lol hoe kom je aan die koddige poppetjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:00 schreef DennisMoore het volgende:
Deze kwamen zojuist met de post.
[ afbeelding ]
Albino & Android
Dat lijkt me sterk...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:26 schreef Rivalo het volgende:
Komt android 2.0, 2.1 of 2.2 nog op de HTC Tattoo?
torrentfu werkt ook goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 04:40 schreef Roolio het volgende:
[..]
En met Transdroid kan je op je telefoon naar bijv piratebay navigeren, op je telefoon de torrent downloaden en openen, en dan begint de download op je pc. Dan moet je pc natuurlijk wel aanstaan, maar als je het eenmaal ingesteld hebt kun je altijd en overal alvast een download aanzetten op je pc. Ik weet niet of dit helemaal is wat je zoekt, maar handig is het wel!
Mensen die nog steeds de oude OP erbij doenquote:foto Op vrijdag 6 augustus 2010 18:21 schreef automatic_ het volgende:
Het kopje "Android Telefoons" mag wel eens aangepast worden
Geen idee, heb alleen maar op het linkje hier staat de OP geklikt. Als je me vertelt waar de nieuw staat dan verander ik het even.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:17 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds de oude OP erbij doen
Uhm.. Je weet dat er een vrijwel identiek spel standaard op je Desire staat? Teeter genaamdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:51 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik heb net een dag die Desire en wordt echt overspoeld door mogelijkheden voor apps... Wist ik ook wel, maar dat kiezen is erg lastig. Voorlopig heb ik Labyrinth gekocht (met de G-sensor), de rest is gratis spul.
Pure Calendarquote:Verder is de app voor de google calendar niet heel duidelijk. Wat is aan te raden?
Ja had ik gezien... Vond ik niet zo mooi en die reageert ook iets minder natuurlijk op de beweging. Ach, ik wilde eigenlijk even die google checkout proberenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:02 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Uhm.. Je weet dat er een vrijwel identiek spel standaard op je Desire staat? Teeter genaamd.
[..]
Tnx!quote:
Daar staat de nieuwe en de oude staat eronder. Dat staat ook duidelijk aangegeven op de wiki.quote:foto Op vrijdag 6 augustus 2010 20:33 schreef Karstman het volgende:
[..]
Geen idee, heb alleen maar op het linkje hier staat de OP geklikt. Als je me vertelt waar de nieuw staat dan verander ik het even.
Of check even dit: http://www.androidworld.n(...)rid-calendar-widget/ en ook de comments eronderquote:foto Op vrijdag 6 augustus 2010 21:15 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Ja had ik gezien... Vond ik niet zo mooi en die reageert ook iets minder natuurlijk op de beweging. Ach, ik wilde eigenlijk even die google checkout proberen
[..]
Tnx!
eBayquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:15 schreef Karstman het volgende:
lol hoe kom je aan die koddige poppetjes
Gefixtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:48 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Daar staat de nieuwe en de oude staat eronder. Dat staat ook duidelijk aangegeven op de wiki.
Daarvoor gebruik ik CardioTrainerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:51 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik ben op zoek naar een goeie app voor bij het hardlopen. Ik heb nu (gratis) buddy runner... Deze geeft alleen geen snelheid maar de tijd die ik over een km doe. Da's inderdaad soort van hetzelfde maar ik wil eigenlijk iets dat km/h geeft. Ik vond iets dat 'running coach' heet op androlib, maar daarvan wordt gezegd dat die de boel laat crashen als je wordt gebeld of gemaild... Maar die kml bestandjes als output spreken me wel aan (leuk voor in Google Earth). Iemand ervaring met zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop