vertel ik iets onwaars?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:36 schreef Monidique het volgende:
Tijd voor je pillen, zoalshetis, of misschien moet je er juist eventjes mee stoppen.
Dat je je leven niet zeker bent als je kritiek hebt op moslims.quote:
Ik heb al eerder gezegd dat Rutte nog maar eens heel goed over Paars+ moet gaan nadenken. Wilders gijzelt het nieuwe kabinet. Wilders weet dat zijn steun van levensbelang is voor Rutte/Verhagen en maakt daar handig gebruik van. Rutte en Verhagen worden medeplichtig aan het handelen van Wilders.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Enorm overtrokken bericht.
1. Nederland subsidieert geen cent aan de bouw van deze moskee
2. De moskee staat niet op Ground Zero zelf, maar ergens in de buurt.
3. Het gebedshuis is slechts een onderdeel van een groter cultureel centrum.
Maar ik had wel verwacht dat Wilders hier iets mee zou doen. Wordt nog lastig straks, zijn gedoogplichten combineren met dit soort snoepreisjes. Hoewel hij natuurlijk een team van uiterst capabele mensen heeft die zijn stokje kunnen overnemen in de TK.
Volgens het journaal vind Verhagen dit soort opmerkingen prima passen in de afspraken...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:23 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik heb al eerder gezegd dat Rutte nog maar eens heel goed over Paars+ moet gaan nadenken. Wilders gijzelt het nieuwe kabinet. Wilders weet dat zijn steun van levensbelang is voor Rutte/Verhagen en maakt daar handig gebruik van. Rutte en Verhagen worden medeplichtig aan het handelen van Wilders.
Gezien de ophef hierover wereldwijd is het kennelijk een probleem..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:41 schreef Mr.44 het volgende:
maar wat is het probleem met een centrum met moskee op een plek waarvandaan je ground zero niet ziet en waarvandaan je ook het centrum niet kan zien
Ja duh, anders klopt zijn filmpje van Fitna niet meer ... Wat een ontzettende amateur is die Wilders toch, kunnen ze hem niet op dat gat in de Golf van Mexico leggen met z'n dikke kop ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:46 schreef tho_Omas het volgende:
Beweert hij nou dat "de Islam" een aanslag heeft gepleegd?
Het kan ook nog zijn dat het door de redactie van de Telekwaad uit zijn verband is gerukt. Anders moet Wilders zijn certificaten wel bij InHolland hebben gehaald.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:16 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja duh, anders klopt zijn filmpje van Fitna niet meer ... Wat een ontzettende amateur is die Wilders toch, kunnen ze hem niet op dat gat in de Golf van Mexico leggen met z'n dikke kop ?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:43 schreef Sisiorange94 het volgende:
Willen ze daar serieus een moskee gaan bouwen?![]()
What the...
Was het nazisme verantwoordelijk voor de holocaust?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:46 schreef tho_Omas het volgende:
Beweert hij nou dat "de Islam" een aanslag heeft gepleegd?
Net als die moslims die deze moskee bouwen bedoel je? Want het is evident dat er behoorlijk wat mensen tegen zijn, waar is het empathische vermogen richting die mensen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:48 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Een stukje empatisch vermogen is deze kermisclown vreemd.
Die aanslagen waren er ook niet geweest als er geen vliegtuigen waren geweest.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:03 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Net als die moslims die deze moskee bouwen bedoel je? Want het is evident dat er behoorlijk wat mensen tegen zijn, waar is het empathische vermogen richting die mensen?
En bespaar me het geleuter dat 'de islam' die aanslagen niet heeft gepleegd. Hadden die aanslagen er geweest als de islam niet bestaan had?
Zijn vliegtuigen ook een geloof, zijn dat ook ideologieën?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:05 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Die aanslagen waren er ook niet geweest als er geen vliegtuigen waren geweest.
Vliegtuigen
De aanslagen zijn net zo min door "de islam" gepleegd, als door vliegtuigen, dat is wat ik wil zeggen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:07 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Zijn vliegtuigen ook een geloof, zijn dat ook ideologieën?
Vandaar de uitspraak "Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig"! Ik snap hem eindelijk
Ah, de eeuwige WO II-retoriek. Waar in de Koran staat het hoofdstuk "Endlösung", of een tekst die aanzet tot het kapen van vliegtuigen? Bovendien kan een stapel papier met ideëen geen daden verrichten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:00 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Was het nazisme verantwoordelijk voor de holocaust?
Was het communisme verantwoordelijk voor de goelags?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:30 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ah, de eeuwige WO II-retoriek. Waar in de Koran staat het hoofdstuk "Endlösung", of een tekst die aanzet tot het kapen van vliegtuigen? Bovendien kan een stapel papier met ideëen geen daden verrichten.
Is er daadwerkelijk een verschil?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:23 schreef Corkscrew het volgende:
Als Ground Zero ergens een monument voor zouden moeten zijn, dan zie ik vele malen liever een monument voor vrijheid en tolerantie dan één tegen de islam.
Hij ken goed pijpequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:23 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik heb al eerder gezegd dat Rutte nog maar eens heel goed over Paars+ moet gaan nadenken. Wilders gijzelt het nieuwe kabinet. Wilders weet dat zijn steun van levensbelang is voor Rutte/Verhagen en maakt daar handig gebruik van. Rutte en Verhagen worden medeplichtig aan het handelen van Wilders.
Ja, dus? De hele islam is verantwoordelijk voor een stel gekke terroristen nu?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:43 schreef Sisiorange94 het volgende:
Willen ze daar serieus een moskee gaan bouwen?![]()
What the...
Ik kan me niet voorstellen dat de Christen Verhagen ermee instemt dat iemand uit zijn regering protesteert tegen de bouw van een gebedshuis. Daarmee diskwalificeert hij zichzelf tot het niveau van een ongelovige.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:26 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Volgens het journaal vind Verhagen dit soort opmerkingen prima passen in de afspraken...
Is dat daadwerkelijk een retorische vraag?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:58 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Is er daadwerkelijk een verschil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |