abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 augustus 2010 @ 00:24:51 #151
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_85165921
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 23:14 schreef Rivalo het volgende:

Kun je ook de whatsapp apk file hier droppen?
PingChat

WhatsApp

:7
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
  donderdag 12 augustus 2010 @ 01:17:27 #152
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_85168534
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:22 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Eerst inlezen, dan pas tegenspreken.
Heb ik gedaan... ;-)
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_85168636
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:17 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

Heb ik gedaan... ;-)
Dan heb je het niet goed gedaan.
pi_85171539
Is er ook een goede msn app voor een android toestel?
En dan heb ik het niet over ebuddy.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 06:27:28 #155
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_85173493
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:20 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Dan heb je het niet goed gedaan.
Tja.. héél fijn dat het in theorie zo werkt, maar in de praktijk bemerk ik toch een flinke slowdown als ik achter elkaar veel apps opstart en geen taskkiller heb draaien en geen slowdown mét.. Dat kán komen doordat mijn telefoon(Spica) relatief weinig geheugen heeft en dat het wel allemaal super gaat op bv. een Desire.
Dus tja... doe maar niet meteen zo lyrisch over het geheugenenbeheer van Android als je het niet onder alle omstandigheden getest hebt. Ga dan maar de budget telefoons afkraken of zo.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_85173914
Alarm werkte *O*

:@
pi_85173942
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 08:02 schreef Loveless85 het volgende:
Alarm werkte *O*

:@
de mijne ook ;(
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_85174837
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 06:27 schreef Dromer het volgende:

[..]

Tja.. héél fijn dat het in theorie zo werkt, maar in de praktijk bemerk ik toch een flinke slowdown als ik achter elkaar veel apps opstart en geen taskkiller heb draaien en geen slowdown mét.. Dat kán komen doordat mijn telefoon(Spica) relatief weinig geheugen heeft en dat het wel allemaal super gaat op bv. een Desire.
Dus tja... doe maar niet meteen zo lyrisch over het geheugenenbeheer van Android als je het niet onder alle omstandigheden getest hebt. Ga dan maar de budget telefoons afkraken of zo.
Je Spica heeft meer geheugen dan mijn HTC Magic. Op wat voor een versie draait hij?
pi_85174991
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 02:59 schreef Gkhn het volgende:
Is er ook een goede msn app voor een android toestel?
En dan heb ik het niet over ebuddy.
Ik gebruik zelf MSN Droid, verder heb je Fring als je alles in 1 wilt maar die ziet er niet zo mooi uit.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:47:29 #160
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_85175762
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 09:14 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Ik gebruik zelf MSN Droid, verder heb je Fring als je alles in 1 wilt maar die ziet er niet zo mooi uit.
nice UI ;)
Lege virente, virent cuncta
pi_85176580
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 09:47 schreef skittelman het volgende:

[..]

nice UI ;)
Kek hoor ;)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_85179581
Stom vraagje misschien...maar op mijn htc wildfire werkt mijn camcorder (video) niet. Ik kan met geen mogelijkheid een filmpje maken. Er wordt gezegt dat ik op de joystick moet drukken....welke joystick dan? :')
De enige echte.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 11:52:46 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85179668
quote:

[..]

Blijft een enorm zwak punt van Android, er zijn gewoon teveel toestellen die het eigenlijk helemaal niet aankunnen.

Ik heb een Hero, maar zonder custom-rom en overclock is het echt een kutding.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_85180443
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:51 schreef Rnie het volgende:
Stom vraagje misschien...maar op mijn htc wildfire werkt mijn camcorder (video) niet. Ik kan met geen mogelijkheid een filmpje maken. Er wordt gezegt dat ik op de joystick moet drukken....welke joystick dan? :')
De optische trackpad onderaan in 't midden?
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:13:46 #165
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_85180490
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:51 schreef Rnie het volgende:
dat zilvere knopje onderaan?! Ook wel optische trackball genaamd? Nooit gezien ;) Iemand was me voor
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijft een enorm zwak punt van Android, er zijn gewoon teveel toestellen die het eigenlijk helemaal niet aankunnen.
Het ligt eraan wat je gewend bent, als je van een WinMo afkomt is zelfs een stock Hero een openbaring. En je moet niet denken dat je met een Hero hetzelfde kan als met een Desire. Eigenlijk had de Hero gewoon op 1.6 moeten blijven. Zie ook de problemen die iPhone 3G bezitters hebben met iOs4. Op een pentium 3 draait ook geen win7
Lege virente, virent cuncta
pi_85181019
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:12 schreef Ireyon het volgende:

[..]

De optische trackpad onderaan in 't midden?
Nope...werkt niet...

meer mensen met een wildfire last hiervan?
De enige echte.
pi_85181612
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:28 schreef Rnie het volgende:

[..]

Nope...werkt niet...

meer mensen met een wildfire last hiervan?
Je kan hem echt indrukken he. Niet dat je alleen maar met je vinger erop gaat...
pi_85181673
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:42 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Je kan hem echt indrukken he. Niet dat je alleen maar met je vinger erop gaat...
Dit dus, het kan echt 'klikken'
pi_85181870
Itempje over de Dell Thunder:

http://www.engadget.com/2(...)into-the-wild-video/

Mooi strak toestel zo te zien.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 14:15:15 #170
66422 dutch-mamma
pi_85185840
quote:

[..]

Ik vind het ook op de X10 prettig om met zo'n taskkiller te werken. Ik moet er wel aan denken bepaalde apps ervan uit te sluiten (in dit geval de wekker bijvoorbeeld, ben daar ook al een keer de fout mee in gegaan). Er zijn apps die op de achtergrond toch aan blijven terwijl je 'm uit hebt gezet. En dan is een taskkiller ideaal.
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  donderdag 12 augustus 2010 @ 14:17:10 #171
66422 dutch-mamma
pi_85185927
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het is niet zo dat mijn toestel het niet trekt, maar ik vind het gewoon irritant, al die toepassingen die stiekem blijven aanstaan (zuigt volgens mij ook batterij).
pi_85186163
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:17 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]
.. , al die toepassingen die stiekem blijven aanstaan (zuigt volgens mij ook batterij).
Dat is juist heel het punt; het zuigt helemaal niks. Tenzij je er wat vage apps op hebt staan met 4 marketdownloads ofzo, kun je er vrij zeker van zijn dat een app op de achtergrond geen energie verbruikt.
pi_85190845
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:22 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Dat is juist heel het punt; het zuigt helemaal niks. Tenzij je er wat vage apps op hebt staan met 4 marketdownloads ofzo, kun je er vrij zeker van zijn dat een app op de achtergrond geen energie verbruikt.
Over 1.6 is overigens wel iets te zeggen.
pi_85190866
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:17 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

Het is niet zo dat mijn toestel het niet trekt, maar ik vind het gewoon irritant, al die toepassingen die stiekem blijven aanstaan (zuigt volgens mij ook batterij).
Android laat alles gewoon opzettelijk in je geheugen staan zodat het bij een volgende activatie meteen beschikbaar is en zodra er bijv. minder dan 30MB RAM vrij is wordt de oudste Applicatie automatisch afgesloten. Dit is juist de kracht van android al kan het bij toestellen met weinig RAM wel iets vertragend werken, op mijn Galaxy S worden apps gekilled zodra er minder dan 50MB vrij is, ik heb geen last van lags en dus ook geen taskkiller nodig. Op mijn oude galaxy met 128MB RAM had ik dat zeker wel.

Apps in de achtergrond gaan gewoon in idle modus en verbruiken dus niks, tenzij de App dit zelf nodig heeft zoals bijv. een twitter app. Die zal af en toe controleren of er updates zijn, maar dat wil je toch? Dat is juist het grote voordeel van Android dat alles kan blijven draaien binnen zijn functionaliteit.

Je scherm verbruikt overigens nog altijd het meeste op je toestel, en er zijn natuurlijk ook wel slechte apps die gewoon te veel actief zijn omdat ze slecht zijn geprogrammeerd. Dit kan je echter wel terugzien in je instellingen onder 'Batterijgebruik' en vervolgens kan je ze evt. verwijderen.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 17:27:14 #175
66422 dutch-mamma
pi_85194130
Ik zal 'm eens uitschakelen, dat ding ;-) Om uit te proberen!
Ik vind sowieso dat die X10-batterij snel leegzuigt... Ik gebruik radio.nl, en af en toe twitter, mail en wat internet-zoeken. En bel maar weinig (je vraagt je haast af waar ik 'm voor heb :D).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')