idd en idd, als je zo dom bent verdien je ook een dergelijke afloop, eigenlijk toch stiekem een goede actie. Op je werk ziekmelden en de stad in gaan is bijna net zo not done als iemand verlinken, je naait dan gewoon je werkgeverquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:24 schreef flying-dutchman het volgende:
wel een onwijze nsb actie (klikspaan boterspaan etc)
maar hoe fucking dom ben je als je dat zo gaat posten
2 domme naai-acties dus.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:44 schreef kaasplankje het volgende:
idd en idd, als je zo dom bent verdien je ook een dergelijke afloop, eigenlijk toch stiekem een goede actie. Op je werk ziekmelden en de stad in gaan is bijna net zo not done als iemand verlinken, je naait dan gewoon je werkgever
Allebei not done idd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:44 schreef kaasplankje het volgende:
idd en idd, als je zo dom bent verdien je ook een dergelijke afloop, eigenlijk toch stiekem een goede actie. Op je werk ziekmelden en de stad in gaan is bijna net zo not done als iemand verlinken, je naait dan gewoon je werkgever
Wij drinken ´s avonds geen koffie, enkel champagnequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, vraag Lein nog ff en als die het ook ok vindt dan wil ik wel op de koffie komen!
Moet je me nog wel ff vertellen waar het is.
Tandartsassistente die er ook nog eens redelijk normaal uit ziet. Geen prototype Tokkie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb voor het eerst in járen het weekend gevoelEven dit weekend koesteren, want volgend weekend heb ik nachtdienst.
Ik krijg bij dat babylijkjesbericht echt het gevoel dat het hier om een zwakbegaafde danwel hersenschade-familie gaat
Ja, familiedrama. Alhoewel de ouders niet meer verdacht worden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb voor het eerst in járen het weekend gevoelEven dit weekend koesteren, want volgend weekend heb ik nachtdienst.
Ik krijg bij dat babylijkjesbericht echt het gevoel dat het hier om een zwakbegaafde danwel hersenschade-familie gaat
o-kay....dat is toch een totáál ander beeld dan ik had verwachtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:46 schreef golfer het volgende:
Tandartsassistente die er ook nog eens redelijk normaal uit ziet. Geen prototype Tokkie.
[ afbeelding ]
De linker schijnt het te zijn.
Sorryquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We wisten al dat de mannen in de sc het met fatsoen niet zo nauw nemen
Of misschien is dat wel iets van mannen in het algemeen of zo.
Sensatiezucht. En het kan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:50 schreef ColdFeet het volgende:
Die linker is geen 25, toch? Veel ouder?
En ik vind dat gespeur online naar foto's en profielen van mensen eigenlijk heel erg not done
Ik wil ook wel 's middags langskomen indien dat schikt, want ik geloof dat zuslief voor me wilde koken 's avonds.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wij drinken ´s avonds geen koffie, enkel champagnemaar ik wil met liefde een bakje voor je maken heur. Ik vraag wel even aan Leinbabe of ´t uitkomt.
Peroxidestripje over de tanden en gaan met die banaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Tandartsassistente die er ook nog eens redelijk normaal uit ziet. Geen prototype Tokkie.
[ afbeelding ]
De linker schijnt het te zijn.
dan nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil ook wel 's middags langskomen indien dat schikt, want ik geloof dat zuslief voor me wilde koken 's avonds.
Zo niet, dan zien we elkaar vást binnenkort elders nog wel.![]()
Ik zou de woon-ambtenaar tegen de lekkages erbij halen.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:58 schreef golfer het volgende:
Ik zou de woon-ambtenaar tegen de lekkages erbij halen.
Heb jij eredivisie live?quote:
Ik heb het.quote:
Hm.quote:
Neuh. 17 euro pm is mij EL niet waard.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb jij eredivisie live?
Ik zit eraan te denken om voor 99 EUR streams te kopen voor het hele seizoen + UEFA Cup.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh. 17 euro pm is mij EL niet waard.
Streamsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Hoe kijk jij dan wedstrijden? Eredivisie Live via de kabel toch?
En ja, is 3-4 EUR de wedstrijd.![]()
Met als voordeel geen lag en geen Chinees commentaar vergeleken met Sopcast.
Ik dacht dat je een echte fan was.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:11 schreef borisz het volgende:
[..]
StreamsEn zo af en toe een leuke actie voor een paar maanden goedkoop kijken.
ik steek mn kop in het zand, ik wil het eigenlijk niet wetenquote:
quote:Ik wacht tot de vaatwasser klaar is. Dan kan ik pizzadeeg gaan maken
Alle taarten staan nu in de koelkast.
Ik heb hier alleen Ziggo als optie. KPN en tele 2 zijn geen optie want dan heb ik geen BBC.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt het vanaf 9,95 al krijgen:
http://www.eredivisielive.nl/
Ik moet bekennen dat ik voor sport 1 wel 17 euro over heb. Ik kijk liever naar Engels/Spaans/Duits voetbal dan naar de Eredivisie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een echte fan was.
Die is wat te cryptisch denk ik, Steerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meneer de ambtenaar, ik heb een district dat u mag komen afhandelen
Ach tov het buitenland valt het nog mee. Ik vind het wel vreselijk dat er een monopolie heerst op de digitale kabelmarkt. Dat zou eens doorbroken mogen worden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:27 schreef flying-dutchman het volgende:
ik vind het eigenlijk absurd dat die voetbal/sport zenders meer kosten dan je hele fucking basispakket
Dat hoef ik (gelukkig) niet zelf te doenquote:
Het is dor akkerland / een grazige weiquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
Die is wat te cryptisch denk ik, Steer
Wat professioneelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat hoef ik (gelukkig) niet zelf te doendaar is de bookkeeper voor. Ik deed 't eerst zelf, maar dan kwam er uiteindelijk ook weinig van terecht. Ik had 't beter meteen uitbesteed. Dat de cliënten nu te laat betalen heeft ondermeer te maken dat ik zelf altijd zo slecht heb aangemaand.
Haha, ik zal er eens over denken. Maar misschien is hij de volgende keer wel heel zakelijk, dan weet ik dat hij niks van me wilquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is dor akkerland / een grazige wei(streep door wat niet van toepassing is)
Ik ben ook altijd heel zakelijk als ik iets van de ander wil, juffrouw.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:40 schreef Windigo het volgende:
[..]
Haha, ik zal er eens over denken. Maar misschien is hij de volgende keer wel heel zakelijk, dan weet ik dat hij niks van me wil
Oh okè, dat zal ik onthoudenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd heel zakelijk als ik iets van de ander wil, juffrouw.
Ik denk dat het een babyratje isquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat ís dit voor een beest anyway
Jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
Wat professioneelUiteindelijk behaal je daar sneller je geld mee idd.
Hahahahaha... Lekker hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:12 schreef minilot het volgende:
Ik weet niet hoe blij jullie zijn dat het weekend is, maar ik begin met weekend (met behulp van een lieve slager) met een KOELKAST VOL PASTRAMI!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |