Vertel anders eens een leuk verhaaltje, misschien dat dat ons af kan leiden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Ik kom in de SC en iedereen gaat weer aan het werk.
Hoi Soempiequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:42 schreef Soempie het volgende:
Ik denk het ook. Ik kom in de SC en iedereen gaat weer aan het werk.
Ik ben niet zo in de stemming voor leuke verhaaltjes.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Vertel anders eens een leuk verhaaltje, misschien dat dat ons af kan leiden.
Het verhaal hoe dat komt is misschien wel een interessant verhaal?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo in de stemming voor leuke verhaaltjes.
Nee, niet bepaald.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Het verhaal hoe dat komt is misschien wel een interessant verhaal?
Een hapje hier of daar eten...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald.![]()
Maarre, wat gaat iedereen vanavond doen?
Zeg, dat kunnen wij heel goed zelf beoordelenquote:
Dronken worden. En jij?quote:Maarre, wat gaat iedereen vanavond doen?
Mijn beide brillen van een week oud zakten voortdurend van mijn neus. Hij heeft ze ter plekke bijgewerkt en de glazen schoongemaakt enzo. En was heel aardigquote:
quote:
oppassenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald.![]()
Ah das wel netjes jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn beide brillen van een week oud zakten voortdurend van mijn neus. Hij heeft ze ter plekke bijgewerkt en de glazen schoongemaakt enzo. En was heel aardig
Oeh, fijn. Mooi cadeau!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eéntje maar.
Een lang weekend Parijs met de HSL...
Lekker eten, en daarna weet ik nog nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:52 schreef Soempie het volgende:
Nog tips nodig? Eiffeltoren, Louvre, Notre Dame zijn de moeite waard om eens langs te gaan!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eéntje maar.
Een lang weekend Parijs met de HSL...
Zo, triatlon? Toe maarquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:00 schreef CaLeX het volgende:
vanavond niets doen xD
ff inpakken, morgen doe ik mee aan mijn eerste achtste triatlhon
Ik ken Parijs wel, ben er vaker geweest, tot en met de laatste etappe van de Tour in 1989 aan toe (Rooks de combi-trui en Teunisse de bolletjetrui toen. Fignon werd in de tijdrit toen uit het geel gereden door Lemond. Daarna hebben ze die etappe nooit meer als tijdrit verreden...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Nog tips nodig? Eiffeltoren, Louvre, Notre Dame zijn de moeite waard om eens langs te gaan!
Het was een garpjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken Parijs wel, ben er vaker geweest, tot en met de laatste etappe van de Tour in 1989 aan toe (Rooks de combi-trui en Teunisse de bolletjetrui toen. Fignon werd in de tijdrit toen uit het geel gereden door Lemond. Daarna hebben ze die etappe nooit meer als tijdrit verreden...).
Het Louvre ben ik niet zo kapot van, Notre Dame en Eiffeltoren ben ik al geweest.
quote:
een achtste héquote:
Elk terras is schreeuwend duur in Parijs.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Het was een garpje.
Maar Louvre niet zo kapot van? Die tent is zo groot, daar moet toch sowieso wel wat van je gading tussen zitten? En nog een tip die wel serieus is: ga niet bij dat cafe naast de notre dame op het terras zitten. Ik heb daar een jaar of vijf geleden twee thee besteld en moest negen fucking tachtig betalen.
Dronken worden met wie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |