haha de avonden oppassen zijn het relaxed. En ook niet bij die intimiderende moeder waar ik normaal werk...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Klinkt als een zware avond werken PS
Serieuze vraag: wat had je aan ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn beide brillen van een week oud zakten voortdurend van mijn neus. Hij heeft ze ter plekke bijgewerkt en de glazen schoongemaakt enzo. En was heel aardig
= Standaard Parijse prijs.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Het was een garpje.
Maar Louvre niet zo kapot van? Die tent is zo groot, daar moet toch sowieso wel wat van je gading tussen zitten? En nog een tip die wel serieus is: ga niet bij dat cafe naast de notre dame op het terras zitten. Ik heb daar een jaar of vijf geleden twee thee besteld en moest negen fucking tachtig betalen.
Wtf, een 'there is no place like 127.0.0.1' shirtquote:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_knipt_haren_af.htmlquote:Emma Watson knipt haren af
Emma Watson heeft een groot deel van haar haren laten afknippen.
De actrice, bekend geworden met haar rol als Hermione Granger in de Harry Potter-films, noemt haar nieuwe kapsel "het meest bevrijdende wat ik ooit heb meegemaakt", aldus de actrice op haar Facebook-pagina.
Klik HIER voor een foto van het resultaat. Een goede keuze, of niet?
Wat dacht je van meer dan 11 euro voor 1 jus d'orange?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Serieuze vraag: wat had je aan ?
[..]
= Standaard Parijse prijs.
Mede daarom: kut stad
[..]
Wtf, een 'there is no place like 127.0.0.1' shirt![]()
Jij bent ook echt de enige niet-stereotyp-nerd die er tussen staat (want vrouw)
Uit de categorie ander nieuws:
Twente staat te ploeteren tegen Roda. Na 75 minuten nog steeds 0-0.
Ik gok op een 0-1 Ruiz 89'
En dan als je weg loopt krijg je zo'n lul verhaal te horenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat dacht je van meer dan 11 euro voor 1 jus d'orange?
Was op de Champsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En dan als je weg loopt krijg je zo'n lul verhaal te horen
'mais c'est Paris, c'est Paris'
Rot op lul, 11 euro is gewoon oplichten. Of je nou op een dure locatie in Parijs zit of niet.
Tering, dat jaar speelden mijn ouders nog met knikkers en stoepkrijt zo'n beetjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb weer een lekkere Whisky
Glenury Royal 1976
Doe maar duurquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb weer een lekkere Whisky
Glenury Royal 1976
Hier wel over 5 minuten.quote:
Ik krijg nooit dat soort cadeau'squote:
Misschien bedjetijd voor Soempiequote:
Spijkerbroek, rood hemdje, zwart vest, leren jasje, suede laarzen met hakken, voornamelijk onder de spijkerbroek. Hoezo?quote:
Pics!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Spijkerbroek, rood hemdje, zwart vest, leren jasje, suede laarzen met hakken, voornamelijk onder de spijkerbroek. Hoezo?
nee joh, drie jonges verspreid over 6 maanden. En met nummer twee heb ik het uiteindelijk ook best lang volgehouden. Één (= nummer 3) was zelfs alweer in NLquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier wel over 5 minuten.![]()
PS, was dat nou drie keer met dezelfde jongen? Of ben ik zo moe (en een beetje aangeschoten) dat ik niet goed lees?
was echt niets bijzonders aan...quote:
Bril? Picsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
was echt niets bijzonders aan...Oh en ik droeg mijn bril, want, hooikoorts ogen en wilde ogen zoals op de meet voorkomen
waarom echt?quote:
Vrouwen met brillen zijn sexyquote:
ik nietquote:
Dat kan ik heel goed zelf beoordelen...quote:
nou vanavond niet. En ik ga slapenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed zelf beoordelen...
Oke weltrustenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nou vanavond niet. En ik ga slapen
Ik voel me zelden sexyquote:
Ga je wel met de juiste mensen om? Als je alleen maar homo's om je heen hebt, dan is het niet zo verwonderlijk dat je niet sexy bevonden wordtquote:
QFT, tenzij het om designerbrillen gaat...quote:
Dat zijn meestal wc-brillen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
QFT, tenzij het om designerbrillen gaat...
Die mensen bedrijven thans de liefde met hun (spel)computers...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Ga je wel met de juiste mensen om? Als je alleen maar homo's om je heen hebt, dan is het niet zo verwonderlijk dat je niet sexy bevonden wordt.
Wie, homo's?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die mensen bedrijven thans de liefde met hun (spel)computers...
Van wie weet je het dan wel?quote:
Dan volg ik je niet helemaalquote:
Die geilen op alles met een kut, dus dan moet Etcie per definitie zichzelf sexy voelen, met of zonder bril.quote:
Ik spring weer terug naar post 186 en doe alsof deze ontsporing niet heeft plaatsgevonden...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Die geilen op alles met een kut, dus dan moet Etcie per definitie zichzelf sexy voelen, met of zonder bril.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |