Hoezo, zonder internet heb je toch juist alle tijd om andere dingen op je pc te doen, zoals paint?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:59 schreef Deetch het volgende:
[..]
balen, kan dus nog wel even duren.
Zonder dat je de opdrachten kunt lezen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoezo, zonder internet heb je toch juist alle tijd om andere dingen op je pc te doen, zoals paint?
Hij heeft toch nog een hoop opdrachten liggen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zonder dat je de opdrachten kunt lezen?
Nee, die staan allemaal in dit topic en de drie voorgaandequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hij heeft toch nog een hoop opdrachten liggen?
toch nog snel internetquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Teh interwebz has cometh!
Yay!Neemt niet weg dat ik nogsteeds in een verhuiszooi zit die ik eigenlijk moet opruimen (sorry, lief vriendinnetje
)
Geen tijd meer voorquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:40 schreef AskMe het volgende:
[..]
we (lees: jij) kunnen er wel weer leven inblazen?
Patserquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen tijd meer voorIrritant, zo'n leven
![]()
Het zij zoquote:Bovendien is de rek er ook wel een beetje uit na 300 stuks
Jammer, mja aan alles komt een eindquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bovendien is de rek er ook wel een beetje uit na 300 stuks
jammer hoor. Had nog wel graag een metal midget gehad. Toch bedankt enzoquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bovendien is de rek er ook wel een beetje uit na 300 stuks
quote:Op woensdag 15 september 2010 14:14 schreef Stokstaart het volgende:
Kun je er eventueel tegen vergoeding een maken voor mij ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |