Vulcan heeft het tenminste nog in een spoiler gezet, die heb ik gelukkig niet gelezen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:41 schreef P.F. het volgende:
Ik lees op mijn telefoon daar staan de spoilers gewoon open
ik heb dr nu aan het werk gezet om toch te gaan berekenen wat ik verbruik. Dat wilde ze eerst niet,omdat ze bang was dat ik dan alleen precies dat zou eten en er teveel onder zou gaan zitten om af te vallen én teveel kcalorieen ga tellen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:48 schreef Ewelina het volgende:
Wat een waardeloze dietiste Cali... De mijne schreef me ook te weinig voor.
Daadkrachtigheid!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:46 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb spijkers met koppen geslagen vanochtend!
1. huur opgezegd
2. nieuwe huis definitief gemaakt (was nog moeilijk want ze zeiden dat ik niet bij de gemeente stond ingeschrevenik gemeente bellen, bleek wel ingeschreven te staan en of ik een bewijs hiervan bij burgerzaken wilde halen --> waar je áltijd 10 jaar in de rij staat te wachten. boos naar de woningbouwvereniging gebeld: Ik sta gewoon ingeschreven en als jullie daar bewijs van willen omdat je eigen administratie niet klopt, haal je het zelf maar bij burgerzaken
. dat hielp want 10 min later werd ik met excuses teruggebeld en vanaf 20 augustus kan ik in mijn nieuwe huis
![]()
![]()
3. bij de dietiste geweest. die me wilde overtuigen dat ontbijtkoek gezond isEn toen ik mijn specifieke energie behoefte wilde weten zei ze"ongeveer 2000 Kcal en hier is een standaardlijst *schuift lijst van voedingscentrum onder mijn neus" Ja, leuk dat 18 miljoen nl gemiddeld genomen 2000Kcal eten, maar ik wil graag weten wat IK nodig heb
Dus daar had ik ook niks aan
Die ene ouderwetse is ook mooiquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:51 schreef _Calimero_ het volgende:
Maar hee ik ga verhuizen!!![]()
En ik denk dat ik de donkere tundra vloer van de ikea neem, die is nice cheap. en dan viltjes onder meubelsMaar ik neem ook een kat, dus daar moet ie wel tegen kunnen
![]()
Yesss weer een huisdier straks, gezellig
Vanaf de 20e krijg ik de sleutel en dan kan ik dus gaan klussenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Daadkrachtigheid!![]()
![]()
En yay, 20 augustus! Heb je dan al geklust enzo, of kan je dat vanaf die dag doen? En wanneer ga je klussen?
En wat een mottige dietisteJa, de gemiddelde energiebehoefte van een vrouw kan je zelf ook wel van bijna IEDERE verpakking aflezen
Knor.
Ik heb vannacht geslapen met een trui aan en mn keel doet pijnVolgens mij begin ik op mn laatste pootjes te lopen (en ik word knorrig van het feit dat ik NOG niks weet over die vrije uren die ik had aangevraagd en dat ze dat schijnbaar aan het bekijken / beslissen zijn zonder mij
).
Ja, komt dat omdat je bent gestopt? heb je dat anders nooit?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:58 schreef P.F. het volgende:
Ieeeh ik heb PUISTEN
Ik wil weer aan de pil!!!!!!!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik droomde vannacht over een 'arts' die z'n patiënten verminkte. En toen ik wakker werd, ging ik ook nog verder slapen omdat ik wilde weten hoe het afliep. Hoezo, zieke geest?
.
En ze is nog steeds niet terug en daar baal ik goed van. Ik mis haar gewoon en niet zo'n beetje ook
. Ik houd geloof ik ook maar op met m'n 'ze zal dan en dan wel terugkomen, want bla bla bla'-analyses, want tot nu toe faal ik hard en ik word toch maar steeds teleurgesteld.
Nu even lunchen en dan maar weer even verder met Red Dead Redemption.
Ze is misschien wel terug, maar laat het jou niet weten!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik droomde vannacht over een 'arts' die z'n patiënten verminkte. En toen ik wakker werd, ging ik ook nog verder slapen omdat ik wilde weten hoe het afliep. Hoezo, zieke geest?
.
En ze is nog steeds niet terug en daar baal ik goed van. Ik mis haar gewoon en niet zo'n beetje ook
. Ik houd geloof ik ook maar op met m'n 'ze zal dan en dan wel terugkomen, want bla bla bla'-analyses, want tot nu toe faal ik hard en ik word toch maar steeds teleurgesteld.
Nu even lunchen en dan maar weer even verder met Red Dead Redemption.
Nee, ik weet nagenoeg zeker dat ze niet terug is (of ze is sinds ze terug is nog niet online geweest en dat lijkt me heel sterk, haar kennende; de laatste keer dat ze weg was, was ze binnen 1,5 uur nadat het vliegtuig was geland alweer onlinequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ze is misschien wel terug, maar laat het jou niet weten!
Als ik 1 bultje in de 2 maanden heb is het al veel, ik ben nu net een maandlandschapquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:01 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja, komt dat omdat je bent gestopt? heb je dat anders nooit?
misschien is het tijdelijk, even de overgangsfase van je lichaam zonder al die hormonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |