PingChatquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:14 schreef Rivalo het volgende:
Kun je ook de whatsapp apk file hier droppen?
Heb ik gedaan... ;-)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:22 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Eerst inlezen, dan pas tegenspreken.
Tja.. héél fijn dat het in theorie zo werkt, maar in de praktijk bemerk ik toch een flinke slowdown als ik achter elkaar veel apps opstart en geen taskkiller heb draaien en geen slowdown mét.. Dat kán komen doordat mijn telefoon(Spica) relatief weinig geheugen heeft en dat het wel allemaal super gaat op bv. een Desire.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dan heb je het niet goed gedaan.
de mijne ookquote:
Je Spica heeft meer geheugen dan mijn HTC Magic. Op wat voor een versie draait hij?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:27 schreef Dromer het volgende:
[..]
Tja.. héél fijn dat het in theorie zo werkt, maar in de praktijk bemerk ik toch een flinke slowdown als ik achter elkaar veel apps opstart en geen taskkiller heb draaien en geen slowdown mét.. Dat kán komen doordat mijn telefoon(Spica) relatief weinig geheugen heeft en dat het wel allemaal super gaat op bv. een Desire.
Dus tja... doe maar niet meteen zo lyrisch over het geheugenenbeheer van Android als je het niet onder alle omstandigheden getest hebt. Ga dan maar de budget telefoons afkraken of zo.
Ik gebruik zelf MSN Droid, verder heb je Fring als je alles in 1 wilt maar die ziet er niet zo mooi uit.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:59 schreef Gkhn het volgende:
Is er ook een goede msn app voor een android toestel?
En dan heb ik het niet over ebuddy.
nice UIquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:14 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf MSN Droid, verder heb je Fring als je alles in 1 wilt maar die ziet er niet zo mooi uit.
Blijft een enorm zwak punt van Android, er zijn gewoon teveel toestellen die het eigenlijk helemaal niet aankunnen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:27 schreef Dromer het volgende:
[..]
Tja.. héél fijn dat het in theorie zo werkt, maar in de praktijk bemerk ik toch een flinke slowdown als ik achter elkaar veel apps opstart en geen taskkiller heb draaien en geen slowdown mét.. Dat kán komen doordat mijn telefoon(Spica) relatief weinig geheugen heeft en dat het wel allemaal super gaat op bv. een Desire.
Dus tja... doe maar niet meteen zo lyrisch over het geheugenenbeheer van Android als je het niet onder alle omstandigheden getest hebt. Ga dan maar de budget telefoons afkraken of zo.
De optische trackpad onderaan in 't midden?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:51 schreef Rnie het volgende:
Stom vraagje misschien...maar op mijn htc wildfire werkt mijn camcorder (video) niet. Ik kan met geen mogelijkheid een filmpje maken. Er wordt gezegt dat ik op de joystick moet drukken....welke joystick dan?
dat zilvere knopje onderaan?! Ook wel optische trackball genaamd? Nooit gezienquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:51 schreef Rnie het volgende:
Stom vraagje misschien...maar op mijn htc wildfire werkt mijn camcorder (video) niet. Ik kan met geen mogelijkheid een filmpje maken. Er wordt gezegt dat ik op de joystick moet drukken....welke joystick dan?
Het ligt eraan wat je gewend bent, als je van een WinMo afkomt is zelfs een stock Hero een openbaring. En je moet niet denken dat je met een Hero hetzelfde kan als met een Desire. Eigenlijk had de Hero gewoon op 1.6 moeten blijven. Zie ook de problemen die iPhone 3G bezitters hebben met iOs4. Op een pentium 3 draait ook geen win7quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijft een enorm zwak punt van Android, er zijn gewoon teveel toestellen die het eigenlijk helemaal niet aankunnen.
Ik heb een Hero, maar zonder custom-rom en overclock is het echt een kutding.
Nope...werkt niet...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:12 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De optische trackpad onderaan in 't midden?
Je kan hem echt indrukken he. Niet dat je alleen maar met je vinger erop gaat...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:28 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nope...werkt niet...
meer mensen met een wildfire last hiervan?
Dit dus, het kan echt 'klikken'quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:42 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je kan hem echt indrukken he. Niet dat je alleen maar met je vinger erop gaat...
Ik vind het ook op de X10 prettig om met zo'n taskkiller te werken. Ik moet er wel aan denken bepaalde apps ervan uit te sluiten (in dit geval de wekker bijvoorbeeld, ben daar ook al een keer de fout mee in gegaan). Er zijn apps die op de achtergrond toch aan blijven terwijl je 'm uit hebt gezet. En dan is een taskkiller ideaal.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:27 schreef Dromer het volgende:
[..]
Het is niet zo dat mijn toestel het niet trekt, maar ik vind het gewoon irritant, al die toepassingen die stiekem blijven aanstaan (zuigt volgens mij ook batterij).quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijft een enorm zwak punt van Android, er zijn gewoon teveel toestellen die het eigenlijk helemaal niet aankunnen.
Ik heb een Hero, maar zonder custom-rom en overclock is het echt een kutding.
Dat is juist heel het punt; het zuigt helemaal niks. Tenzij je er wat vage apps op hebt staan met 4 marketdownloads ofzo, kun je er vrij zeker van zijn dat een app op de achtergrond geen energie verbruikt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:17 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
.. , al die toepassingen die stiekem blijven aanstaan (zuigt volgens mij ook batterij).
Over 1.6 is overigens wel iets te zeggen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:22 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat is juist heel het punt; het zuigt helemaal niks. Tenzij je er wat vage apps op hebt staan met 4 marketdownloads ofzo, kun je er vrij zeker van zijn dat een app op de achtergrond geen energie verbruikt.
Android laat alles gewoon opzettelijk in je geheugen staan zodat het bij een volgende activatie meteen beschikbaar is en zodra er bijv. minder dan 30MB RAM vrij is wordt de oudste Applicatie automatisch afgesloten. Dit is juist de kracht van android al kan het bij toestellen met weinig RAM wel iets vertragend werken, op mijn Galaxy S worden apps gekilled zodra er minder dan 50MB vrij is, ik heb geen last van lags en dus ook geen taskkiller nodig. Op mijn oude galaxy met 128MB RAM had ik dat zeker wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:17 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Het is niet zo dat mijn toestel het niet trekt, maar ik vind het gewoon irritant, al die toepassingen die stiekem blijven aanstaan (zuigt volgens mij ook batterij).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |