Voel je niet meteen zo persoonlijk aangevallenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niet meteen generaliseren. Je weet neit wat er aan voorafgegaan is. Maar als je wil kan ik best al mijn argumenten op tafel gooien. het is niet alsof ik dit neit eerder gehoord heb.
er gaan acht in een hele, dus ipv 4km zwem ik 0.5km ipv 160 km fiets ik er 20 en ipv 42km loop ik er 5quote:
ja tuurlijk hap ik op deze.quote:
tuurlijk welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Voel je niet meteen zo persoonlijk aangevallen
ok, succesquote:
Niet mee eens, de tweede groep is (als ze er van weten) niet netjes bezig, maar zeker niet fout.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik generaliseer niet, ik veroordeel zelfs niet.
Ik zeg dat ik het niet weet, van beide valt iets te zeggen, denk ik...
ja, dus dat helpt weer. Maar als ik die medeleing doet en dat is jouw eerste reactie, dan komt dat behoorlijk persoonlijk over. Als je zegt dat je je dat oprecht afvraagt, maakt dat wel een verschil. Ik heb je er veel over te zeggen, maar denk ook dat het per geval verschilt. Het is mij drie keer overkomen; één keer was het voor mij een onplezierige ervaring waarbij de jongen zich aan mij opdrong en later zijn vriendin me ook nog problemen ging bezorgen en waarin ik het niet wilde. Het gebruik van alcohol speelde hier wel degelijk mee. Tweede situatie zat hij al een hele poos achter me aan en was heel leuk. De eerste keer dat we wat deden was het (tijdelijk) uit met zijn vriendin. Ik vond hem ook echt leuk. Zij was altijd onaardig tegen mij geweest, de keren dat ik haar ontmoet had. Zit niet bij ons school. Tja. Laatste situatie was wel een foutje, pure lust aan beide kanten onder invloed, daarna goed uitgesproken en gewoon vrienden gebleven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Want?
Heb je mijn laatste reactie niet gelezen dan?
Het is ook niet altijd een SLOWchatquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:45 schreef zebaz het volgende:
Deze hele slowchat moet wel drijven op pure lust, anders kan ik het hoge tempo waarin topics elkaar opvolgen de laatste dagen helemaal niet plaatsen.
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iets anders daan. Zou dit mogelijke nieuwe kabinet de vier jaar uitzitten?
Nee, ik geef ze 26 maandenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iets anders daan. Zou dit mogelijke nieuwe kabinet de vier jaar uitzitten?
da's nog best langquote:
Ja, maar ze tellen toch al vanaf de verkiezingen?quote:
Die mogelijkheid is niet geheel uitgesloten...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:59 schreef zebaz het volgende:
Na 6 maanden pleegt Geert een staatsgreep.
Dan trouw ik een Amerikaan en kom nooit meer terug. I swear.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:59 schreef zebaz het volgende:
Na 6 maanden pleegt Geert een staatsgreep.
OMG wie is die blonde stoot daar in het middenquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:14 schreef Bart het volgende:
[..]
OMG wie is die blonde stoot daar in het midden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |