hier speedfreakssj weer. mijn vriendin droomt dat ze bij takumi's vader in de auto zit. dat is een toyota AE86 Trueno. die man komt ook uit Initial D en ze heeft het pas 1 keer gezien. ook droomde ze vanavond dat ze klaarkwam. is dit normaal? is het normaal dat je na het 1 keer zien van een anime er meteen een droom over heb en dat als je de videobeelden van de anime te zien krijgt dat je dan nog meteen de personen aan kan wijzen? en dat over dat klaarkomen in een droom. kan dat? ze is niet oversext of verslaaft aan sex maar ik vond het nogal raar dat ze dat droomde. ik moet eigenlijk niet zeuren want ik heb ook een keer gedroomd dat ik met asuka naar bed ging maar dat kan ik me nog vaag herinneren. jammer dat ik geen opname apparatuur heb anders had ik het opgenomen en het haar laten horen want ze gelooft niet dat ze dat heeft gedroomd.
PoGo uitgespeeld LVL 40 Volgens sommige foksters een lieverd :) Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!