Will Do-Dquote:
quote:
Ik las inschenken ipv schakelenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Goed dat je het zeg, ik ga om 20:15u maar alvast schakelen
Ah lekkerquote:
Weet je al wat, of ga je jezelf verrassen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah lekkerIk ga zo es wat lekkers uit de kast halen
Ja iets hartigs, en ik heb Toffifee en een bak favo yoghurt, weinig spannends dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Weet je al wat, of ga je jezelf verrassen?
Ik dacht dat je een arsenaal aan alcoholische dranken had liggenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja iets hartigs, en ik heb Toffifee en een bak favo yoghurt, weinig spannends dus
Ja zo stond het er wel een beetje, nee het ging om wat te knagenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een arsenaal aan alcoholische dranken had liggen
Ow, knagen, nouja, ook niet onbelangrijk zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zo stond het er wel een beetje, nee het ging om wat te knagen
Hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ookThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Gewoon degene die sluit 'mag' openenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Dat wordt wel opletten zo zonder Benny, als de topics op slot gaan, maar wie weet blijft het erg rustig
Niet iedereen is even snelquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
HierDan zal het wel landelijk zijn, want ik zit hier in zuid-oost NLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |