Daar heeft Het Volk voor gekozen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:14 schreef BouliBouli het volgende:
En Henk & Ingrid maar betalen voor de vliegtickets van alle bodyguards...
Sterker nog, de belastingcenten van Achmed gaan hier ook naartoe.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:14 schreef BouliBouli het volgende:
En Henk & Ingrid maar betalen voor de vliegtickets van alle bodyguards...
Taqiyya, ofwel leugenachtigheid, is nu niet bepaald een apocrief geloofsconcept binnen de islam. Dat niet iedere moslim daar even gecharmeerd van is, pleit voor die moslims persoonlijk. Maar daarmee is de morele weeffout in het systeem nog niet weggepoetst.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zoek eerst eens uit wat Taqqiya is en hoe het ontstaan is.Maar goed, schijnbaar zijn internetfilmpjes een veel beter middel om onwetenden te overtuigen. Niet geheel onbegrijpelijk dat moslims natuurlijk op een gegeven moment dit soort discussies laten lopen. Het is net als iemand die continu claimt dat de zon om de maan heen draait.
hou toch op gast. jij weet net zo goed als ik dat er moslims/kapers omkwamen. die wilden zich doodmaken ten faveure van de us of a?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Misschien kan Wilders een mooie Powerpoint maken en hierin dit filmpje opnemen:²
de post klinkt als een americaanse comedian.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:54 schreef Ringo het volgende:
Dat waren geen moslims maar reptilians. En als je de eerste letters van de eerste 22 soera's achter mekaar zet, krijg je, zelfs in het Arabisch, ISUCKDUBYASCOCKWHEHEHE en dan een hele poos onzin en de laatste 19 zeggen BUTITWASFUCKINGGROSS dus wat ik hiermee bedoel: ergens is er een link al mogen we natuurlijk niet alle massamoordenaars over één kam scheren.
Taqiyya is geen concept of principe. Het heeft in het normale dagelijkse leven ook geen enkele positieve waarde. Au contraire zelfs, het is dan een zonde. Taqqiya is liegen om je eigen leven te redden en gaat dus uit van de situatie dat de moslim zich in een levenbedreigende situatie bevindt. In dat geval is het binnen de Islam geoorloofd om te liegen over je eigen godsdienst. De ontstaansgeschiedenis van dit fenomeen ligt bij de vervolging van moslims in Mekka, in de begintijd van de Islam. Het zorgde ervoor dat moslims bleven leven, dat jij dat als weeffout ervaart kan ik mij dan ook voorstellen. Moslims die blijven leven dankzij een leugen, neen dat is niet kies!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:38 schreef Ringo het volgende:
[..]
Taqiyya, ofwel leugenachtigheid, is nu niet bepaald een apocrief geloofsconcept binnen de islam. Dat niet iedere moslim daar even gecharmeerd van is, pleit voor die moslims persoonlijk. Maar daarmee is de morele weeffout in het systeem nog niet weggepoetst.
Jij gaat blind uit van MIHOP, terwijl het toch eerder LIHOP was. Ook, zo niet even verderfelijk, maar toch anders...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoezo? Het was een inside job die by far te veel aandacht heeft gekregen. Er vallen jaarlijks meer doden in het verkeer dan bij die éne aanslag in de VS, waar ze notabene nog zelf schuldig aan waren ook.
Of vond jij de onnozele blik van Bush normaal toen hij op de hoogte werd gebracht van de aanslagen.²
Wat heb je aan het liegen over je godsdient bij de aanvraag van een uitkering.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:45 schreef Picchia het volgende:
Bij de aanvraag van een uitkering is het bijvoorbeeld toegestaan. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat men sterft van de honger.
Lever eens wat bewijs dat het een inside job is inplaats van als een idioot te gaan zitten bleren, of vind jij die schaapachtige blik van Bush soms voldoende? Daar kan die man namelijk ook niks aan doen, die is nou eenmaal zo geboren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoezo? Het was een inside job die by far te veel aandacht heeft gekregen. Er vallen jaarlijks meer doden in het verkeer dan bij die éne aanslag in de VS, waar ze notabene nog zelf schuldig aan waren ook.
Of vond jij de onnozele blik van Bush normaal toen hij op de hoogte werd gebracht van de aanslagen.²
Het zou idd veel logischer geweest zijn als ayaan hir si ali vanuit de conservatieve amerikaanse denktank een toespraak zou houden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:02 schreef Jojoke het volgende:
Zouden die New Yorkers zich niet afvragen waar Wilders zich mee bemoeit? Het is een lokale binnenlandse aangelegenheid en ik zie niet in waarom Wilders daar bij moet zijn. Zeker nu hij samenwerkt met de Nederlandse regering.
grote Joodse lobby daar natuurlijk.... wedden dat hij zijn toespraak met een klepeltje houdt...quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:02 schreef Jojoke het volgende:
Zouden die New Yorkers zich niet afvragen waar Wilders zich mee bemoeit? Het is een lokale binnenlandse aangelegenheid en ik zie niet in waarom Wilders daar bij moet zijn. Zeker nu hij samenwerkt met de Nederlandse regering.
Mja, ik denk niet dat Geert Wilders de "grote Joodse lobby" achter zich heeft. Uiteraard wordt hij gesteund door de extremisten en fascisten, joods of niet, maar dat zijn de, zij het invloedrijke, randgroepen. Ik vermoed, vermoed!, dat de meeste New Yorkse joden Geert Wilders maar een enge, nare, aandachtsgeile rechts-extremist vinden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:14 schreef Re het volgende:
[..]
grote Joodse lobby daar natuurlijk.... wedden dat hij zijn toespraak met een klepeltje houdt...
Dan heb ik spijtig nieuws voor je: je bent niet alleen in de wereld, en de wereld draait niet om jou.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Idd.
Jawel, ik wil helemaal niks wat met de islam te maken heeft in mijn leefgebied hebben.
De kledij, de gebouwen, de gebruiken, niks maar dan ook niks staat mij aan aangezien dit alles anders is dan wat de leefomgeving die ik gewend ben. Ik hoef hier geen argumenten voor aan te dragen, dit vind ik nou eenmaal.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mja, ik denk niet dat Geert Wilders de "grote Joodse lobby" achter zich heeft. Uiteraard wordt hij gesteund door de extremisten en fascisten, joods of niet, maar dat zijn de, zij het invloedrijke, randgroepen. Ik vermoed, vermoed!, dat de meeste New Yorkse joden Geert Wilders maar een enge, nare, aandachtsgeile rechts-extremist vinden.
we weten nog steeds niet waar hij zijn geld vandaan krijgt, behalve dan uit de vs. Zijn programma staat vol met Israel fanboyism, het zou me niet verbazen tbh.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Het zou me niets verbazen als Wilders geld ontvangt van die boys.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |