Hebben veel islamitische mensen ook tegen mij verteld.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:47 schreef way2paradise het volgende:
[..]
Ik vind het altijd grappig dat jij het beter weet dan Islamitische geleerden. Wat heb jij gestudeerd? Economie? What the fuck weet jij over de islam! Jij weet niks van de islam af en roept zomaar wat, net als Wilders. Islam is tegen elke vorm van moorden ook tegen ongelovigen! Andersom is dat niet, kijk maar wat Engeland en USA, Irak en Afganistan hebben aangedaan! Onder de mom van terreurdreiging!
11/9 is gepleegd door zionisten en vrijmetselaren niet door de moslims - Islam verbiedt aanslagen dit in tegenstelling tot het geloof van Atheisme die aanslagen toejuicht!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:18 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Hebben veel islamitische mensen ook tegen mij verteld.
Alleen zijn teksten zo te verdraaien dat het altijd wel strookt met slechte bedoelingen.
Als je er werk van maakt haal je hetzelfde uit de bijbel.
Alleen zou ik, als ik moslim zou zijn, echt geen moskee willen op een plaats waar "uit naam van Allah" (lees: idioten die "Allah" gebruiken als dekmantel voor smerige plannen) duizenden mensen van het leven hebben beroofd.
Ach, deze discussie kan eindeloos worden.
Je hebt goede mensen en slechte mensen en ze verzinnen allemaal excuses voor hun daden.
Oh ja, ik geloof in niets maar gun iedereen zijn/haar geloof.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:29 schreef way2paradise het volgende:
[..]
11/9 is gepleegd door zionisten en vrijmetselaren niet door de moslims - Islam verbiedt aanslagen dit in tegenstelling tot het geloof van Atheisme die aanslagen toejuicht!
11/9 is niet door de moslims gepleegd!
Je begon nog enigszins ok, maar hier werd het lachwekkend.quote:
Wat ik heb gehoord, is dat degenen die deze aanslagen hebben gepleegd, beesten zijn. Dus als je het nou over een provocatie hebt...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:17 schreef Frollo het volgende:
Zoals ik al eerder gezegd heb: een trainingskamp van Al Qaida op die plek, ja, dat zou natuurlijk een walgelijke provocatie zijn. Gewoon een islamitisch centrum van een random organisatie is dat echter niet, net zo min als een boeddhistisch centrum, een zoroastrische vuurtempel of voor mijn part een Starbucks of een dierenwinkel.
Ongelofelijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:29 schreef way2paradise het volgende:
[..]
11/9 is gepleegd door zionisten en vrijmetselaren niet door de moslims - Islam verbiedt aanslagen dit in tegenstelling tot het geloof van Atheisme die aanslagen toejuicht!
De islam was blijkbaar wel een aanleiding tot deze daad.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dus? De hele islam is verantwoordelijk voor een stel gekke terroristen nu?
Het "hullie doe het ook!" argument.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Alsof Amerikanen zelfs zo tolerant zijn trouwens. Volgensmij heb je het daar als homo of atheist echt niet fijn.
Het is hooguit zo dat bepaalde waanzinnigen de islam hebben misbruikt, maar sowieso: wat stoort jou er zo aan wanneer daar een moskee zou komen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:47 schreef sumerian het volgende:
[..]
De islam was blijkbaar wel een aanleiding tot deze daad.
[..]
Het "hullie doe het ook!" argument.
Dat maakt het niet ineens goed hoor....pfff.
Het is een nogal krankzinnige plek om een moskee te bouwen bij die plek. Een gebouw uit de 2e WW pro Hitler zou ook geen plaats krijgen in hartje Rotterdam uit respect voor de nabestaanden. Of zouden we dit dan ook moeten tolereren met alle pijn en verdriet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:51 schreef Dubby het volgende:
[..]
Het is hooguit zo dat bepaalde waanzinnigen de islam hebben misbruikt, maar sowieso: wat stoort jou er zo aan wanneer daar een moskee zou komen?
Dat zou dan opgaan wanneer de mensen achter die moskee en de bezoekers achter de aanslagen van 9/11 staan, maar dat is natuurlijk onzin.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:00 schreef sumerian het volgende:
[..]
Het is een nogal krankzinnige plek om een moskee te bouwen bij die plek. Een gebouw uit de 2e WW pro Hitler zou ook geen plaats krijgen in hartje Rotterdam uit respect voor de nabestaanden. Of zouden we dit dan ook moeten tolereren met alle pijn en verdriet?
Ook door de Bijbel. Het is niet anders.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:20 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ongelovigen om zeep helpen wordt wel gelegitimeerd door de islam. Het is niet anders.
Waarom vind jij het goed? Het is gewoon een Amerikaanse binnenlandse aangelegenheid waar hij geen flikker mee te maken heeft?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:07 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben geen fanboy van Wilders, maar goed dat hij dit gaat doen. Hoe kun je dit nou goedkeuren?
En dat blijkt uit...?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:47 schreef sumerian het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:29 schreef way2paradise het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:57 schreef zoalshetis het volgende:
blijkbaar zijn moeslims in staat om de twintowers, met alle gevolgen vandien, neer te halen. ja! dat zijn dus ook moeslims. hun boek is multi-interpretabel en verre van vredelievend voor niet-moeslims.
Ja, het was niet de buitenlandpolitiek van de VS die reden gaf voor een reactie uit het midden-oosten, zegmaar. Zo was de atoombom op Hiroshima ook een aanslag door christenfundamentalisten. Als ik het goed begrijp. De Islam is slechts het vehikel waar terroristen gebruik van maken, het heeft zelden tot nooit te maken met de werkelijke oorzaak die in politieke en maatschappelijke hoek gezocht moet worden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:47 schreef sumerian het volgende:
[..]
Wat is daar opmerkelijk aan ? In een land als Irak gebeurt het dagelijks dat moslims elkaar ombrengen. Lijkt me een bijverschijnsel van óf de religie óf de cultuur. Vermoedelijk beide.quote:Een stukje empatisch vermogen is deze kermisclown vreemd. Er zijn ook Islamitische mensen omgekomen op 9/11.
Onzin, hoogstens obv het OT. Het NT biedt geen enkele ruimte voor het doden van anderen, en het voorbeeld van Jezus leert dat je zelfs geen geweld gebruikt tegen degenen die jou willen doden. Vandaar ook de eindeloze rij martelaren in de kerk, die zich hebben laten doden zonder verzet te plegen. Vergelijk dat met de martelaren in de islam.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 07:44 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ook door de Bijbel. Het is niet anders.
Ik vind de islam een abjecte ideologie, dat is toch duidelijk? Ik snap ook niet hoe iemand die de westerse beginselen onderschrijft een andere mening kan hebben, het zal wel onkunde zijn.quote:Maar zeg eens waarde Sachertorte... Hoe sta jij hier nou precies in?
Wat wil je hier nu zeggen, figuur? Ik hou niet van geweld. Wil natuurlijk niet zeggen dat ik pacifist ben, maar geweld is een uiterste redmiddel, dat dient zoveel mogelijk voorkomen te worden. Maar ik begrijp dat jij dus met een ak-47 onder je bedje slaapt. Fijn voor je.quote:Waarom heb je de wapens nog niet opgenomen? Omdat je zo'n typisch Hollands lafbekje bent? LOL, omdat je in de rechtsstaat gelooft?![]()
quote:Of geloof je dat we via mensen als Wilders een constructieve dialoog aan kunnen gaan? Deportatie wellicht?
Ik vind het vooral zo merkwaardig dat je zo goed als alleen Wilders over dit thema hoort. De islam is ook zeer in strijd met de sociaal-democratie bv, het is onbegrijpelijk dat je vanuit die hoek niks hoort, maar dat ze integendeel de islam een warm hart lijken toe te dragen. De islam is een ongewenste ideologie, die getolereerd kan worden maar zeker niet dient te worden aangemoedigd of gestimuleerd.quote:Ik ben echt heel benieuwd wat jij van die man in het bijzonder, en de anti-islamitische politiek in het algemeen verwacht en hoe je dat voor je ziet.
Anderen mogen dat ook gerust melden trouwens hoor.
Een warm hart toedragen is iets anders dan je voor bepaalde groepen openstellen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:26 schreef Sachertorte het volgende:
Ik vind het vooral zo merkwaardig dat je zo goed als alleen Wilders over dit thema hoort. De islam is ook zeer in strijd met de sociaal-democratie bv, het is onbegrijpelijk dat je vanuit die hoek niks hoort, maar dat ze integendeel de islam een warm hart lijken toe te dragen. De islam is een ongewenste ideologie, die getolereerd kan worden maar zeker niet dient te worden aangemoedigd of gestimuleerd.
Wat versta jij onder je openstellen? Ik gun die mensen een fatsoenlijke normen en waardenset en een mooi leven, maar hun ideologie moet ik niet. Waarom zou ik daar moeilijk over doen? Wat is er raar aan om mensen die een vrouwenonderdrukkende religie aanhangen daar op af te rekenen? Moet ik vrouwen onderdrukken soms ok vinden voor de lieve vrede?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:40 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Een warm hart toedragen is iets anders dan je voor bepaalde groepen openstellen.
One nation under god, god's own country... Leg dat eens uit danquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:26 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Onzin, hoogstens obv het OT. Het NT biedt geen enkele ruimte voor het doden van anderen, en het voorbeeld van Jezus leert dat je zelfs geen geweld gebruikt tegen degenen die jou willen doden. Vandaar ook de eindeloze rij martelaren in de kerk, die zich hebben laten doden zonder verzet te plegen. Vergelijk dat met de martelaren in de islam.
Breed blikveld m'n waarde. Zo noem je dat. En ik durf verder te kijken dan slechts datgene wat direct in mijn straatje past. Jij absoluut niet. Over onkunde gesprokenquote:Ik vind de islam een abjecte ideologie, dat is toch duidelijk? Ik snap ook niet hoe iemand die de westerse beginselen onderschrijft een andere mening kan hebben, het zal wel onkunde zijn.
Dat je een lafhartig niemendalletje bent die het vuurtje flink opstookt, slechts zodat anderen de kastanjes uit het vuur mogen rapen voor je.quote:Wat wil je hier nu zeggen, figuur? Ik hou niet van geweld. Wil natuurlijk niet zeggen dat ik pacifist ben, maar geweld is een uiterste redmiddel, dat dient zoveel mogelijk voorkomen te worden. Maar ik begrijp dat jij dus met een ak-47 onder je bedje slaapt. Fijn voor je.
Als je gewoon even zegt wat je verwacht... Ik gooi slechts een balletje op.quote:![]()
Dat laatste geldt wat mij betreft voor alle religies.quote:Ik vind het vooral zo merkwaardig dat je zo goed als alleen Wilders over dit thema hoort. De islam is ook zeer in strijd met de sociaal-democratie bv, het is onbegrijpelijk dat je vanuit die hoek niks hoort, maar dat ze integendeel de islam een warm hart lijken toe te dragen. De islam is een ongewenste ideologie, die getolereerd kan worden maar zeker niet dient te worden aangemoedigd of gestimuleerd.
De islam is veel vrouwvriendelijker dan het christendom! Je lult gewoon slap met je 'vrouwenonderdrukkende religie'. Ja er zijn een paar moslims die hun vrouwen onderdrukken, net zoals er genoeg atheïsten te vinden zijn die hun vrouw mishandelen. Maar dat kun je de religie niet aanrekenen. De gemiddelde moslim onderdrukt zijn vrouw niet, het is eerder andersom.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:24 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat versta jij onder je openstellen? Ik gun die mensen een fatsoenlijke normen en waardenset en een mooi leven, maar hun ideologie moet ik niet. Waarom zou ik daar moeilijk over doen? Wat is er raar aan om mensen die een vrouwenonderdrukkende religie aanhangen daar op af te rekenen? Moet ik vrouwen onderdrukken soms ok vinden voor de lieve vrede?
De gaskamer wordt inderdaad niet genoemd, maar er staat wel letterlijk dat de Jood een parasiet is die vernietigd dient te worden. Toevallig kwam het tegen op de eerste bladzijde die ik opensloeg gisteren. Wat kan jij trouwens ontzettend dom argumenteren, langdradig én kortzichtig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:56 schreef SeculasStatius het volgende:
... En waar staat in mein kampf dat joden in de gaskamer moeten? ...
Misschien is het gewoon tijd dat de overgevoelige mens eens gaat inzien dat hij overgevoelig is ? Ik denk dat dat een stuk beter zal werken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:12 schreef deedeetee het volgende:
... Juist een moslim zou moeten begrijpen dat gewone mensen ook wel 's last hebben van overgevoeligheid.
quote:Wilders:ik zeg in VS wat ik wil
` PVV-leider Wilders trekt zich niets
aan van kritiek op zijn geplande
toespraak in New York."Ik ga natuurlijk
gewoon en ik zal ook zeggen wat ik
wil",staat op de website van de PVV.
Wilders wil op 11 september spreken
tijdens een betoging tegen de bouw van
een moskee bij Ground Zero.Bij de TROS
op Radio 1 noemde CDA-prominent Hillen
dat riskant.Volgens hem moet Wilders
nu rekening houden met het belang van
Nederland en zal hij in de ogen van de
wereld spreken als vertegenwoordiger
van de Nederlandse regering.
Op Twitter stelt Wilders:"En tegen Hans
Hillen zeg ik:wen er maar vast aan".
http://www.nu.nl/politiek(...)nd-zero-riskant.htmlquote:'Wilders op Ground Zero riskant'
HILVERSUM - Het is 'riskant voor Nederland' dat Geert Wilders op 11 september in New York wil speechen tegen de voorgenomen bouw van een moskee vlakbij Ground Zero.
Dat zei CDA-senator Hans Hillen zaterdagochtend in het radioprogramma Tros Kamerbreed.
Wilders is van plan te spreken tijdens een demonstratie die is georganiseerd door de beweging Stop Islamization Of America.
Door de bijeenkomst bij te wonen, steunt Wilders naar eigen zeggen ''het verzet tegen het bouwen van een moskee vlakbij de plaats waar de islam de ergste misdaad van de afgelopen jaren pleegde''.
Landsbelang
Als hij daar staat voor de ogen van de wereld, staat hij daar namens Nederland, aldus Hillen. Dat moet hij zich zeker realiseren als hij met zijn gedoogsteun inderdaad min of meer deel wordt van een coalitie met VVD en Hillens eigen CDA.
Wilders moet rekening houden met het landsbelang en zal zich dus in zijn uitlatingen moeten inperken, waarschuwde het Eerste-Kamerlid.
Reactie Wilders
''Ach, laat hem er maar alvast aan wennen. Ik ga natuurlijk gewoon en ik ga ook zeggen wat ik wil'', zo regeerde Geert Wilders zaterdag
''Zoals overigens ook is afgesproken in de verklaring van vorige week vrijdag. Ik mag en ga zeggen wat ik wil over de idiote bouw van een moskee op Ground Zero en CDA en VVD mogen op hun beurt daarover ook zeggen wat ze vinden, ook als ze kritiek hebben.''
In the ass, CDA.quote:Ach, laat hem er maar alvast aan wennen. Ik ga natuurlijk gewoon en ik ga ook zeggen wat ik wil'', zo regeerde Geert Wilders zaterdag
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:33 schreef Damien2 het volgende:
[..]
De islam is veel vrouwvriendelijker dan het christendom! Je lult gewoon slap met je 'vrouwenonderdrukkende religie'. Ja er zijn een paar moslims die hun vrouwen onderdrukken, net zoals er genoeg atheïsten te vinden zijn die hun vrouw mishandelen. Maar dat kun je de religie niet aanrekenen. De gemiddelde moslim onderdrukt zijn vrouw niet, het is eerder andersom.
De gemiddelde vrouw onderdrukt een moslim?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:33 schreef Damien2 het volgende:
[..]
De islam is veel vrouwvriendelijker dan het christendom! Je lult gewoon slap met je 'vrouwenonderdrukkende religie'. Ja er zijn een paar moslims die hun vrouwen onderdrukken, net zoals er genoeg atheïsten te vinden zijn die hun vrouw mishandelen. Maar dat kun je de religie niet aanrekenen. De gemiddelde moslim onderdrukt zijn vrouw niet, het is eerder andersom.
Er zijn veel goudgravers in die kringen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:06 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
De gemiddelde vrouw onderdrukt een moslim?
Suggereer je nu dat 'atheisme' (ook) als een religie gezien moet worden zoals de islam, het christemdom etc.?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:33 schreef Damien2 het volgende:
Ja er zijn een paar moslims die hun vrouwen onderdrukken, net zoals er genoeg atheïsten te vinden zijn die hun vrouw mishandelen. Maar dat kun je de religie niet aanrekenen.
Waarom geeft Nederland überhaupt subsidie aan een Amerikaanse (moslim) organisatie???quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bron: http://nieuws.nl.msn.com/(...)documentid=154321674
Ik ben geen fanboy van Wilders, maar goed dat hij dit gaat doen. Hoe kun je dit nou goedkeuren?
Nederland geeft geen geld aan een Amerikaanse organisatie. Dat is weer lekker populistisch geklaag van Wilders.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:23 schreef Sunnyield het volgende:
[..]
Waarom geeft Nederland überhaupt subsidie aan een Amerikaanse (moslim) organisatie???
Kunnen we dat geld niet beter in Nederland besteden, bijvoorbeeld door de staatsschuld af te lossen?
Precies, dát is pas een schande!! Het zou nog beter besteed zijn als het aan Pakistan geschonken werd of aan Rusland. Maar nee, een bijdrage van een miljoen voor een moskee op Ground Zero. Schandalig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:23 schreef Sunnyield het volgende:
[..]
Waarom geeft Nederland überhaupt subsidie aan een Amerikaanse (moslim) organisatie???
Kunnen we dat geld niet beter in Nederland besteden, bijvoorbeeld door de staatsschuld af te lossen?
Onzin natuurlijk en dan uitgerekend Pakistan noemen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Precies, dát is pas een schande!! Het zou nog beter besteed zijn als het aan Pakistan geschonken werd of aan Rusland. Maar nee, een bijdrage van een miljoen voor een moskee op Ground Zero. Schandalig.
Ah. Nog zo'n schreeuwerd die het nieuws selectief bekijkt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Precies, dát is pas een schande!! Het zou nog beter besteed zijn als het aan Pakistan geschonken werd of aan Rusland. Maar nee, een bijdrage van een miljoen voor een moskee op Ground Zero. Schandalig.
Goed dat Wilders hiervoor zijn excuus aan gaat bieden.
HAPquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:42 schreef Dubby het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk en dan uitgerekend Pakistan noemen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Goed dat Wilders hiervoor zijn excuus aan gaat bieden.
Wat is daar mis mee? Die mensen daar kunnen dat geld beter gebruiken dan dat het wordt besteed aan een omstreden islamitisch bouwwerk op een plek waar bijna 3000 mensen omkwamen door een aanslag gepleegd door moslims.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:42 schreef Dubby het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk en dan uitgerekend Pakistan noemen.
Ik zou de domheid maar niet onderschatten. Goed mogelijk een zeer juiste afweging van mijn kant.quote:
Het is niet óp Ground Zero, het is 2 blokken verderop. En het is een Islamitisch centrum waar de deuren van openstaan. Het is geen moskee met een haatpredikende imams. Damn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:45 schreef Gia het volgende:
Wat is daar mis mee? Die mensen daar kunnen dat geld beter gebruiken dan dat het wordt besteed aan een omstreden islamitisch bouwwerk op een plek waar bijna 3000 mensen omkwamen door een aanslag gepleegd door moslims.
Schandalig!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |