat deze brief nu pas naar mijn second-opinionarts is gestuurd, terwijl die nu dus met vakantie is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:22 schreef Isabeau het volgende:
JemigEn internisten horen juist naar het geheel te kijken! Chirurgen en orthopeden etc zijn vaak maar op 1 klacht gericht en negeren àlle andere dingen, maar daar zijn internisten juist voor
Echt niet een normale gang van zaken hoor, golfer.
Oh en BTW: als je gewoon anticonceptie gebruikt, is de kans dat je daadwerkelijk zwanger bent echt niet zo grootquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:36 schreef Sarabi het volgende:
Bedankt voor het advies allemaalik denk er nog een nachtje over na
Ik heb wel vaker van de die vlagen zonder echt een goede reden ervoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:39 schreef Aure het volgende:
Een testje doen en naar de huisarts gaan Sarabi!!!! Zo is het toch ook niks.. Al die onzekerheden..
Ja, over die onzekerheden is zo'n mooi tegeltje.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:39 schreef Aure het volgende:
Een testje doen en naar de huisarts gaan Sarabi!!!! Zo is het toch ook niks.. Al die onzekerheden..
Ik werk nu weer samen met artsen en na een paar dagen denk ik al: gaat fijn met de communicatie met patiënten (not). Er is ook niets verandert in de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook wat pissed, omdat hij gewoon niet goed gecommuniceerd heeft met golfer over wat er nou precies allemaal aan de hand is, duidelijker had moeten zijn over o.a. de nieren en wat daar voor klachten bij horen bijv.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh en BTW: als je gewoon anticonceptie gebruikt, is de kans dat je daadwerkelijk zwanger bent echt niet zo groot/rationeel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Dat geloof ik graagquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:42 schreef Bluezz het volgende:
De mens lijdt het meest onder de pijn die hij vreest.
Zoiets is het Sarabi
Nee nee, volgens mij is het 'mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest'quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:42 schreef Bluezz het volgende:
De mens lijdt het meest onder de pijn die hij vreest.
Zoiets is het Sarabi
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:42 schreef golfer het volgende:
Voor de voetbalvolgers in deze SCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. lijkt me geen titelkandidaat dit jaar
Gelukkig heb je geen vriendinquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
Heb vandaag een nieuw slaapmasker binnen gekregen met bolle uitstulpingen bij de ogen, zodat je wimpers niet geplet worden door het masker. Het is net alsof ik een BH maat 50A opdoe voor het slapen gaan
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]en als jij zegt dat maagpijn geen misselijkheid is dan ben ik er alweer iets geruster op
Kan ook cyclusgerelateerd zijn. En als je eenmaal in je hoofd hebt dat je zwanger zou kunnen zijn, zie je de klachten ineens overalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon testen joh. Even over zo'n staafje piesen en dan kun je het in een keer uitsluiten.
Las op internet veel reviews van mensen die zeggen dat slaapmaskers hun huwelijk hebben gered. 'Mijn man wil nog TV kijken maar ik wil slapen'. Dan denk ik: was er nog wat te redden dan?quote:
Omdat het meer maagpijn is zou ik de test overslaan en gelijk naar de Doc gaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kan ook cyclusgerelateerd zijn. En als je eenmaal in je hoofd hebt dat je zwanger zou kunnen zijn, zie je de klachten ineens overal![]()
Gewoon testen joh. Even over zo'n staafje piesen en dan kun je het in een keer uitsluiten.
Ik weet niet hoe het bij Sarabi is, maar een of andere maag-irritatie is bij mij toch een stuk minder beangstigend als ik weet dat het geen zwangerschap is. Beter een bacterie dan een baby, ofzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat het meer maagpijn is zou ik de test overslaan en gelijk naar de Doc gaan.Als de test negatief is blijf je toch doormalen van wat het kan zijn.
Haarlem Culinair is wel gratis toegang en voor die Rotterdamse meuk moet je al van te voren kaarten van 10 euro kopen of terplekke 12,50 en dan nog al je voedsel betalen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
Bluezz, die Haarlem Culinair foto's van vorig jaar zien er goed uitIk ga misschien 20 augustus naar http://www.heerlijk.nl/rotterdam/ Soortgelijk iets denk ik
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij Sarabi is, maar een of andere maag-irritatie is bij mij toch een stuk minder beangstigend als ik weet dat het geen zwangerschap is. Beter een bacterie dan een baby, ofzo
Ach, allebei kan je ze vermoorden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
Beter een bacterie dan een baby, ofzo
Massale apoptose.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
Ik moet trouwens ook weer eens naar de dokter. Mijn pink slaapt nog steedsAl sinds december
![]()
Wat, wil jij ook iemand om je te laten bezwangeren?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
En jij hebt tenminste iemand om je te laten bezwangeren*zucht*
Die moest ik even opzoeken.quote:
Het klonk beter in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat, wil jij ook iemand om je te laten bezwangeren?
Kom maar op met die fotoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
Heb vandaag een nieuw slaapmasker binnen gekregen met bolle uitstulpingen bij de ogen, zodat je wimpers niet geplet worden door het masker. Het is net alsof ik een BH maat 50A opdoe voor het slapen gaan
quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat, wil jij ook iemand om je te laten bezwangeren?
HAHAHAHA dat ziet er echt niet uitquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M'n gezicht moet je er maar achter verzinnen.Echt, 't is toch gewoon een mini BH voor rechthoekige borsten?
![]()
Maatje AA. Past mij vast ook wel.quote:
Ja ziet er niet echt heel sexy uit dat ding, maar hey wel prettig dragen denk ik, niet die stof zo strak op je ogenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M'n gezicht moet je er maar achter verzinnen.Echt, 't is toch gewoon een mini BH voor rechthoekige borsten?
![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Heerlijk he, je huisje decorerenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
I Like, maar ik ga nu eindelijk voor de optie verduisterings gordijnen
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
Barbie: 'Ken, heb jij mijn BH gezien'
Ken:![]()
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:08 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga pitten, morgen begint weer een lange werkweek![]()
eenmaal hebben is altijd houden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens is mijn Tinea Pedis op 2 plekken teruggekomen waarvan ik dacht dat het weg was. Blijkbaar was 1 week doormeren niet genoeg nadat alles weg was.
Om maar even iets medisch gerelateerd te delen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
. Beter een bacterie dan een baby, ofzo
Ik dacht dat dat eczeem was.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:11 schreef z80 het volgende:
[..]
eenmaal hebben is altijd houden.
als je denkt dat alles weg is, en om wat voor reden wordt je immuunsysteem wat zwakker (stress bv)
komt het zo weer terug.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
Barbie: 'Ken, heb jij mijn BH gezien'
Ken:![]()
Aaaaaaaaaaaah....geen toegang in Haarlemquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Haarlem Culinair is wel gratis toegang en voor die Rotterdamse meuk moet je al van te voren kaarten van 10 euro kopen of terplekke 12,50 en dan nog al je voedsel betalen.
Stil. We hebben een soort jetlag, heel gek!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe is het nu, dude?Zonder de draken?
Opgekocht door EAquote:
Huis een beetje aan kant gekregen? 't Lijkt mij inderdaad gek, weer even helemaal wennen. Maar je kijkt er positief op terug (toch?) en de dames in kwestie ook. Heel tofquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Stil. We hebben een soort jetlag, heel gek!
Ook goedquote:
nee het huis is niet aan kant. Ik koester de zooi.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Huis een beetje aan kant gekregen? 't Lijkt mij inderdaad gek, weer even helemaal wennen. Maar je kijkt er positief op terug (toch?) en de dames in kwestie ook. Heel tof
Ik ben nog even reisgidsen aan het lezen. 'k Ga dit weekend beginnen met een klein beetje Koreaans te leren
dat lijkt me best even weer wennen die verandering weer terug naar het 'normale' levenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Stil. We hebben een soort jetlag, heel gek!
Leuk he...SPSSquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:54 schreef borisz het volgende:
Voor je het weet ben je weer uren bezig met SPSS.
ff kijken hoe het loopt zondagquote:Ook goed
Ik kan je helpen met een deel zooi: IK WIL DIE LAMPquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
nee het huis is niet aan kant. Ik koester de zooi.
Morgen zien we wel verder.
Ja en die kan je mooi vergeten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik kan je helpen met een deel zooi: IK WIL DIE LAMP
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja en die kan je mooi vergeten.![]()
het weekmenu-topic is een leuk en stimulerend topic om aan mee te doen, cyberquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:34 schreef flying-dutchman het volgende:
Reeds voor 3 4 dagen bedacht, donderdag tel ik niet mee want dan zit ik bij de Japanner, de rest verzin ik woensdag wel
Za Geroosterde courgette (P290) + cognac geflambeerde pepersteak P576
Zo Hollandse gehaktballetjes met kropsla http://www.ah.nl/recepten/recept?id=652108
Ma Kerriegroenten met noten en kip (Conimex P49)
Di Noedels met kip en mango http://www.ah.nl/recepten/recept?id=646798
Doe geen week menu'squote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het weekmenu-topic is een leuk en stimulerend topic om aan mee te doen, cyber![]()
En goedemorgen allemaal!
Enige is dat ik even zondagmiddag naar Haarlem wil voor Haarlem culinair. Verder staat er niks op het programmaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk he...SPSS
[..]
ff kijken hoe het loopt zondag
Er aan houden, dat zal wel het grootste obstakel zijn. Zodra ik m'n loon binnen heb ga ik ermee beginnen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Is best leuk om te doen en een behoorlijke uitdaging ook om je eraan te houdenSowieso het menu samenstellen vind ik al een behoorlijke klus.
het scheelt wel een hoop centenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Er aan houden, dat zal wel het grootste obstakel zijn. Zodra ik m'n loon binnen heb ga ik ermee beginnen.
Oja, dat moet ik ook nog gaan bekijken op een normale computer. Ik zit nu mobiel, in de trein.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het scheelt wel een hoop centenAlleen vind ik het erg moeilijk om in de zomer een weekmenu te maken.
Najaar ga ik weer beginnen ermee![]()
Vork, had je nog een topic over je vakantie? Nu met normale comp kan ik foto'skijken endezo. Heb hobjes klustopic ook al gisteren bewonderdGoed bezig daar
staat wel je reisverslag in? Was ik erg benieuwd naar nlquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:23 schreef Vork het volgende:
[..]
Oja, dat moet ik ook nog gaan bekijken op een normale computer. Ik zit nu mobiel, in de trein.
Ik heb een topic daarover, maar dat is wel wat algemener geworden. Mijn foto's staan overigens (nog) niet online, dus ook niet in dat topic. Ik denk dat je je echte computer dus maar op iets anders uit moet gaan testen.
Ik heb de link even niet paraat, maar ik heb wel onderweg nog het een en ander gepost.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
staat wel je reisverslag in? Was ik erg benieuwd naar nl![]()
Waar ben je nu naar toe dan?
Ik doe internet dus altijd op pokkelientje, maar ben nu bij mijn moeder dus even een echte comp.
ik kijk zo wel even in je myatquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:34 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb de link even niet paraat, maar ik heb wel onderweg nog het een en ander gepost.
Ik ben opweg naar Enkhuizen, maar ik moet eerst nog even wat ophalen in Amsterdam. Het zal er jammergenoeg wel erg druk zijn momenteel.
Gouwe ouwe inmiddels.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:39 schreef SeaOfLove het volgende:
voor Borisz:
geen happyhardcore maar wel zo heerlijk, op Extrema was hij echt by far vers (vers is het nieuwe woord voor tof, cool.... vannacht geleerd van Houniet en mijn neefje)
voor mij ook,maar ik wist dus echt niet wat ermee bedoeld werdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Gouwe ouwe inmiddels.. Vers blijft voor mij gewoon vers zoals vers bedoeld is
.
Tis dat Milou een rood regenjasje aan heeft, anders zou je haar bijna niet herkennen met die twee gastenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:55 schreef SeaOfLove het volgende:
Spammen![]()
Vorig weekend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was ook een vrolijke dag... zomercarnavalquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:59 schreef minilot het volgende:
Haaa, wat een vrolijke foto's!![]()
Verder: maand geleden een heel fijne nieuwe spijkerbroek gekocht. En nu is -ie te groot!![]()
Wat zal ik doen? Te heet wassen of twee kilo kont bij-eten?
of aan mij geven,ik heb nog wel een voor mij te grote spijkerbroek voor jouquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:59 schreef minilot het volgende:
Verder: maand geleden een heel fijne nieuwe spijkerbroek gekocht. En nu is -ie te groot!![]()
Ik weet niet of dat lukken gaat. Ik ben nog geen één meter zestig lang hè? Ik kort mijn broeken altijd in (natuurlijk mét behoud van de oorspronkelijke zoom, want anders loop je ermee voor jokerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
of aan mij geven,ik heb nog wel een voor mij te grote spijkerbroek voor jou
Langs een kleermaker gaan. Voor een tientje ofzo issie weer in de goede maatquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:59 schreef minilot het volgende:
Haaa, wat een vrolijke foto's!![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tis dat Milou een rood regenjasje aan heeft, anders zou je haar bijna niet herkennen met die twee gastenMilou ziet er het normaalst uit
met alle liefde natuurlijk heh
geld beter in jouw pocket dan in die van de boottoko. Kan je weer leuke kook gadgets van kopenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:11 schreef Leintjeuh het volgende:
kaas en ik zitten te bekijken welke ferry naar Elba het goedkoopst isStelletje vrekkige 'Ollanda's zijn we... Echte Blanda's
lengte maat hier 32/34quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat lukken gaat. Ik ben nog geen één meter zestig lang hè? Ik kort mijn broeken altijd in (natuurlijk mét behoud van de oorspronkelijke zoom, want anders loop je ermee voor joker)
Nou, zo makkelijk gaat dat niet hoor, bij een spijkerbroek. Korter maken is geen punt, maar smaller maken zonder de pasvorm te verpesten krijgt ook een kleermaker niet zomaar voor mekaar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:13 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Langs een kleermaker gaan. Voor een tientje ofzo issie weer in de goede maat
nicequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:08 schreef minilot het volgende:
Als we dan toch beukende beats gaan spammen dan deel ik iets waar vast helemaal niemand van houdt! Keihard zetten en helemaal afluisteren!![]()
My god...wat is dit voor vage shitquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:08 schreef minilot het volgende:
Als we dan toch beukende beats gaan spammen dan deel ik iets waar vast helemaal niemand van houdt! Keihard zetten en helemaal afluisteren!![]()
..omdat mijn lieve, beste vriend op een vaag festival zit en ik vanmorgen sms-jes las over hoe vaag precies..Ik kreeg er meteen zin in!
Niettemin ga ik nu boodschappen doen, keukenvloer dweilen en een logeerkamer vol kleren strijken.
Dat klinkt als vakantie-voorbereidings-pretquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:11 schreef Leintjeuh het volgende:
kaas en ik zitten te bekijken welke ferry naar Elba het goedkoopst isStelletje vrekkige 'Ollanda's zijn we... Echte Blanda's
of ik post het evenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nice![]()
dit is mijn nrtje, net even wat harder![]()
Oh, jemig, dat trek ik dan weer niet. Te onaardig.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, zo makkelijk gaat dat niet hoor, bij een spijkerbroek. Korter maken is geen punt, maar smaller maken zonder de pasvorm te verpesten krijgt ook een kleermaker niet zomaar voor mekaar.
Ik hou 'm wel gewoon voor als het herfst wordt en er weer egg nog en witte chocolademelk gedronken moet worden, en stoofpotten gegeten.
Als het kouder wordt floep ik van nature weer van op de rand van ondergewicht naar op de rand van overgewicht.
Neejohquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh, jemig, dat trek ik dan weer niet. Te onaardig.Het klinkt als bushokjes omver schoppen. Ik ben een watje.
Jawel, jawel. Ik snap heel goed wat mensen er tof aan vinden hoor, maar bij mij zorgt het ervoor dat ik van weeromstuit bloempjes moet gaan plukken enzo.quote:
ikke jou ook snappuhquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Jawel, jawel. Ik snap heel goed wat mensen er tof aan vinden hoor, maar bij mij zorgt het ervoor dat ik van weeromstuit bloempjes moet gaan plukken enzo.
De Lierquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!
ik voel me sinds gisteren een stuk beter![]()
heb gewerkt, naar de stad geweest en 's avonds 2 uur bij feesttent/kermis De Lier. Even voor 2 collegadanseressen wat foto's gemaakt. gezellig feestje, maar ging om 22u weer naar huis![]()
Vnv gelijk maar de boeking doen @ Dieka, Markelo van 22u tot 3u.
Is lang, maar het ergste vind ik het terugrijden.. in slaap vallen met medicijnen ben ik goed in en laat dat niet verstandig zijn..
mijn vriendje van toen heb ik nog steeds contact meequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
De LierLeuk dat je weer naar de Dieka gaat, jeugdsentiment voor mij
Nee, die was het niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:55 schreef FutureFairytale het volgende:
lees dat er vanochtend een beachclub in Bluezzdaal is afgebrand... ben benieuwd welke het is.. toch niet "Vroeger"?
Hoi! Hoe is het met je?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:02 schreef Isabeau het volgende:
Nee, die was het niet.allemaal en wat een lieve foto's van Milou weer
Staat haar ook erg leuk, dat felrode
Weekmenu's maak ik heel erg soms, maar dan nooit voor 7 dagen want de plannen wijzigen altijd halverwege en zo. Dus voor zo'n 4-5 dagen een weekmenu maken en dan zien we wel weer. Ik maak ze dan aan de hand van de aanbiedingen in de supermarkten.
Hetzelfdequote:
Hoe is het met Ross vandaag?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
HetzelfdePijnlijk oog waar ik niets mee zie. Punt.
Die legde net zijn slaperige hoofd op mijn borsten te ruste.quote:
geen nare uitslag dus vorige week? sorry heb ik even gemistquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
HetzelfdePijnlijk oog waar ik niets mee zie. Punt.
Helaas niet. Het rijtje aandoeningen waar ze tot nu toe op hebben getest was nog wel redelijk te reparerenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:11 schreef SeaOfLove het volgende:
geen nare uitslag dus vorige week? sorry heb ik even gemist
Goedzo, doe het niet. Het regent en de stad stroomt nu vol met hetero's in het roze van een jaar of huishoudbeurs. Ik snap die hele toestand niet. Ik zie in elk geval niet in hoe het bijdraagt aan de hele acceptatie van homo's.quote:
Dat heb ik nou ook! Je wilt als groep geaccepteerd worden en dús organiseer je Olympische Spelen voor homo's en grote feesten voor/door homo's waarbij die allemaal er niet heel erg hetero-geintegreerd uitzien (roze, vrouwelijk en dergelijke...alsof je naar een theatervoorstelling kijkt van rariteiten).quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:15 schreef Vork het volgende:
Goedzo, doe het niet. Het regent en de stad stroomt nu vol met hetero's in het roze van een jaar of huishoudbeurs. Ik snap die hele toestand niet. Ik zie in elk geval niet in hoe het bijdraagt aan de hele acceptatie van homo's.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helaas niet. Het rijtje aandoeningen waar ze tot nu toe op hebben getest was nog wel redelijk te repareren(al schijnt Lyme zelfs na intensieve behandeling soms niet uitroeibaar te zijn) (en Ross was vast niet blij geweest met de diagnose 'syfilis') (en Den Haag ook niet)
Ik snap je nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:17 schreef SeaOfLove het volgende:
en nu dan? Mag ook via pm, die zie ik nu
is gewoon een feestje extravagante homo's en bekeken door alledaagse hetero's. homo's en bietjes.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook! Je wilt als groep geaccepteerd worden en dús organiseer je Olympische Spelen voor homo's en grote feesten voor/door homo's waarbij die allemaal er niet heel erg hetero-geintegreerd uitzien (roze, vrouwelijk en dergelijke...alsof je naar een theatervoorstelling kijkt van rariteiten).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |