Hoe k'om je erop!quote:
een mond vol -_- als dat voorvocht is dan denk ik dat ik m even naar de dokter stuur..XDquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hangt er van af hoeveeel vocht het was...
gefeliciteerd,quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:58 schreef OpenFire het volgende:
[..]
een mond vol -_- als dat voorvocht is dan denk ik dat ik m even naar de dokter stuur..XD
Bier en pis lijkt op het einde van de avond wel erg veel op elkaarquote:
Een vriendje van me heeft een keer toen een groep gasten een hele bar bier bestelde zn glas volgepist en er ergens tussengezet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Bier en pis lijkt op het einde van de avond wel erg veel op elkaar![]()
Ik wil toch eerst een bevestiging van Seam, die gaat ons uitleggen hoe pis smaakt;)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
gefeliciteerd,
uwen mond is volgezeken.
Hahaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef Repeat het volgende:
[..]
Een vriendje van me heeft een keer toen een groep gasten een hele bar bier bestelde zn glas volgepist en er ergens tussengezet.
waarom wil jij zo graag weten hoe hij weet hoe pis smaakt??quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef OpenFire het volgende:
[..]
Ik wil toch eerst een bevestiging van Seam, die gaat ons uitleggen hoe pis smaakt;)
Zuur, maar meer kan ik me er niet meer echt van herinneren. Is alweer een tijdje geleden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef OpenFire het volgende:
[..]
Ik wil toch eerst een bevestiging van Seam, die gaat ons uitleggen hoe pis smaakt;)
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:52 schreef OpenFire het volgende:
Laatst ging ik met mijn vriendje douchen en natuurlijk duwde hij mijn hoofd naar beneden, ik vond het niet erg om het door te slikken maar het viel me op dat vlak voordat hij klaar kwam, mijn mond helemaal vol zat met vocht.
Ik toon verder weinig (geen) schaamte naar mijn vriend toe, maar is het normaal om te vragen of hij net op dat moment moest zeiken? ...
Dat jullie hier serieus op ingaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:52 schreef OpenFire het volgende:
Toen we gingen douchen werd mijn hoofd natuurlijk conveniently naar beneden geduwt, vond ik niet erg en ik slikte ook zoals altijd braaf alles door
hahaha.. nice..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |