Ik zie de handigheid voor mij persoonlijk niet zo.....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:40 schreef abruzzese het volgende:
Waarom staat de heel handige Netcentry er helemaal niet bij ????
Voor mensen met een Android toestel die niet weten hoe zij het dataverkeer kunnen controlleren is hier een heel handige aplicatie voor / netcentry .
Deze Netcentry rekent jouw G2 G3 en WiFi dataverkeer uit zodat je precies kunt zien wat je dagelijks en maandelijks gebruikt , heel erg handig .
Waarom wel? De webfuncties van Picasa zijn vrij beperkt en lang niet zo makkelijk te koppelen als bv. Facebook contacten die vaak al hun mobiele nummer in hun profiel hebben staan of sowieso hun volledige naam.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:36 schreef Schanulleke het volgende:
Het voordeel ligt hem er vooral in dat je precies kunt zien welke databundel er het beste bij je past. Vooruitlopend op het verdwijnen van de FUP's etc.
Ik blijf me trouwens wel een beetje verbazen over het feit dat de Googlecalendar en de contacten via je mobiel minder uitgebreid zijn dan wanneer je ze via de reguliere site bezoekt. Geen SMS als herinnering en geen foto's van contactpersonen uit je Picasa webalbums. Sowieso vraag ik me af waarom Picasa niet veel groter is gemaakt in Android.
Beter dan die standaard touch phone look hele tijd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:39 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die maken ze niet omdat die eruit ziet als een iPod Nano met een groter scherm.
Resolutie gok ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:49 schreef Rivalo het volgende:
Raar, ik kan google goggles niet vinden in de market. terwijl ik gewoon android 1.6 heb.
Kan je niet even in de Market kijken? Er staan wel een paar leuke tussen:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:18 schreef kadeya het volgende:
Ik heb mijn iPhone verkocht en een kek androidje opgehaald. Maar nu zoek ik een beetje leuke theme. Iemand een idee?
oh top bedankt zeg. Wel handig dat er gelijk beoordelingen naast staan. 3 sterren is wel ok toch.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:19 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Kan je niet even in de Market kijken? Er staan wel een paar leuke tussen:
[ afbeelding ]
Hier nog een screenshot, kan je kijken of het je bevalt:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:21 schreef kadeya het volgende:
[..]
oh top bedankt zeg. Wel handig dat er gelijk beoordelingen naast staan. 3 sterren is wel ok toch.
Ja dat vond ik echt het grootste nadeel aan de iphone. Het is allemaal gesloten, zit er zo'n team met fanboys de apps te beoordelen en dan Steve erbij. Hier is het tenminste allemaal open source.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:23 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Hier nog een screenshot, kan je kijken of het je bevalt:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:21 schreef kadeya het volgende:
[..]
oh top bedankt zeg. Wel handig dat er gelijk beoordelingen naast staan. 3 sterren is wel ok toch.
Precies, wie wil er nou geen Nazi-themequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:25 schreef kadeya het volgende:
[..]
Ja dat vond ik echt het grootste nadeel aan de iphone. Het is allemaal gesloten, zit er zo'n team met fanboys de apps te beoordelen en dan Steve erbij. Hier is het tenminste allemaal open source.
En ik zie dat je alles kan aanpassen, ook icons enzo. Altijd al gewild.
Iphone eigenaren blijkbaarquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, wie wil er nou geen Nazi-theme
Daar pakken ze je in Duitsland voor op. Ligt daar nogal gevoelig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:23 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er wel ok uit inderdaad.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:23 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er wel ok uit inderdaad.
U wouldn't know sarcasm if it bit u in the ass?quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:18 schreef kadeya het volgende:
Ik heb mijn iPhone verkocht en een kek androidje opgehaald. Maar nu zoek ik een beetje leuke theme. Iemand een idee?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:30 schreef kadeya het volgende:
Ik zat net in de tram, krijg ik een berichtje. Haal mijn iphone uit mijn zak en ga rustig dat berichtje lezen, hoor ik opeens achter me: "Ik haat iphones!", alleen dat, toen was die gozer weer stil. Hij zag er verder niet heel vreemd uit, wel boos, maar dat zijn dus van die Applehaters. Eindelijk eentje gespot. Als hij hier toevallig meeleest. Sorry dat ik je dag heb verpest.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:25 schreef kadeya het volgende:
[..]
Ja dat vond ik echt het grootste nadeel aan de iphone. Het is allemaal gesloten, zit er zo'n team met fanboys de apps te beoordelen en dan Steve erbij. Hier is het tenminste allemaal open source.
En ik zie dat je alles kan aanpassen, ook icons enzo. Altijd al gewild.
Whehe.. zo te zien hebben we hier een politicus te pakken. Van twee walletjes eten en draaikonterij.quote:
Met een smilie zo hier en daar wel, hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:38 schreef neo2000 het volgende:
[..]
U wouldn't know sarcasm if it bit u in the ass?
Via http://www.skype.com/intl(...)kype-mobile/android/ misschien?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:55 schreef P.F. het volgende:
Kunnen jullie skype wel downloaden?
http://mobiledownload.skype.com/go.php?k=3.17035
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |